ΚΑΡΦΙΤΣΑ
No Result
View All Result
  • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    • ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΔΗΜΑΡΧE ΑΚΟΥΣ;
  • ΑΡΘΡΑ & ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • LIFESTYLE
    • AGENDA
    • TOP PLACES
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ & ΥΓΕΙΑ
    • ΖΩΔΙΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΣΠΟΡ
  • Πρωτοσέλιδα
ΚΑΡΦΙΤΣΑ
  • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    • ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΔΗΜΑΡΧE ΑΚΟΥΣ;
  • ΑΡΘΡΑ & ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • LIFESTYLE
    • AGENDA
    • TOP PLACES
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ & ΥΓΕΙΑ
    • ΖΩΔΙΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΣΠΟΡ
  • Πρωτοσέλιδα
No Result
View All Result
ΚΑΡΦΙΤΣΑ

Βασίλης Κικίλιας: «Τα σχέδια και οι σκακιέρες χωρίς τον λαό είναι άδεια πουκάμισα»

Συνέντευξη του υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, στην εφημερίδα «Θεσσαλονίκη».

Γιάννης Κοντογεώργος Αναρτήθηκε από Γιάννης Κοντογεώργος
03/08/2025
Πολιτική
Χρόνος Ανάγνωσης: 1 λεπτό
0
Βασίλης Κικίλιας: «Τα σχέδια και οι σκακιέρες χωρίς τον λαό είναι άδεια πουκάμισα»

«Στην πολιτική δεν υπάρχουν φιλοδοξίες ερήμην των πολιτών. Ο κόσμος είναι αυτός που αποφασίζει αν πράγματι είσαι ικανός, αν πονάς, νοιάζεσαι και τιμάς την πατρίδα σου, αν πράγματι είσαι στην πολιτική γι’ αυτόν ή για τον εαυτό σου. Τα σχέδια και οι σκακιέρες χωρίς τον λαό είναι άδεια πουκάμισα. Αδιαμφισβήτητα, το θετικό έργο αυτών των χρόνων διακυβέρνησης, είναι και μεγάλο και σημαντικό σε πολλούς τομείς» επισήμανε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Βασίλης Κικίλιας, σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εφημερίδα «Θεσσαλονίκη».

«Παρ’ όλα αυτά, στη δεύτερη τετραετία μιας κυβέρνησης και μάλιστα στο μέσον της χρονικά, είναι λογικό να εμφανίζονται χαμηλότερα ποσοστά. Ο κόσμος έχει προβλήματα, κυρίως στο κόστος διαβίωσης συνολικά. Υπάρχουν εν εξελίξει υποθέσεις με αρνητικό πρόσημο που όμως διερευνώνται» πρόσθεσε ο κ. Κικίλιας, ενώ κάνοντας αναφορά στην αντιπολίτευση, τόνισε: «Δεν υπάρχει ηγετική προσωπικότητα στην κεντροαριστερά ώστε να συνενώσει τις κοινωνικές δυνάμεις -όχι τα κόμματα- κάτω από μια σημαία. Και δεν υπάρχει σαφές, ρεαλιστικό, αξιόπιστο και με θετικό πρόσημο αφήγημα. Όλη η αντιπολιτευτική στρατηγική βασίζεται στην αντικυβερνητική ρητορική».

Αναφερόμενος στην ανάγκη ενίσχυσης και αναβάθμισης της ναυτικής εκπαίδευσης, ο υπουργός ανακοίνωσε: «Το φθινόπωρο φέρνουμε προς ψήφιση ένα κρίσιμο νομοσχέδιο για τη ναυτική εκπαίδευση. Στόχος μας είναι να απλοποιήσουμε διαδικασίες, να περιορίσουμε τη γραφειοκρατία και να δημιουργήσουμε ένα πιο ευέλικτο και αποτελεσματικό πλαίσιο, που θα δίνει περισσότερα κίνητρα σε πανεπιστήμια -δημόσια και ιδιωτικά – ώστε να επενδύσουν στη ναυτική εκπαίδευση».

Παράλληλα, σε ό,τι αφορά το ρόλο και τη συνεισφορά της ναυτιλίας στην οικονομία της χώρας, τόνισε ότι οι Έλληνες πλοιοκτήτες κατέχουν έναν από τους μεγαλύτερους στόλους πλοίων στον κόσμο, με 5.300 πλοία. «Πάνω από 1.700 ναυτιλιακές εταιρίες έχουν έδρα στην Ελλάδα, με 50.000 καλά αμειβόμενους εργαζόμενους. Πάνω από 150.000 εργαζόμενοι δουλεύουν στα ναυπηγεία, την τροφοδοσία, τις ναυτασφάλειες, τις πρακτορεύσεις κ.ά. Το ναυτιλιακό συνάλλαγμα που εισέρχεται στη χώρα μας είναι της τάξης των 18-19 δισ. ευρώ κάθε έτος, μεγάλο ποσοστό των οποίων επενδύεται όχι μόνο σε πλοία αλλά και σε ξενοδοχεία, real estate, επιχειρήσεις τεχνολογίας, ενέργειας, σε αθλητικές ομάδες, στον πολιτισμό κ.ά.» όπως υπογράμμισε.

Related Post

Στρατηγική σχέση Ελλάδας–ΗΠΑ και ενεργειακός ρόλος στο επίκεντρο της συζήτησης

Τσίπρας: Αυτό που χρειαζόμαστε είναι να ξαναβρούμε το όραμα (video)

Μητσοτάκης για αγρότες: Ακραίες ενέργειες δεν βοηθούν – Φέτος θα λάβουν μισό δισ. παραπάνω

Χρυσοχοΐδης για αγρότες: Δεν μπορεί να καταλαμβάνονται τελωνεία και λιμάνια

Ο κ. Κικίλιας έκανε ιδιαίτερη μνεία στην ανάπτυξη της Βόρειας Ελλάδας και ιδίως του λιμένα Θεσσαλονίκης, επισημαίνοντας πως είναι το μεγαλύτερο και πιο ισχυρό πλεονέκτημα που έχει η πόλη και κατ’ επέκταση, η Κεντρική Μακεδονία. «Το υπουργείο Ναυτιλίας και η κυβέρνηση έχουν δρομολογήσει μια σειρά μεγάλων έργων, εντός και εκτός λιμένα Θεσσαλονίκης, που θα αναβαθμίσουν τις λιμενικές υπηρεσίες και τον κλάδο των logistics στην ευρύτερη περιοχή. Είναι πρώτη φορά που υλοποιείται ένα τόσο συνεκτικό, μεγάλης κλίμακας, μεταφορικό δίκτυο με βάση τον λιμένα, με το οποίο η Μακεδονία μας θα αποκτήσει τον ρόλο που της αξίζει στο επίκεντρο των μεταφορικών ροών, όχι μόνο στα Βαλκάνια αλλά και σε όλη την Ανατολική Ευρώπη». Και συνέχισε: «Η πολυπόθητη υποχρεωτική επένδυση, ύψους 130 εκατ. ευρώ, για την επέκταση του 6ου Προβλήτα πήρε τελικά εμπρός. Το νέο master plan εκδόθηκε σε ΠΔ, το έργο εγκρίθηκε από το υπουργείο Ναυτιλίας και οι πρόδρομες εργασίες των κατασκευαστικών συνεργείων ήδη έχουν αρχίσει. Αναμένουμε άμεσα τα πολλαπλά οφέλη στην τοπική οικονομία, που θα προκύψουν τόσο στο στάδιο κατασκευής όσο και στο στάδιο λειτουργίας του νέου προβλήτα».

Ερωτηθείς για το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης, ο υπουργός σημείωσε πως ο λιμένας πλέον είναι χαρακτηρισμένος στον παγκόσμιο χάρτη των μεταφορών, ως σημαντικό κέντρο αναφοράς στον κλάδο της ενέργειας και των army logistics. Όπως είπε «με αυτές τις επιδόσεις, ο λιμένας της Αλεξανδρούπολης κατάφερε να συμπεριληφθεί πρόσφατα στο Διευρωπαϊκό Δίκτυο Μεταφορών, γεγονός που σημαίνει, μεταξύ άλλων, ότι μπορεί να λαμβάνει απευθείας χρηματοδότηση έργων από το πρόγραμμα CEF της ΕΕ. Εμείς από την πλευρά μας, ως υπουργείο Ναυτιλίας, με 23,6 εκατομμύρια ευρώ από το Ταμείο Ανάκαμψης, βελτιώνουμε τη λιμενολεκάνη και τον δίαυλο του λιμένα και δημιουργούμε μια άμεση εμπορευματική οδική σύνδεση με τη νέα Περιφερειακή Οδό της πόλης της Αλεξανδρούπολης. Θα διεκδικήσουμε από την Ευρώπη, οι υποδομές των νέων ευρωπαϊκών διαδρόμων που σχεδιάζονται σήμερα, να “περάσουν” από την κρίσιμη περιοχή της Μακεδονίας – Θράκης. Κυρίως ο νέος ευρωπαϊκός διάδρομος “Βαλτική- Μαύρη Θάλασσα- Αιγαίο” πρέπει να υλοποιηθεί όσο πιο σύντομα γίνεται, προς όφελος του λιμένα Αλεξανδρούπολης και όχι μόνο. Το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης μπορεί και πρέπει να εξελιχθεί ως διεθνές ενεργειακό hub και ως βασική εμπορευματική πύλη της Ανατολικής Ευρώπης».

Tags: Βασίλης ΚικίλιαςΛιμάνι ΑλεξανδρούποληςΛΙΜΑΝΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣΥπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής
Share213Tweet133Send

Σχετικά Άρθρα

Κ. Μητσοτάκης: Η φορολογική μεταρρύθμιση ευνοεί τις οικογένειες με παιδιά
Πολιτική

Στρατηγική σχέση Ελλάδας–ΗΠΑ και ενεργειακός ρόλος στο επίκεντρο της συζήτησης

Σε μια συζήτηση που παρακολουθήθηκε ζωντανά στο 36ο Greek Economic Summit, ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και ο Πρόεδρος του Ελληνοαμερικανικού...

Αναρτήθηκε από Γεωργία Ντούνη
03/12/2025
Τσίπρας: Αυτό που χρειαζόμαστε είναι να ξαναβρούμε το όραμα (video)
Πολιτική

Τσίπρας: Αυτό που χρειαζόμαστε είναι να ξαναβρούμε το όραμα (video)

Την «Ιθάκη» του παρουσιάζει στο θέατρο Παλλάς ο Αλέξης Τσίπρας.  Παρουσία πλήθους κόσμου, αλλά και αρκετών πολιτικών προσώπων της αριστεράς,...

Αναρτήθηκε από Ελεάνα Ζαμπάρα
03/12/2025
Next Post
Κεντρική Μακεδονία: Περισσότερες από 630 παραβάσεις του Κ.Ο.Κ. σε 1.605 ελέγχους

Κεντρική Μακεδονία: Περισσότερες από 630 παραβάσεις του Κ.Ο.Κ. σε 1.605 ελέγχους

Η εταιρεία με την επωνυμία “MEDIA PUBLISHING GK IKE ” και κατ’ επέκταση η ιστοσελίδα που κατέχει αυτή “www.karfitsa.gr” συμμορφώνονται με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 της Επιτροπής της 1ης Μαρτίου 2018 σχετικά με τα μέτρα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του παράνομου περιεχομένου στο διαδίκτυο (L 63).

ΤΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΣΗΜΕΡΑ

Τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ ΠΡΩΤΟΣ

ΖΩΔΙΑ

Αυτό εiναι το πıο χειρıστıκό ζώδıο από όλα

Αυτό εiναι το πıο χειρıστıκό ζώδıο από όλα

Αναρτήθηκε από Ελεάνα Ζαμπάρα
14/11/2025
0

  • Ταυτότητα
  • Επικοινωνία & Διαφήμιση
  • Όροι Χρήσης – Πολιτική Απορρήτου

© 2025 Karfitsa

Facebook-f Twitter Youtube Instagram

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    • ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΔΗΜΑΡΧE ΑΚΟΥΣ;
  • ΑΡΘΡΑ & ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • LIFESTYLE
    • AGENDA
    • TOP PLACES
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ & ΥΓΕΙΑ
    • ΖΩΔΙΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΣΠΟΡ
  • Πρωτοσέλιδα

© 2025 Karfitsa