Έρευνα: Το 87% των χρηστών φυσικού αερίου διαπίστωσαν οτι…
Τα αποτελέσματα της έρευνας ικανοποίησης πελατών που διεξήγαγε ανεξάρτητη εταιρεία δημοσκοπήσεων και ερευνών αγοράς για λογαριασμό της ΕΠΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ επιβεβαιώνουν την προσπάθεια της εταιρείας για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των χρηστών φυσικού αερίου.
Συγκεκριμένα, τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι:
87% των χρηστών φυσικού αερίου δηλώνουν ότι διαπίστωσαν οικονομικό όφελος από τη χρήση φυσικού αερίου
83% των χρηστών φυσικού αερίου δηλώνουν ικανοποιημένοι από τις υπηρεσίες που παρέχει η ΕΠΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
92% των χρηστών φυσικού αερίου είναι ικανοποιημένοι από τη συνολική διαδικασία σύνδεσης με το φυσικό αέριο
“Για την ΕΠΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ είναι ιδιαίτερα ικανοποιητικό το γεγονός ότι αναγνωρίζεται η προσπάθεια της εταιρείας για παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας από τους χρήστες φυσικού αερίου” σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση επισημαίνοντας οτι “Η άριστη εξυπηρέτηση του πελάτη είναι κύρια μέριμνα και προτεραιότητα της εταιρείας και για το λόγο αυτό συνεχίζεται η προσπάθεια για παροχή υπηρεσιών εξαιρετικής ποιότητας”.