Ο ΟΑΣΘ, οι φωτιές στα λεωφορεία, τα κέρδη και οι επιδοτήσεις! - Karfitsa.gr
Κοινωνία

Ο ΟΑΣΘ, οι φωτιές στα λεωφορεία, τα κέρδη και οι επιδοτήσεις!

Η Λαϊκή Ενότητα θεωρεί "σκανδαλώδες..."

OASTH FOTIA

“Ο ΟΑΣΘ είναι ένας ιδιωτικός οργανισμός ο οποίος επιδοτείται από το κράτος με διαδοχικές ανανεώσεις της οικονομικής συμφωνίας από το 1957 μέχρι σήμερα. Με βάση τα στοιχεία της νέας συμφωνίας (Αύγουστος 2015) το εγγυημένο επιχειρηματικό κέρδος των μετόχων του Ο.Α.Σ.Θ. ανήλθε την περίοδο 2009 – 2014 σε 100 εκατ. ευρώ περίπου, ενώ για τα έτη 2015 – 2017 προβλέπεται να ανέλθει σε 50 εκατ. ευρώ περίπου…”

Ανακοίνωση αναφορικά με τα δυο περιστατικά πυρκαγιάς σε αστικά λεωφορεία της Θεσσαλονίκης εξέδωσε η Λαϊκή Ενότητα.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση: “Τις τελευταίες ημέρες, δύο ακόμη περιστατικά πυρκαγιάς σε λεωφορεία του ΟΑΣΘ άνοιξαν ξανά τη συζήτηση για την ποιότητα των συγκοινωνιών στη Θεσσαλονίκη και για τον ίδιο τον οργανισμό του ΟΑΣΘ. Το  απόγευμα της Τετάρτης φωτιά ξέσπασε σε λεωφορείο της γραμμής «43» που εκτελούσε δρομολόγιο στην περιοχή των Κοιμητηρίων του Ευόσμου, ενώ  το μεσημέρι της Κυριακής ένα λεωφορείο του ΟΑΣΘ καταστράφηκε ολοσχερώς σε περιοχή του Ευόσμου έπειτα από φωτιά που εκδηλώθηκε και οφείλεται σε μηχανική βλάβη σύμφωνα με την πυροσβεστική.

Ο ΟΑΣΘ είναι ένας ιδιωτικός οργανισμός ο οποίος επιδοτείται από το κράτος με διαδοχικές ανανεώσεις της οικονομικής συμφωνίας από το 1957 μέχρι σήμερα. Με βάση τα στοιχεία της νέας συμφωνίας (Αύγουστος 2015) το εγγυημένο επιχειρηματικό κέρδος των μετόχων του Ο.Α.Σ.Θ. ανήλθε την περίοδο 2009 – 2014 σε 100 εκατ. ευρώ περίπου, ενώ για τα έτη 2015 – 2017 προβλέπεται να ανέλθει σε 50 εκατ. ευρώ περίπου. Σκανδαλώδες είναι, επίσης, το γεγονός ότι ενώ μειώνεται η κρατική επιχορήγηση, τα κέρδη του οργανισμού παραμένουν ανέπαφα καθώς το κόστος της μείωσης περνά στο επιβατικό κοινό. Για να επιτευχθεί αυτό, τα εισιτήρια αυξήθηκαν (25% ως 33%), η συχνότητα των δρομολογίων μειώθηκε ενώ τα νυχτερινά δρομολόγια έπαψαν και η παράταση του χρόνου κυκλοφορίας των λεωφορείων αυξήθηκε από 15 σε 20 χρόνια χωρίς πρόβλεψη για υποχρεωτική συντήρηση.

Η λύση στο πρόβλημα των αστικών συγκοινωνιών της πόλης μας θα προκύψει από τη θεσμοθέτηση ενός Ενιαίου Δημόσιου Φορέα Αστικών Συγκοινωνιών (λεωφορεία, μετρό, τραμ) με κοινωνικό και εργατικό έλεγχο που θα παρέχει φθηνές και κυρίως ποιοτικές υπηρεσίες γιατί η μετακίνηση είναι συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα και σε αυτό πρέπει να έχουν πρόσβαση όλες και όλοι”.

Σχολιάστε

ΚΛΙΚ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

Κάντε κλικ στο εξώφυλλο και διαβάστε ΔΩΡΕΑΝ την τελευταία έκδοση της Εφημερίδας «Καρφίτσα»

Polls

Sorry, there are no polls available at the moment.

STAY CONNECTED

NEWSLETTER

 

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ