, Παρασκευή
29 Μαρτίου 2024

search icon search icon

Καταθέτουν αγωγές φορείς της Β. Ελλάδας λόγω κλειστού λιμανιού!

IMG_limani 8 23 5
Μέσω νομικής οδού θα προσπαθήσουν να βρουν το δίκιο τους οι επιχειρηματικοί φορείς της Βόρειας Ελλάδας, αφού έχουν περιέλθει σε απόγνωση εξαιτίας των κινητοποιήσεων των εργαζόμενων του ΟΛΘ που στην ουσία έχουν καταστήσει ανενεργό το λιμάνι της Θεσσαλονίκης. Σε κοινή συνεδρίαση που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο Βιοτεχνικό Επιμελητήριο της Θεσσαλονίκης, αποφασίστηκε να προχωρήσουν στην κατάθεση αγωγής  για την κήρυξη της απεργίας παράνομης και καταχρηστικής, να ζητήσουν παρέμβαση εισαγγελέα για αναζήτηση τυχόν ποινικών ευθυνών και να διευκολυνθούν τα μέλη των επιμελητηρίων και των φορέων για την υποβολή  αγωγών για τις ζημιές που έχουν υποστεί οι επιχειρήσεις.
Στη συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στο ΒΕΘ, παραβρέθηκαν ο α΄ αντιπρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης, Μανώλης Βλαχογιάννης, ο α΄ αντιπρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης, Γιώργος Ηλιάδης, ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Ημαθίας, Νίκος Ουσουλτζόγλου, ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Κιλκίς, Παύλος Τονικίδης, ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Σερρών Χρήστος Μέγκλας, ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής, Γιώργος Γκιλής, ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος του Συνδέσμου Βιομηχανιών Βορείου Ελλάδας, Γιάννης Σταύρου, ο πρόεδρος του Συνδέσμου Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδας, Κυριάκος Λουφάκης, ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης, Παντελής Φιλιππίδης, ο πρόεδρος του Συλλόγου Ναυτικών Πρακτόρων Θεσσαλονίκης, Βασίλης Καμπάκης, ο πρόεδρος του Συλλόγου Εκτελωνιστών Θεσσαλονίκης, Γιώργος Κοσμίδης και το μέλος του Συλλόγου Κώστας Καρούλης.
Όσον αφορά το κόστος των απεργιών στις επιχειρήσεις λόγω των κυλιόμενων απεργιών στον ΟΛΘ, φαίνεται πως ανέρχεται στα 30 εκ. ευρώ περίπου, χωρίς να υπολογίζονται οι ζημιές επειδή προϊόντα εξαγωγής δεν παραδόθηκαν στην ώρα τους, ή αλλοιώθηκαν ή επειδή χάθηκαν πελάτες αφού δεν υπάρχει επάρκεια πρώτων υλών για να προχωρήσει η παραγωγή. Είναι χαρακτηριστικό ότι η επί πλέον επιβάρυνση ανά container, που εκφορτώνεται αναγκαστικά στο λιμάνι του Πειραιά ανέρχεται περίπου σε 1.000 ευρώ, την ώρα που η αξιοπιστία του λιμανιού της Θεσσαλονίκης πλήττεται ανεπανόρθωτα.

Ακολουθήστε τη Karfitsa στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από τη Θεσσαλονίκη, την Ελλάδα και τον κόσμο.