Ο "απόλυτος οδηγός" απώλειας βάρους - Karfitsa.gr
Κοσμικά

Ο “απόλυτος οδηγός” απώλειας βάρους

Δείτε το σαν... παιχνίδι!

Diete

Η απώλεια βάρους δεν είναι παρά απλά μαθηματικά. Για να χάσετε μισό κιλό περίπου την εβδομάδα, κάψτε ή μειώστε 3.500 θερμίδες σε επτά μέρες, δηλαδή 500 θερμίδες την ημέρα.

Για τους λάτρεις του φαγητού, αυτό μπορεί να φαντάζει δύσκολο. Το καλύτερο είναι ένας συνδυασμός απώλειας 250 θερμίδων με περιορισμό του φαγητού, και 250 με άσκηση. Είναι σημαντικό επίσης να μην υπερβαίνετε την ημερήσια συνιστώμενη πρόσληψη θερμίδων.

Ενα από τα μυστικά της απώλειας βάρους είναι να τρώτε φαγητό που σας κάνει να αισθάνεστε πλήρεις, χωρίς να πεινάτε αργότερα και να καταφεύγετε σε φαγητά με πολλές θερμίδες. Για το πρώτο γεύμα της ημέρας προτιμήστε φυτικές ίνες.

Στο τέλος μιας δύσκολης μέρας είναι εύκολο να βρείτε δικαιολογίες για να μην πάτε στο γυμναστήριο. Τηρείστε το πρόγραμμά σας, γνωρίζοντας ότι η αποφυγή της απογευματινής σας άσκησης δεν είναι επιλογή.

Για να ενεργοποιήσετε το μεταβολισμό του σώματός σας, κάντε έντονη αεροβική άσκηση κάποιες φορές μέσα στην εβδομάδα. Σύμφωνα με μελέτη του περιοδικού Medicine & Science in Sports & Exercise ένα εντατικό πρόγραμμα αεροβικής μπορεί να οδηγήσει σε επιπλέον απώλεια 190 θερμίδων μετά το πέρας του. Αν και δεν έχει επιστημονικώς εξακριβωθεί τι είναι αυτό που προκαλεί την επιπλέον καύση θερμίδων, τα περισσότερα στοιχεία συγκλίνουν στο ότι μία έντονη περίοδος γυμναστικής μπορεί να οδηγήσει σε τόνωση του μεταβολισμού.

Εκτος του ότι σας κρατά ενυδατωμένους, η κατανάλωση νερού μπορεί να συμβάλει στην απώλεια βάρους. Πιείτε νερό πριν το φαγητό για να ελέγξετε τις μερίδες σας. Προτιμήστε τροφές που περιέχουν νερό (όπως φρούτα και λαχανικά) που θα σας κάνουν να νιώθετε χορτασμένοι, με αποτέλεσμα να φάτε λιγότερο.

Βρείτε χρόνο για να πακετάρετε ένα υγιεινό γεύμα. Είναι ο καλύτερος τρόπος για να ακολουθήσετε μία υγιεινή διατροφή.

Μπορει να φαίνεται παιδαριώδες, αλλά το κόλπο “πιάνει”: σύμφωνα με μελέτη, αν κόβετε το φαγητό σας σε μικρές ποσότητες, ο εγκέφαλος νομίζει ότι το φαγητό στο πιάτο είναι περισσότερο.

Το να κρατάτε ημερολόγιο με τις θερμίδες που καταναλώνετε την ημέρα, αποτελεί αποτελεσματικό τρόπο για να μη χάνετε το λογαριασμό. Σύμφωνα με σχετικές μελέτες, όσοι κρατούν διατροφικό ημερολόγιο χάνουν περισσότερο βάρος.

Τα τσιπς και η σοκολάτα είναι πειρασμός, ειδικά όταν είναι εύκολα διαθέσιμα. Γι’ αυτό φροντίστε να μην περνάνε το…κατώφλι σας. Σε τελική ανάλυση, δεν μπορείτε να φάτε κάτι που δεν υπάρχει στο σπίτι σας.

Βρείτε έναν ακριβή τρόπο για να μετρήσετε την πρόοδό σας. Η ζυγαριά, αν και πολλοί την αποφεύγουν, είναι απαραίτητη.

Ακόμα και αν έχετε χάσει τα πρώτα 5 κιλά σας, είναι σημαντικό να θέτετε νέους στόχους καθώς προχωράτε. Καθώς το κάνετε, θυμηθείτε πάντα να τονίζετε όσα έχετε πετύχει. Αυτή η απλή κίνηση, θα ενισχύσει τα κίνητρά σας.

Σχολιάστε

ΚΛΙΚ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

Κάντε κλικ στο εξώφυλλο και διαβάστε ΔΩΡΕΑΝ την τελευταία έκδοση της Εφημερίδας «Καρφίτσα»

Polls

Sorry, there are no polls available at the moment.

STAY CONNECTED

NEWSLETTER

 

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ