, Πέμπτη
28 Μαρτίου 2024

search icon search icon

Νέα διαδικτυακή εφαρμογή κλεισίματος ραντεβού με γιατρούς του νοσοκομείου Ξάνθης

nosokomeio_xanthi
Από της 27 Μαρτίου θα μπορούν οι πολίτες της Ξάνθης να κλεινουν τηλεφωνικά ραντεβού για τον Απρίλιο σύμφωνα με τον προϊστάμενο του Τμήματος Πληροφορικής του νοσοκομείου, Κωνσταντίνο Τσουρδίνη.
«Μέχρι τώρα η λειτουργία των ραντεβού ήταν μέσω της τηλεφωνικής πύλης. Υπήρχε δυσκολία στην αναγνώριση της φωνής, υπήρχε κόστος για τους πολίτες, υπήρχε κόστος για το νοσοκομείο.», ανέφερε αρχικά  ο προϊστάμενος. Σύμφωνα με τον ίδιο, το ετήσιο κόστος για τα τηλεφωνικά ραντεβού, το οποίο επιβαρύνει το νοσοκομείο, είναι περίπου 60.000 ευρώ, ποσό το οποίο αναμένεται να εξαλειφθεί με την πλήρη εφαρμογή της διαδικτυακής πλατφόρμας.
Εν τω μεταξύ η εφαρμογή έχει, ήδη, τεθεί σε λειτουργία, για τους επαγγελματίες υγείας (γιατρούς, φαρμακοποιούς), ενώ από τις 27 Μαρτίου θα μπορούν οι πολίτες να κλείνουν ραντεβού για τον Απρίλιο. Όπως διευκρίνισε ο κ. Τσουρδίνης, προς εξυπηρέτηση των ηλικιωμένων ασθενών, μπορεί ο γιατρός  τους, ο φαρμακοποιός τους, ένα κέντρο υγείας, ή και συγγενείς τους να εισέλθουν στην πλατφόρμα και να κλείσουν ραντεβού για λογαριασμό τους.
Συν τοις άλλοις, ο ασθενής θα έχει τη δυνατότητα να κλείσει το ραντεβού του με πέντε κλικ του ποντικιού, θα ενημερώνεται μέσω μηνύματος στο κινητό, ενώ απαιτούνται 60 δευτερόλεπτα για να ολοκληρώσει τη διαδικασία, όπως επισήμανε ο προϊστάμενος.
«Το κέρδος το οποίο θα έχουμε εμείς ύστερα από όλη αυτή τη μετάβαση, κυρίως, είναι η τεχνογνωσία την οποία αποχτάμε. Επειδή η εφαρμογή αυτή φτιάχτηκε από το Τμήμα Πληροφορικής, δεν συνεργαστήκαμε με καμία εταιρεία, όλη η τεχνογνωσία αυτού του συστήματος έχει μείνει εδώ, κι αυτό είναι παρακαταθήκη για να προχωρήσουμε να κάνουμε κι άλλα πράγματα.», πρόσθεσε ο κ. Τσουρδίνης, επισημαίνοντας πως ήδη έχουν δείξει ενδιαφέρον για την εφαρμογή τα νοσοκομεία της Καβάλας και της Κομοτηνής.
«Το ιδανικό θα ήταν να υπήρχε μία διαδικτυακή πύλη για όλα τα νοσοκομεία.», υπογράμμισε ο κ. Τσουρδίνης, στον Alpha 96,5 συμπληρώνοντας πως θα καταθέσουν τέτοια πρόταση στο υπουργείο Υγείας, εφόσον αποδειχθεί επιτυχημένη η εφαρμογή της πλατφόρμας στην Ξάνθη.
Να σημειωθεί πως για να ολοκληρωθεί η διαδικτυακή εφαρμογή, απαιτήθηκαν έξι μήνες εργασίας του Τμήματος Πληροφορικής.

Ακολουθήστε τη Karfitsa στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από τη Θεσσαλονίκη, την Ελλάδα και τον κόσμο.