, Τετάρτη
30 Νοεμβρίου 2022

Η Ελλάδα το 3ο ισχυρότερο τουριστικό brand παγκοσμίως

Ισπανία, Τουρκία, Ελλάδα, Μεξικό και Ταϊλάνδη είναι οι πέντε κορυφαίοι τουριστικοί προορισμοί παγκοσμίως, για τους τουρίστες που αναζητούν τον ήλιο και τη θάλασσα, σύμφωνα με τη μελέτη του World Travel Monitor και της Deloitte. Στην τρίτη θέση φιγουράρει η γαλανόλευκη σημαία, με ποσοστό 16,8% στο σύνολο των ταξιδιών παγκοσμίως.

Της ΡΕΓΓΙΝΑΣ ΣΑΒΟΥΡΔΟΥ

Οι μελετητές σημειώνουν πως ο προορισμός με γνώμονα το «ήλιος και θάλασσα» παρουσιάζει την υψηλότερη ζήτηση, σε παγκόσμιο επίπεδο, καταγράφοντας υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης σε ποσοστό 9,4% ανά έτος, από το 2015 έως το 2019, με 226.000.000 περισσότερα ταξίδια το 2019. Οι ταξιδιώτες επιθυμούν ολοένα και περισσότερες μοναδικές εμπειρίες που συνδυάζουν πολλαπλά τουριστικά προϊόντα με έμφαση στη βιωσιμότητα.

Στις αναπτυξιακές δυνατότητες της χώρας μας στον τομέα του τουρισμού, στις τελευταίες εξελίξεις αλλά και στις ενδεδειγμένες δράσεις, ώστε ο ελληνικός τουρισμός να καταστεί βιώσιμος, αναφέρθηκαν οι συμμετέχοντες στην εκδήλωση που διοργάνωσε ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), στο πλαίσιο της 37ης διεθνούς τουριστικής έκθεσης Philoxenia.

Κικίλιας: «Με το βλέμμα στο 2030»

«Ο δημόσιος και ιδιωτικός τομέας ένωσαν τις δυνάμεις τους ώστε φέτος ο ελληνικός τουρισμός να ξεπεράσει όλες τις δυσκολίες. Οι πρωτοβουλίες του ΣΕΤΕ, του ΙΝΣΕΤΕ και της Marketing Greece είναι με το βλέμμα στο 2030, σε ένα, δηλαδή, μακροπρόθεσμο πλάνο για να παραμείνει το ελληνικό τουριστικό προϊόν υψηλά με όρους βιωσιμότητας», σημείωσε ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας κατά τη διάρκεια της ομιλίας του, τονίζοντας πως η μεγάλη επιτυχία του τουρισμού είναι προϊόν ομαδικής δουλειάς και συλλογικής εργασίας.

Οι επιχειρηματίες του κλάδου επικεντρώνονται στον τουρισμό της επόμενης ημέρας και διαβεβαιώνουν πως το όραμα μπορεί να γίνει πράξη και πραγματικότητα.

«Ύστερα από μια δύσκολη αλλά καλή σε επιδόσεις χρονιά, έχουμε να αντιμετωπίσουμε ένα δύσκολο μακροοικονομικό περιβάλλον, το οποίο επηρεάζει όλους τους κλάδους της οικονομίας και δημιουργεί μεγάλο προβληματισμό και για τον χειμώνα που θα διανύσουμε και για την επόμενη χρονιά. Η Ελλάδα παραμένει ένας πολύ ισχυρός προορισμός και ένα πολύ δυνατό brand, μέσα στα πέντε παγκοσμίως, το οποίο με συνεργασία, σκληρή δουλειά και στήριξη των επιχειρήσεων από την κυβέρνηση μπορεί να γίνει ακόμα πιο δυνατό», υπογράμμισε ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ Γιάννης Ρέτσος.

Ο απολογισμός των ιθυνόντων είναι θετικός, σημειώνοντας πως σήμερα η Ελλάδα βρίσκεται στην κορυφή, επισημαίνουν ωστόσο πως για να διατηρηθεί η χώρα μας ανάμεσα στους κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς παγκοσμίως θα πρέπει να εφαρμοστεί εθνική στρατηγική για τον τουρισμό.

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ POLITICAL