Αιχμές Τζιτζικώστα στο δήμο με φόντο τις λεωφορειολωρίδες
Λάβρος κατά του δήμου Θεσσαλονίκης εμφανίστηκε στην τοποθέτηση του στη σημερινή συνεδρίαση της Μητροπολιτικής Επιτροπής ο αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης Απόστολος Τζιτζικώστας.
Αιτία ήταν το θέμα των λεωφορειολωρίδων, με το οποίο είχε ασχοληθεί η Karfitsa το προηγούμενο Σάββατο, το οποίο όπως είπε ο κ. Τζιτζικώστας έχει παραπεμφθεί στις καλένδες από τη διοίκηση του δήμου.
«Η κατασκευή των πέντε νέων λεωφορειολωρίδων, πράγματι θα διευκολύνει την κίνηση των λεωφορείων. Τον Αύγουστο που ανακινήθηκε το θέμα, η διοίκηση του Δήμου Θεσσαλονίκης, μας κατηγόρησε για καθυστερήσεις και για το γεγονός ότι κινδύνευαν να χαθούν οι 500.000 ευρώ από κοινοτικούς πόρους για την κατασκευή του έργου», ανέφερε χαρακτηριστικά ο αντιπεριφερειάρχης, ενώ παράλληλα προσέθεσε:
«Δεν έχουν προβεί στην παραμικρή ενέργεια και μάλιστα από το βήμα του δημοτικού Συμβουλίου χθες, ανερυθρίαστα, χωρίς καμία αίσθηση ευθύνης, ειπώθηκε από αρμόδιο αντιδήμαρχο ότι μόλις πριν 3 μέρες έμαθαν ότι έχει υπογραφεί η μελέτη από την Αντιπεριφέρεια…Μια μελέτη που σύμφωνα με το αποδεικτικό παραλαβής, παρελήφθη από το δήμο Θεσσαλονίκης στις 27 Αυγούστου».
Ακόμα, ο κ. Τζιτζικώστας επισήμανε πως η μείωση του κυκλοφοριακού προβλήματος δεν πρόκειται να επιτευχθεί με τη μη κατασκευή των λεωφορειολωρίδων, ενώ επιπρόσθετα σημείωσε την ταλαιπωρία που υφίστανται όσοι χρησιμοποιούν τα λεωφορεία.
Τέλος κατηγόρησε τη διοίκηση του δήμου για επικοινωνιακά παιχνίδια, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι «όλη αυτή η βιασύνη και η κινδυνολογία ότι με ευθύνη της Αντιπεριφέρειας Θεσσαλονίκης κινδυνεύουν να χαθούν 500 χιλιάδες ευρώ από κοινοτικούς πόρους, αποδεικνύεται περίτρανα ότι ήταν ένα ακόμα επικοινωνιακό πυροτέχνημα, κενό περιεχομένου, που έρχεται να προστεθεί σε όλα τα προηγούμενα της διοίκησης Μπουτάρη και που έχει ένα και μοναδικό στόχο».
Όπως είπε, σκοπός τη διοίκησης Μπουτάρη είναι να μεταθέσει τις ευθύνες από πάνω της και να δημιουργήσει ψευδείς εντυπώσεις στους Θεσσαλονικείς για ένα θέμα στο οποίο φέρει την αποκλειστική ευθύνη.
«Αν χρειάζονται να περάσουν δύο σχεδόν μήνες για να αντιληφθούν ότι ένα έγγραφο που περιμένουν, βρίσκεται στις υπηρεσίες τους μάλλον κάτι δεν πάει καλά», κατέληξε.