, Πέμπτη
28 Μαρτίου 2024

search icon search icon

Καμπάνια της… τελευταίας στιγμής για να σωθεί ο τουρισμός!

ΠΟΣΕΙΔΙ φωτο Σάββας Αυγητίδης
Φωτο Σάββας Αυγητίδης / Καλοκαίρι 2015 ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ
Καμπάνια για την ενίσχυση των κρατήσεων της τελευταίας στιγμής ξεκινά ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ), ύστερα από συνεργασία του υπουργείου Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού με τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ).
φωτο Σάββας Αυγητίδης ΠΟΣΕΙΔΙ
Η εθνική καμπάνια, η οποία υποστηρίζεται από τις Περιφέρειες και το σύνολο του τουριστικού κλάδου, φέρει τον τίτλο HappeningNow:#GreekSummer και σχεδιάστηκε με στόχο την ενίσχυση των κρατήσεων τελευταίας στιγμής και τη μετάδοση της πραγματικής εικόνας της Ελλάδας, υπενθυμίζοντας το μοναδικό ελληνικό καλοκαίρι «Συμβαίνει Τώρα». Η αβεβαιότητα που υπήρχε από τις πολιτικές και οικονομικές εξελίξεις, με την επιβολή των capital controls, τις τελευταίες τρεις εβδομάδες, «πάγωσε» την αγορά και τη ροή των κρατήσεων, παρότι οι ακυρώσεις ήταν περιορισμένες και κυρίως από μεμονωμένους πελάτες.
ΠΟΣΕΙΔΙ, κατασκήνωση ΑΠΘ, φωτο Σάββας Αυγητίδης
Σε συνέχεια όμως τη συμφωνίας στη Σύνοδο Κορυφής της 12ης Ιουλίου η ροή των κρατήσεων παρουσιάζει σημάδια ενίσχυσης στα συστήματα των ξενοδοχείων, με τα αντανακλαστικά των χωρών – πηγών προέλευσης τουρισμού να είναι θετικά. Για να τονώσει το κλίμα αυτό, η καμπάνια  απευθύνεται στο ευρωπαϊκό κοινό κατά κύριο λόγο, μέσω διαδικτύου και social media, ενώ θα παρουσιαστεί με ειδικά γραφικά, βίντεο, εικόνες και ελκυστικά μηνύματα για την Ελλάδα, καλώντας το κοινό να γίνει ενεργό μέλος και να μοιραστεί τις στιγμές και τις εμπειρίες του από το ελληνικό καλοκαίρι.
ΠΟΣΕΙΔΙ φωτο Σάββας Αυγητίδης

 

Ακολουθήστε τη Karfitsa στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από τη Θεσσαλονίκη, την Ελλάδα και τον κόσμο.