, Πέμπτη
28 Μαρτίου 2024

search icon search icon

Πάνω απο 2,5 εκατ. τα χρέη της Labirint σε ελληνικά ξενοδοχεία

1679030Τα πρώτα «μαύρα σύννεφα» έχουν φανεί πάνω από τη Ρόδο και την Κω. Μετά από το «λουκέτο» που έβαλε μεγάλο ρωσικό τουριστικό πρακτορείο ήδη έχουν δημιουργηθεί χρέη, ενώ προκλήθηκαν επεισόδια με τουρίστες. 

Οι τουριστικοί επιχειρηματίες των δύο νησιών- και όχι μόνο- κάθονται σε αναμμένα κάρβουνα μετά από την πτώχευση του ρωσικού πρακτορείου Labirint Travel. Σύμφωνα με πληροφορίες της ιστοσελίδας rodiaki.gr, τα χρέη του ρωσικού πρακτορείου, μόνο στα ξενοδοχεία Ρόδου και Κω, προσεγγίζουν τα 3 εκατομμύρια ευρώ.

Μάλιστα, η ανησυχία των τουριστικών επιχειρηματιών είναι μήπως προκληθούν σοβαρά προβλήματα, με δεδομένο ότι στη Ρόδο βρίσκονται περίπου 5.000 τουρίστες του συγκεκριμένου πρακτορείου.

Παράγοντες της Ενωσης Ξενοδόχων Ρόδου, βρίσκονται σε ανοιχτή επικοινωνία με την αρμόδιους του υπουργείου Τουρισμού, επιδιώκοντας να υπάρξει λύση με πολιτική παρέμβαση και να αποφευχθούν τα προβλήματα.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ήδη στο αεροδρόμιο της Ρόδου, έχουν προκληθεί μικροεπεισόδια με εγκλωβισμένους τουρίστες του πρακτορείου, που πιθανόν να πάρουν σοβαρές διαστάσεις μέσα στις επόμενες ημέρες, αν δεν δοθούν λύσεις.
 
Οι πρώτες αντιδράσεις μετά το «κανόνι» του ρωσικού τουριστικού πρακτορείου 

Πάντως, ο πρόεδρος του Συνδέσμου Τουριστικών Επιχειρήσεων Ελλάδας, Ανδρέας Ανδρεάδης, προειδοποίησε ότι ίσως αυτή να είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου, καθώς εκτίμησε ότι η ζημιά στην ελληνική οικονομία από την κρίση στην Ουκρανία υπολογίζεται στα 300 εκατ. ευρώ.
Ένα ντόμινο εξελίξεων προκάλεσε η χθεσινή «βόμβα» που έπεσε στον κόσμο του τουρισμού. Η ανακοίνωση της πτώχευσης του πέμπτου μεγαλύτερου ρωσικού tour operator «Labirint» έπεσε σαν κεραυνός εν αιθρία σε όλα τα μήκη και πλάτη της γης.

Ειδικά στην Ελλάδα, που μέχρι πρότινως ο Labirint είχε πρωταγωνιστικό ρόλο, έχουν δημιουργηθεί τεράστια προβλήματα.

Αυτή την ώρα κύριο μέλημα είναι η φροντίδα των ρώσων τουριστών που έχουν «ξεμείνει» στην Ελλάδα – ένας αριθμός που αγγίζει τους 20.000 – αλλά και οι Ρώσοι πελάτες που είχαν κλείσει πακέτα με το συγκεκριμένο touroperator.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η «μπάλα» της διακοπής των πτήσεων έχει πάρει και πολλούς μικρούς αξιόπιστους ρωσικούς tour operators, οι οποίοι είχαν αγοράσει θέσεις στις πτήσεις αυτές, και οι πελάτες τους έχουν μείνει στα ρωσικά αεροδρόμια χάνοντας τις διακοπές τους.

Μέχρι και χθες το βράδυ η εταιρία LeGrand που εκπροσωπεί το Labirint στην Ελλάδα εξυπηρετούσε αφίξεις. Όπως αναφέρει στο cretapost, η διευθύνουσα σύμβουλος της LeGrand, Φωτούλα Σαπουνάκη, δεν υπήρχε κανένα σημάδι για το «κανόνι» που βάρεσε το μεγάλο ρωσικό πρακτορείο.

«Έπεσε σαν κεραυνός εν αιθρία αυτή η είδηση. Εμείς την μάθαμε μέσω των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, δεν είχαμε κανένα σημάδι και καμία ειδοποίηση. Μπορώ να σας πω ότι μέχρι και χθες το βράδυ εξυπηρετούσαμε αφίξεις της συγκεκριμένης εταιρίας», επεσήμανε η κ. Σαπουνάκη.
 
 

Ακολουθήστε τη Karfitsa στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από τη Θεσσαλονίκη, την Ελλάδα και τον κόσμο.