, Παρασκευή
19 Απριλίου 2024

search icon search icon

Οι "ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ" των διοδίων της χώρας, αν δεν… πληρώσουν πρόστιμα χιλιάδων ευρώ χάνουν τα σπίτια τους!


Ο άνεργος αρχαιολόγος Γιώργος Θεοφάνους, πατέρας δυο παιδιών  ήταν ένας από εκείνους τους πολίτες, οι οποίοι πίστεψαν πως ο Αλέξης Τσίπρας  όταν θα έρχονταν στην εξουσία θα… άλλαζε νόμους και θα καταργούσε διόδια, όπως άλλωστε υπόσχονταν! Δυστυχώς γι αυτόν και για εκατοντάδες  άλλους, τα πράγματα όμως, δεν εξελίχθηκαν όπως τα περίμενε…
Ένα χρόνο μετά την εκλογή του ΣΥΡΙΖΑ -και το σχετικό γενέθλιο εορτασμό σε γήπεδο της Αθήνας-  καλείται να πληρώσει 22.000 ευρώ στην εφορία, για μη καταβολή διοδίων ύψους 420 ευρώ!
Το απίστευτο αυτό πρόστιμο πρέπει να πληρώσει για τις… 130 φορές που πέρασε από τα διόδια Πολυμύλου, στην Εγνατία Οδό, από το 2013 έως τα μέσα του 2015 χωρίς να πληρώνει τα διόδια!
Όπως αναφέρεται στην ειδοποίηση της εφορίας, θα πρέπει να καταβάλει το ποσό των 8.500 ευρώ μέχρι το τέλος του τρέχοντος μήνα, ενώ συνολικά θα πληρώσει 22.000 ευρώ, με τα περαιτέρω πρόστιμα και τις προσαυξήσεις για το διάστημα αυτό.
Σε δηλώσεις του στο MEGA, ο υποστηρικτής στου κινήματος «Δεν Πληρώνω», απευθύνει κραυγή αγωνίας, λέγοντας ότι κινδυνεύει να χάσει το σπίτι του και ότι, όντας, άνεργος, δεν έχει τρόπο να ανταποκριθεί στο ποσό αυτό. Να σημειωθεί ότι το θέμα κατήγγειλε αρχικά ο κ Θεοφάνους στο κομματικό ραδιόφωνο του ΣΥΡΙΖΑ “κόκκινο”!
—-
Την ίδια ώρα στον Alpha 96.5 η περιφερειακή σύμβουλος της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και επικεφαλής της Ριζοσπαστικής Αριστερής Ενότητας, Δέσποινα Χαραλαμπίδου σημείωσε ότι «Τα διόδια σε όλο τον οδικό άξονα της χώρας έχουν χωριστεί σε εργολάβους ενώ υπάρχουν συνάνθρωποι μας, πολίτες στους οποίους έχει βεβαιωθεί πρόστιμο 50.000 ευρώ για μία παράβαση που η αξία της ήταν 420 ευρώ».
Η ίδια κατάσταση θα επικρατήσει και στη Χαλκιδική, αν τοποθετηθούν διόδια και τα διαχειρίζεται κάποιος από τους λεγόμενους ως εθνικούς εργολάβους, προσθέτει η ίδια. Τα διόδια, «θα είναι αποτρεπτικό στοιχείο και για την τουριστική ανάπτυξη της περιοχής», εκτιμάει η κ. Χαραλαμπίδου, υποστηρίζοντας ότι θα έπρεπε να υπάρχουν διόδια μόνο αν βρίσκονται υπό τον έλεγχο του δημοσίου και τα έσοδα χρησιμοποιηθούν για παρεμβάσεις και επιδιορθώσεις του οδικού δικτύου.
Τα διόδια δεν αποτελούν λύση για τη βελτίωση του οδικού δίκτυο, η περιφέρεια αυτό που οφείλει να κάνει είναι «να διεκδικεί από την κεντρική κυβέρνηση και όχι αυτό που δεν κάνει, δηλαδή να μην διεκδικεί και να το φορτώνει στις πλάτες των πολιτών αυτής της χώρας», καταλήγει η ίδια.

Ακολουθήστε τη Karfitsa στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από τη Θεσσαλονίκη, την Ελλάδα και τον κόσμο.