fbpx

, Πέμπτη
12 Σεπτεμβρίου 2024

search icon search icon

Ο Κ. Μητσοτάκης «οργώνει» την Ελλάδα

Επίσκεψη του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στις περιοχές της Αιτωλοακαρνανίας, της Πρέβεζας και της Θεσπρωτίας, Παρασκευή 22 Ιουλίου 2022. (ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΜΗΤΣΟΣ/ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ/EUROKINISSI)

Την αυτοπεποίθηση ότι η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας, παρά τις αντιξοότητες που κλήθηκε να αντιμετωπίσει από τις αρχές του 2020 και εντεύθεν, αρχής γενομένης από την κρίση του Έβρου και το «καυτό» καλοκαίρι των Ελληνοτουρκικών τον Αύγουστο του ιδίου χρόνου, έως την κρίση της πανδημίας και τώρα πλέον την οξεία ενεργειακή κρίση θα παρουσιάσει στο τέλος της τετραετίας τέτοιο έργο σε επίπεδο υποδομών και μεταρρυθμίσεων που θα πείσει τους πολίτες να την εμπιστευτούν εκ νέου για μια δεύτερη τετραετία αποτύπωσε και κατά τη χθεσινή του περιοδεία σε Αιτωλοακαρνανία, Άρτα, Πρέβεζα και Θεσπρωτία ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.

Του ΣΠΥΡΟΥ ΜΟΥΡΕΛΑΤΟΥ

Ο κ. Μητσοτάκης δεν παρεξέκλινε ούτε χθες από την…πεπατημένη που θέλει τις περιοδείες και τις εξορμήσεις του, τόσο εντός όσο και εκτός του λεκανοπεδίου, να συνδέονται ευθέως με τις παραδόσεις σημαντικών έργων υποδομής ή λοιπών πρωτοβουλιών,που αναβαθμίζουν την καθημερινότητα των πολιτών και ενισχύουν με τρόπο καθοριστικό την αναπτυξιακή δυναμική της ευρύτερης περιοχής.

Στα εγκαίνια της παράδοσης της παράκαμψης της Αμφιλοχίας στον αυτοκινητόδρομο Άκτιο – Αμβρακία, μήκους 17 χιλιομέτρων, που εκτιμάται ότι μειώνει κατά περίπου 25 λεπτά την απόσταση από την Ιονία έως τη Λευκάδα και την Πρέβεζα,ο πρωθυπουργός συνόψισε εκ νέου το δόγμα που αποτελεί πυξίδα της κυβερνητικής του δράσης: «Θέλουμε να κρινόμαστε για τα έργα μας και όχι για τα λόγια μας. Και καθώς η κυβέρνησή μας εισέρχεται στον τέταρτο και τελευταίο χρόνο της κυβερνητικής της θητείας, το αποτύπωμα των παρεμβάσεών μας, ειδικά στον τομέα των έργων, είναι αισθητό σε ολόκληρη την Ελλάδα».

Επικαλούμενος, δε, την «περιπέτεια» με το έργο Πάτρα – Πύργος, ο πρωθυπουργός δεν παρέλειψε να επιρρίψει στην προηγούμενη κυβέρνηση «υποταγή σε ορέξεις διαπλοκής» και επέμεινε πως οσονούπω θα ολοκληρωθεί το παζλ των οδικών αρτηριών σε όλη τη χώρα, που «μετατρέπουν την Ελλάδα σε μια σύγχρονη, ανταγωνιστική, ευρωπαϊκή χώρα».

«Στην τοξικότητα απαντάμε με υπευθυνότητα»

Από την πλευρά του, ο υπουργός Υποδομών Κώστας Καραμανλής σημείωσε με νόημα ότι «στα επικοινωνιακά πυροτεχνήματα του χθες εμείς απαντάμε με έργα του σήμερα, στα προβλήματα με λύσεις, στη μιζέρια του χθες απαντάμε με δημιουργία, στην ανασφάλεια απαντάμε με σταθερότητα και στην τοξικότητα απαντάμε με υπευθυνότητα».Είναι σαφές πως στον κρίσιμο τομέα των υποδομών, είτε αυτός αφορά σε έργα οδικών αρτηριών είτε σε άλλα εμβληματικά έργα, όπως η γραμμή 4 του μετρό, το Μέγαρο Μαξίμου ενεργοποιεί ακόμη μια διαχωριστική γραμμή με τον ΣΥΡΙΖΑ.Όπως το θέτει υψηλόβαθμος κυβερνητικός παράγοντας, «την ώρα που η κυβέρνηση παραδίδει χάριν των πολιτών και του δημόσιου συμφέροντος έργα που αλλάζουν την όψη της χώρας και καλυτερεύουν την καθημερινότητα όλων των Ελλήνων, η αξιωματική αντιπολίτευση καταφεύγει στην τοξικότητα, την πόλωση και την τυφλή αντιπαράθεση ως ύστατο μέτρο για να φτιασιδώσει τα πενιχρά δημοσκοπικά ποσοστά της».

Στήριξη της κοινωνίας για όσο διαρκέσει η κρίση

Από τη Βόνιτσα, όπου βρέθηκε χθες στο πλαίσιο της περιοδείας του στη Δυτική Ελλάδα, ο Κυριάκος Μητσοτάκης δεσμεύτηκε εκ νέου πως η στήριξη των πολιτών θα συνεχιστεί καθ’ όλη τη διάρκεια της κρίσης. Μάλιστα, η επίσκεψή του στην Πρέβεζα έκρυβε και μια μικρή έκπληξη, καθώς ανακοίνωσε τον διπλασιασμό του κονδυλίου για το πρόγραμμα «Τουρισμός για όλους».Όπως είπε χαρακτηριστικά, «θα δώσουμε ακόμη 30 εκατ. ευρώ, ακόμη 200.000 συμπολίτες μας θα μπορούν να κάνουν χρήση αυτών των κονδυλίων ώστε να μας βοηθήσουν να επεκτείνουμε την τουριστική περίοδο πέραν του Σεπτεμβρίου».

Κυβερνητικές πηγές τονίζουν ότι τέτοιες παρεμβάσεις καθίστανται εφικτές χωρίς να διασαλεύουν τη δημοσιονομική ισορροπία εξαιτίας της συνεπούς και συνετής οικονομικής πολιτικήςπου έχει ακολουθηθεί τα τελευταία τρία χρόνια. Η επικαιροποίηση της πρωθυπουργικής δέσμευσης έχει τη δική της αξία, στο φόντο νέων και κατά βάση δυσμενών εξελίξεων στο ενεργειακό πεδίο μετά την απόφαση του Κρεμλίνου να ανοίξει εκ νέου τη στρόφιγγα του Nordstream 1, εφοδιάζοντας πάντως την Ευρώπη με λιγότερο φυσικό αέριο.

Μάλιστα, στην κυβέρνηση ξεκαθαρίζουν πως η αποφασιστικότητα του Μεγάρου Μαξίμου να ασκήσει τη μεγαλύτερη δυνατή πίεση, προκειμένου να εξωθηθούν οι Βρυξέλλες να λάβουν γενναίες αποφάσεις για μια δραστική ευρωπαϊκή παρέμβαση υπέρ νοικοκυριών και επιχειρήσεων, αποτυπώθηκε στην κατηγορηματική άρνηση της Αθήνας να συναινέσει στην πρόταση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για μείωση της κατανάλωσης του φυσικού αερίου κατά 15% από τον ερχόμενο χειμώνα. Στον αντίποδα, η ελληνική κυβέρνηση επανέφερε στο προσκήνιο τη βασική της πρόταση περί αποσύνδεσης της τιμής του φυσικού αερίου από αυτήν του ηλεκτρικού ρεύματος ως μέτρου άμεσου εξορθολογισμού της διεθνούς αγοράς ενέργειας.

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ POLITICAL

Ακολουθήστε τη Karfitsa στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από τη Θεσσαλονίκη, την Ελλάδα και τον κόσμο.