, Παρασκευή
29 Μαρτίου 2024

search icon search icon

Η εφαρμογή που θα ανατρέψει την εξυπηρέτηση των πελατών

Της Φ.Βλαστού
Μια νέα εφαρμογή είναι έτοιμη να τρυπώσει μέσα σε κάθε επιχείρηση εστίασης, διασκέδασης, διαμονής και μεταφοράς για να  προσφέρει την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών.
Ο Νίκος Σακκάς, τεχνικός διευθυντής της APINTECH, μιλώντας στην KARFITSA ακουγόταν ενθουσιασμένος για την νέα εφαρμογή που δημιούργησαν ονόματι «hello!», η οποία θα βάλει κυριολεκτικά την κάθε επιχείρηση μέσα στο κινητό του πελάτη. «Η ιδέα είναι μέσα από ετικέτες που θα κολλάμε ανάλογα με τον χώρο κάθε επιχειρήσεις, δηλαδή, είτε σε τραπέζια, είτε σε ξαπλώστρες,  ο πελάτης θα μπορεί να τις σκανάρει με το κινητό τηλέφωνο του και μέσα από αυτό να έχει μια σειρά δυνατοτήτων. Οι Έλληνες είναι αρκετά εξοικειωμένοι με την τεχνολογία και είναι πολύ εύκολο να εφαρμοστεί αυτό και στην Ελλάδα. Όπως για παράδειγμα, από το να στείλει παραγγελία, να ειδοποιήσει τον σερβιτόρο για να πληρώσει, να δει τον κατάλογο, να στείλει τέτοιου είδους αιτήματα που θα κάνει ταχύτερη την εξυπηρέτηση του, μέχρι να δει πόσο κόσμο έχει στην τουαλέτα του μαγαζιού ακόμα και την ποιότητα του αέρα στον περιβάλλοντα χώρα που βρίσκεται». Ο ίδιος, ξεκαθάρισε  ότι: «και όταν λέμε ότι με την εφαρμογή μπορεί κάποιος να δει πόσα άτομα έχει στην τουαλέτα μη νομίζεται ότι θα έχει κάμερες, αντιθέτως, η καταμέτρηση είναι απρόσωπη. Η πληροφόρηση πραγματικού χρόνου προσφέρεται από κάποιες ηλεκτρονικές διατάξεις οι οποίες είναι μικρές, συλλέγουν την πληροφορία και την περνάνε στην εφαρμογή». Μάλιστα, η επόμενη εφαρμογή που ετοιμάζουν όπως μας γνωστοποίησε ο κ. Σακκάς θα έχει ως αντικείμενο τις πισίνες, όπου «θα ελέγχει την ποιότητα του νερού και πολλά άλλα».
Παρά το γεγονός ότι η καινοτόμα εφαρμογή για τα δεδομένα της Ελλάδας έχει αρχίσει να αναπτύσσεται ο κ.Σακκάς υπογράμμισε ότι, η εταιρεία προβλέπεται να  «ανοίξει» τα φτερά της, για να φύγει στο εξωτερικό. «Η έδρα μας είναι στην Αθήνα, προς το παρόν, διότι σκοπεύουμε να φύγουμε στο εξωτερικό και να μεταφερθούν όλες οι δραστηριότητες μας σε άλλη χώρα. Άλλωστε έχουμε αρκετές πωλήσεις σε χώρες του εξωτερικού. Δεν είναι μόνο όμως το πελατολόγιο μας, αλλά και η κατάσταση της Ελλάδας, η μεγάλη φορολογία που δεν βοηθάει τις επιχειρήσεις, αλλά και το αβέβαιο μέλλον της χώρας», είπε χαρακτηριστικά.
hello-photo

Ακολουθήστε τη Karfitsa στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από τη Θεσσαλονίκη, την Ελλάδα και τον κόσμο.