fbpx

, Παρασκευή
14 Φεβρουαρίου 2025

search icon search icon

Ξεπέρασε τις προσδοκίες η επιτυχία του Σκρατς

scrats
Με πωλήσεις 1 εκατ. τεμάχια σε 6 ημέρες και 260.000 νικητές, εγκαινιάστηκε το Σκρατς το νέο παιχνίδι του ΟΠΑΠ στην ελληνική αγορά. “Οι πωλήσεις αυτές ξεπερνούν κατά πολύ τις προσδοκίες μας και δημιουργούν ιδιαίτερα θετικές προοπτικές  με δεδομένο ότι σύντομα θα προστεθούν επιπλέον 2.500 νέα σημεία πώλησης”, ανέφερε ο κ. Petr Matejovsky, CMO, της Ελληνικά Λαχεία Α.Ε.
Το ΣΚΡΑΤΣ είναι το προϊόν της συνεργασίας των κορυφαίων στον κλάδο τους εταίρων: της ΟΠΑΠ Α.Ε., της Scientific Games InternationaI και της Intralot, και δημιουργήθηκε για να απαντήσει στις σημερινές ανάγκες των παικτών. Πρόκειται για ένα νέο, απλό και διασκεδαστικό παιχνίδι με συχνά κέρδη, αφού 1 στους 4 κερδίζει. Ταυτόχρονα, το ΣΚΡΑΤΣ ανταποκρίνεται στις πιο υψηλές απαιτήσεις τεχνολογικής υπεροχής και αξιοπιστίας, στο πλαίσιο του υπεύθυνου παιχνιδιού της ΟΠΑΠ Α.Ε.
Όπως δήλωσε κ. Petr Matejovsky  «είμαστε πολύ χαρούμενοι που παρουσιάζουμε το πρώτο μας παιχνίδι σύμφωνα με το πλάνο μας και που τα πρώτα μηνύματα από την πορεία του είναι ενθουσιώδη. Το ΣΚΡΑΤΣ ανήκει στην 2η πιο επιτυχημένη κατηγορία τυχερών παιχνιδιών παγκοσμίως και η Ελληνικά Λαχεία επενδύει σημαντικά στην υποστήριξή του, γιατί θα αποτελέσει έναν από τους κύριους πυλώνες ανάπτυξης της εταιρείας, καθώς και όλων των συνεργατών μας στο δίκτυο διανομής. Η Ελληνικά Λαχεία αξιοποιεί την υπεροχή και εξειδίκευση των τριών εταίρων, της SGI στα συστήματα ασφάλειας και εκτύπωσης, της Ιntralot στη διαχείριση δεδομένων και της ΟΠΑΠ Α.Ε. ως μιας από τις ισχυρότερες εταιρείες στην Ελλάδα, εφαρμόζοντας απόλυτα τις πρακτικές του υπεύθυνου παιχνιδιού.
Το νέο παιχνίδι παράγει πολλούς νικητές φιλοδοξεί να γίνει το πρώτο σε πωλήσεις της Ελληνικά Λαχεία, της κοινοπραξίας στην οποία συμμετέχει ο ΟΠΑΠ.
Ήδη τα δελτία του Σκρατς διατίθενται σε 3.500 σημεία από τα οποία 1500 είναι πρακτορεία και τα υπόλοιπα λαχειοπώλες περίπτερα και μινι μάρκετς.
Η διαφημιστική καμπάνια για την προώθηση του παιχνιδιού θα είναι ευρύτατη και θα ξεκινήσει την Παρασκευή. Το νέο παιχνίδι θα λανσαριστεί ως η νέα πρόταση που αλλάζει τη διάθεση στη στιγμή.
Η τιμή του ξεκινάει από το 1 ευρώ ενώ διατίθενται δελτία του 1 των 2 των 3 και των 5 ευρώ, με κέρδη που φτάνουν μέχρι και 10.000€, 100.000€, 200.00€ και 500.000€, αντίστοιχα για κάθε έκδοση.
Μαρίνα Πρωτονοταρίου

Ακολουθήστε τη Karfitsa στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από τη Θεσσαλονίκη, την Ελλάδα και τον κόσμο.