12:02, Δευτέρα
26 Σεπτεμβρίου 2022

Γιατί "χάλασε η… δουλειά" με το πλοίο προσφύγων

ΛΙΜΑΝΙ φωτο Σάββας Αυγητίδης
ΜΑΤΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
Του Χρήστου Μάτη*
Τη δουλειά με την άφιξη του πλοίου στη Θεσσαλονίκη “την χάλασε” αυτός που… ανακοίνωσε τη συμφωνία με το ΚΤΕΛ Κιλκίς για μεταφορά στην Ειδομένη.
Ήταν γνωστό ότι οι ελληνικές αρχές… δεν “έβλεπαν” τους πρόσφυγες που ερχόταν στη Θεσσαλονίκη – νύχτα με τρένο από Αθήνα – και περνούσαν “κρυφά” προς Σκόπια.
Αλλά με το ΚΤΕΛ καθίστατο… σαφές ότι το… οργάνωναν κιόλας διότι κανείς άλλος δεν θα μπορούσε να κάνει τέτοια συμφωνία και κανένας ιδιώτης επιχειρηματίας δεν θα ρίσκαρε μιας τέτοιας κλίμακας επιχείρηση μεταφοράς 2500 ανθρώπων, δηλαδή 50 δρομολόγια, κόντρα στη βούληση του κράτους.
Διότι τι διαφορά θα είχε το ΚΤΕΛ Κιλκίς από τους διακινητές εκτός από το ότι είχε λεωφορεία αντί για φορτηγά κι έκανε καλύτερες τιμές; Αν και πιο ακριβές από το κανονικό εισιτήριο. Αλήθεια έχει το ΚΤΕΛ Κιλκίς 50 λεωφορεία ή θα μίσθωνε και από ιδιώτες;
(Από το fb) *Ο κ Μάτης είναι δημοσιογράφος του ΑΠΕ ΜΠΕ και πρ. δημοτικός σύμβουλος Θεσσαλονίκης / φωτο Σάββας Αυγητίδης / www.e-photopress.blogspot.com
—–
Διαβάστε τι απάντησε XΘΕΣ στην Έλενα Καραβασίλη o πρόεδρος του ΚΤΕΛ Χρ. Λιούπας σχετικά με τα λεωφορεία και το… αντίτιμο της μεταφοράς των προσφύγων στην περίπτωση που το “Ελ. Βενιζέλος”  “έδενε” στη λιμάνι της Θεσσαλονίκης.