Σύμφωνα με τους ειδικούς της επικοινωνίας, τους πολιτικούς αναλυτές, τους δημοσιογράφους αλλά και το πολιτικό προσωπικό που πήρε μέρος στις εκλογές της Κυριακής, είχαμε την τιμητική της πολιτικής ατάκας καθ’ όλη τη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου από τα χείλη των πολιτικών αρχηγών αλλά και πρωτοκλασάτων στελεχών.
Μέσα από τα social media, από τις ανακοινώσεις τους σε ηλεκτρονικό και έντυπο Τύπο αλλά και τις πολυάριθμες συγκεντρώσεις και ομιλίες σε πλατείες, τα ευφυολογήματα, οι μικρές φράσεις και τα έξυπνα tips θριάμβευσαν στον λόγο των πολιτικών μας.
Γνωρίζοντας ότι οι πολίτες δυσανασχετούν με τις βαρυσήμαντες ομιλίες, προτίμησαν τη χρήση της ατάκας για να ενημερώσουν για τις προθέσεις τους αλλά και για να τονώσουν το προεκλογικό τους αφήγημα και το διακύβευμα των εκλογών. Ακούστηκαν πολλά και διάφορα. Άλλα επιτυχημένα και άλλα αδιάφορα για τους πολίτες.
Μια νέα μορφή της πολιτικής επικοινωνίας υιοθετείται… Πολιτική επικοινωνία μέσω tips. Απαραίτητος ο Οδηγός «Ευ Πολιτεύεσθαι» με τα 333+1 tips, έξυπνες πολιτικές ατάκες.
- Σε πολλές εκλογικές αναμετρήσεις παίζει μεγαλύτερο ρόλο από την ποιότητα των υποψηφίων η «δραστηριότητά τους» κατά τη διάρκεια του προεκλογικού αγώνα.
- «Κερδίζεις, μένεις – χάνεις, φεύγεις», μια ατάκα που ακούστηκε για πρώτη φορά από χείλη πολιτικού προσώπου έχει την εφαρμογή πλην των αθλητικών γεγονότων τώρα και στα πολιτικά.
- Δεν φταίνε τα debates που είναι «σούπες». Φταίνε οι σεφ που δεν έχουν φροντίσει να δοκιμάσουν νέες συνταγές προσθέτοντας παράλληλα μπόλικο αλάτι, πιπέρι και λεμόνι για να γίνει η σούπα νόστιμη και βελουτέ.
- Τα ύστερα του κόσμου. Μια φράση που χρησιμοποιείται κατά κόρον από δημοσιογράφους μετά την εκλαΐκευσή της μέσα από άσμα τηλεοπτικού σίριαλ. Μια φράση με συμπυκνωμένα μηνύματα.
- Εκτός από την ψήφο μας καλό θα είναι να στέλνουμε και τη θετική μας ενέργεια για καλή επιτυχία στην κάλπη των υποψηφίων επιλογής μας.
- Οι δημοσκοπικά λεγόμενοι «αναποφάσιστοι» έχουν ήδη πάρει μια απόφαση. Δεν ξέρουν, δεν απαντούν ή δεν θέλουν να απαντήσουν; Αυτοί ξέρουν!
- Στη διπλωματία αποκαλούνται «persona non grata», στην πολιτική «μαύρο πρόβατο», όσοι δεν είναι αποδεκτοί λόγω συμπεριφοράς, προτιμήσεων, λαθών και άλλων επικρίσεων. Κάτι σαν το bullying που γίνεται στα σχολεία. Συνώνυμο ο «αποδιοπομπαίος τράγος»!
- Η κάλπη δίνει την απάντηση στο ερώτημα «η δύναμη του πολιτικού είναι το παραμύθι;»!
- Υποψήφιοι με σπουδές, γνώσεις, εμπειρία, ήθος και έξωθεν καλή μαρτυρία βλέπουν την πόρτα εξόδου από την πολιτική αρκετές φορές όταν δεν έχουν συμπληρώσει αρκετά κομματικά ένσημα και στήριξη από κομματικές οργανώσεις.
- «Μαυρογιαλούρος» υποψήφιος γίνεσαι από μόνος σου όταν μαζί με τα ψηφοδέλτια που δίνεις έχεις βάλει και σταυρό στο όνομά σου. Άκρως προσβλητικό και υποτιμητικό.
- Όταν η προεκλογική περίοδος είναι «ανιαρή και βουβή» αναμένεται πολύ θερμή μετεκλογική περίοδος μετά την τελική αναμέτρηση. Ψυχρός ο χειμώνας, θερμό το καλοκαίρι.
Περισσότερα tips θα βρείτε στον Οδηγό Πολιτικής Επικοινωνίας «Ευ Πολιτεύεσθαι» 333+1 tips. Για παραγγελίες και περισσότερες διευκρινίσεις επικοινωνήστε στο email [email protected] ή στα τηλέφωνα 2109568066, 6932266217.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ POLITICAL