Τι αγοράζει ο Έλληνας καταναλωτής στα σούπερ μάρκετ μετά την κρίση των capital controls
Σημαντική είναι η επίδραση των capital controls στη συμπεριφορά του Έλληνα καταναλωτή, όπως προκύπτει από τα συμπεράσματα πανελλήνιας έρευνας καταναλωτών σουπερμάρκετ, με δείγμα 1.350 ατόμων, που πραγματοποίησε το Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών, (ΙΕΛΚΑ).
Σε σχέση με την συμπεριφορά καταναλωτή και συγκεκριμένα σε σχέση με τις αγορές τροφίμων δύο είναι βασικές τάσεις που καταγράφηκαν στην έρευνα του ΙΕΛΚΑ
Συνέχεια στο toxrima.gr