, Πέμπτη
28 Μαρτίου 2024

search icon search icon

Πόσα χρήματα έδωσε το… "ΥΜΑΘ" σε διαφημίσεις

Υφυπουργός Κόλλια - Τσαρουχά, φωτο Σάββας Αυγητίδης
Η δε συνολική δαπάνη για το έτος 2015 ήταν κατά 40% (σαράντα τοις εκατό) μειωμένη έναντι των προηγουμένων ετών. Αυτή ήταν και η μοναδική καταχώρηση προβολής που έγινε από το ΥΜΑΘ από τις 25 Ιανουαρίου 2015 μέχρι και σήμερα”
———
Περιορισμένα χρήματα για διαφήμιση ενέκρινε η υφυπουργός Μαρία Κόλλια Τσαρουχά, όπως τουλάχιστον σημειώνει σε ανακοίνωση της, ύστερα από  αναφορές στο κοινοβούλιο…(φωτο Σάββας Αυγητίδης στο ΥΜΑΘ) Συγκεκριμένα γράφει:
“Προς αποκατάσταση της αλήθειας, και για να μην πλανώνται ανακριβή στοιχεία ως αποτέλεσμα ατυχών αναφορών στο Ελληνικό Κοινοβούλιο, διευκρινίζουμε ότι: Το Υπουργείο Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης (Μακεδονίας-Θράκης), κατά το έτος 2015, και ακολουθώντας την από πολλών ετών πάγια τακτική του Υπουργείου, προχώρησε, με αφορμή τη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, σε καταχώριση μηνύματος που προέβαλε τη Μακεδονία και τη Θράκη, σε δεκάδες εφημερίδες περιφερειακής και πανελλήνιας κυκλοφορίας που πληρούσαν τις απαραίτητες προϋποθέσεις του νόμου. Τα ποσά που αναλογούσαν σε κάθε μια από αυτές, ήταν περιορισμένα, μεταξύ των 650 ευρώ (εξακοσίων πενήντα ευρώ) και 1.500 ευρώ (χιλίων πεντακοσίων ευρώ). Η δε συνολική δαπάνη για το έτος 2015 ήταν κατά 40% (σαράντα τοις εκατό) μειωμένη έναντι των προηγουμένων ετών. Αυτή ήταν και η μοναδική καταχώρηση προβολής που έγινε από το ΥΜΑΘ από τις 25 Ιανουαρίου 2015 μέχρι και σήμερα. Τα παραπάνω στοιχεία αποκαθιστούν την αλήθεια και απαγορεύουν την οποιαδήποτε παρερμηνεία”

Ακολουθήστε τη Karfitsa στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από τη Θεσσαλονίκη, την Ελλάδα και τον κόσμο.