Οι τροφές που πρέπει να τρώτε για… καλύτερο μαύρισμα! - Karfitsa.gr
Υγεία

Οι τροφές που πρέπει να τρώτε για… καλύτερο μαύρισμα!

Χωρίς να κάθεστε με τις ώρες στον ήλιο

Sunbathing girlΕίναι γεγονός ότι ο ήλιος κάνει κακό αλλά παραδεχτείτε το πως αν δεν έβλαπτε τόσο πολύ, οι περισσότερες θα κυκλοφορούσαμε χωρίς τύψεις με τροπικό μαύρισμα.

Αν δεν έχετε σκοπό να ψηθείτε κάτω από τον ήλιο –και καλά κάνετε-, μπορείτε να προτιμήσετε τις παρακάτω τροφές που ενισχύουν το μαύρισμα χωρίς τις ανεπιθύμητες παρενέργειες της ηλιακής ακτινοβολίας.

Καρότα

Αποτελούν την ιδανική τροφή για τη σωστή ενυδάτωση της επιδερμίδας και για την επίτευξη ενός χρυσαφένιου χρώματος. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε πως πολλά προϊόντα μαυρίσματος χρησιμοποιούν την άλφα-καροτίνη από τα καρότα, για να προωθήσουν ένα ομοιόμορφο μαύρισμα. Τα οφέλη του καρότου είναι πάρα πολλά: Ενδεικτικά να αναφέρουμε πως η συχνή κατανάλωση καρότου έχει συνδεθεί με 20% μείωση των πιθανοτήτων καρκίνου του μαστού μετά την εμμηνόπαυση και 50% μείωση στη συχνότητα του καρκίνου της ουροδόχου κύστης, του τραχήλου, του προστάτη, του παχέος εντέρου, του λάρυγγα και του οισοφάγου. Επίσης, το καρότο έχει αντι-υπερτασικές, φαρμακευτικές ιδιότητες που βοηθούν στη μείωση της αρτηριακής πίεσης.

Αυγά

Εάν τρώτε αυγά, μπορεί να παρατηρήσετε την επιδερμίδα σας να παίρνει ένα πιο μπρονζέ χρώμα. Αυτό συμβαίνει γιατί οι κρόκοι των αυγών έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη Α, η οποία ενισχύει το μαύρισμα. Επιπλέον, όπως ακριβώς τα φρούτα και τα λαχανικά, έτσι και το αυγό περιέχει ισχυρά αντιοξειδωτικά, όπως είναι το σελήνιο, ενώ παράλληλα η κατανάλωσή τους μειώνει τις πιθανότητες για ανάπτυξη του καρκίνου του μαστού.

Βερίκοκα

Ζουμερά, δροσιστικά, χρωματιστά, λαχταριστά, αλλά όχι μόνο! Τα βερίκοκα είναι πλούσια σε β-καροτένιο, το οποίο βοηθάει στην ενίσχυση του μαυρίσματος και μάλιστα έχουν παράλληλα και αντιοξειδωτική δράση, προστατεύοντας έτσι το δέρμα. Να θυμάστε ότι βελτιώνουν και την όραση, την πεπτική υγεία και την υγεία της καρδιάς!

Λαχανικά

Το σπανάκι, το μπρόκολο και γενικά όλα τα σκούρα πράσινα λαχανικά, βοηθάνε στην παραγωγή της μελανίνης. Συγκεκριμένα περιέχουν τη λουτεϊνη, μία χρωστική ουσία που αποθηκεύεται κάτω από την επιδερμίδα και ευθύνεται σε μικρό, έστω, βαθμό για την επίτευξη και διατήρηση της σκουρόχρωμης επιδερμίδας.

Τυρί

Και κάτι πιο σπάνιο για το τέλος. Το τυρί περιέχει υψηλά επίπεδα σεληνίου, το οποίο προστατεύει από τα ηλιακά εγκαύματα και βοηθάει στο μαύρισμα. Προτιμήστε τα λευκά τυριά, γιατί είναι πιο πλούσια σε σελήνιο.

Εκτός του μαυρίσματος, το τυρί έχει πολλά διατροφικά οφέλη: Τρώγοντας τυρί μετά από το γεύμα, αποτρέπετε τη φθορά των δοντιών, ενώ γενικά η κατανάλωση γαλακτοκομικών βοηθά στην αϋπνία. Είναι τέλεια πηγή πρωτεΐνης, δημιουργούν αίσθημα πληρότητας, μειώνουν τον κίνδυνο για διαβήτη, ενώ κα΄ποια από αυτά, όπως το ροκφόρ έχουν και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες.

ΠΗΓΗ

Σχολιάστε

ΚΛΙΚ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

Κάντε κλικ στο εξώφυλλο και διαβάστε ΔΩΡΕΑΝ την τελευταία έκδοση της Εφημερίδας «Καρφίτσα»

Polls

Sorry, there are no polls available at the moment.

 

 

NEWSLETTER

Focus-On

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ