, Πέμπτη
25 Απριλίου 2024

search icon search icon

THESIS, πασαλάκια και νέο ωράριο φορτοεκφόρτωσης…

Τον τελευταίο χρόνο της διοίκησης του Ι. Μπουτάρη γινόμαστε μάρτυρες της εφαρμογής κάποιων μέτρων στο όνομα της επίλυσης του κυκλοφοριακού προβλήματος της πόλη μας.

Του ΔΩΚΡΑΤΗ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗ*

Χωρίς να είναι ιδέα μου όμως, βλέπω ότι το κυκλοφοριακό όχι απλά δεν λύνεται, αλλά όσο περισσότερα μέτρα εφαρμόζει η διοίκηση του δήμου, τόσο χειρότερο γίνεται το πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε καθημερινά.

Αρχισε ένα χρόνο πριν την εφαρμογή του, το “THESIS”, ένα αμφιλεγόμενο σύστημα στάθμευσης, το οποίο μόνο ως πανάκριβο και άδικο μπορούμε να το χαρακτηρίσουμε! Το τελευταίο απαγορεύει την χρήση του από ομάδες που δίνουν ζωή στο κέντρο της πόλης, αυτών δηλαδή που εργάζονται σε αυτό, καταδικάζοντάς τους να πληρώνουν καθημερινά ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσό. Όμως, εκτός από τους τελευταίους που έχουν αποκλειστεί παράλογα από την χρήση του “THESIS”, έχουν αποκλειστεί και όσοι διαμένουν στο κέντρο, οι οποίοι δεν έχουν στο όνομά τους και το όχημα και την κατοικία τους! Βλέποντας δε, η σημερινή διοίκηση την… επιτυχία, που σημειώνει το εν λόγω σύστημα, αποφάσισε να το επεκτείνει και στην Ε’ δημοτική κοινότητα, όπου οι κάτοικοί της με όλα τα προβλήματα που καλούνται να αντιμετωπίσουν θα έχουν και ένα ακόμα, αυτό του να μην έχουν πού να σταθμεύσουν το όχημά τους. Για τους «τυχερούς» άτυχους δε, που έχουν δύο οχήματα, δεν προβλέπεται «δημοκρατικά» τίποτα για αυτά και θα πρέπει να βρούνε κάποιο άλλο μέρος, εκτός Ε’ κοινότητας για να τα σταθμεύσουν.

Σαν να μην έφτανε όλη η παραπάνω κατάσταση που διαμόρφωσε η σημερινή διοίκηση στην πόλη, έφερε ακόμα ένα αμφιλεγόμενο μέτρο, αυτό με τα περιβόητα πασαλάκια. Σκοπός της τοποθέτησής τους ήταν να αποτρέψουν το διπλοπαρκάρισμα, αφού το σύνολο των δημοτικών αστυνομικών, εξαιτίας της προβληματικής σύμβασης του “THESIS” που υπέγραψε ο δήμαρχος απαιτεί 250 δημοτικούς αστυνομικούς ενώ οι τελευταίοι είναι μόλις 67! Το αποτέλεσμα βέβαια από τα κολωνάκια το γνωρίζουμε όλοι εμείς που αντιμετωπίζουμε το… «μέτρο» με συνεχείς αλλαγές πορείας, αφού το διπλοπαρκάρισμα συνεχίζεται, αλλά το γνωρίζουν πολύ καλύτερα αυτοί που έγιναν μάρτυρες ή ήταν οι ίδιοι που ενεπλάκησαν σε τροχαία και τραυματισμούς!

Το διπλοπαρκάρισμα βέβαια δεν είναι πάντα προϊόν ενός ασυνείδητου συμπολίτη μας, αλλά και των καταστηματαρχών που δίκαια προσπαθούν με κάποιον τρόπο να επιβιώσουν στον κυκεώνα αυτού του παραλογισμού, αφού δεν προβλέφτηκε ο απαραίτητος αριθμός θέσεων και σημείων φορτοεκφόρτωσης εμπορευμάτων.

Προσπαθώντας εκ νέου λοιπόν να λύσει και αυτό το πρόβλημα που δημιούργησε η ίδια η διοίκηση του δήμου, θέσπισε το νέο ωράριο φορτοεκφόρτωσης… Το τελευταίο έρχεται ως επιστέγασμα της ανεπάρκειας της, δημιουργώντας ακόμα ένα πρόβλημα, αυτό του επιπλέον κόστους για τον ανεφοδιασμό των καταστημάτων! Παράλογα λοιπόν απαγορεύει την κυκλοφορία πανομοιότυπων σε διαστάσεις οχημάτων, που δύνανται να μεταφέρουν 4,5 τόνους εμπορευμάτων και επιτρέπουν μόνο οχήματα δυνατότητας μεταφοράς 1,5 τόνων.

Αυτό για όλους εμάς που έχουμε τον κοινό νου αντιλαμβανόμαστε ότι θα απαιτηθούν τρεις διαδρομές μέσα στην πόλη για την ίδια ποσότητα εμπορευμάτων! Για τα οχήματα δε, πέραν του 1,5 τόνου υπάρχει δυνατότητα να κινηθούν στην πόλη μόνο από τις 20:30 έως 08:30 της επομένης εκτινάσσοντας το κόστος μεταφοράς αλλά και παραλαβής των εμπορευμάτων στα ύψη!

Τελειώνοντας λοιπόν, θα ήθελα να παρακαλέσω τους διοικούντες να μην εφαρμόσουν άλλα μέτρα μέχρι την αποχώρησή τους, διότι θα τα κάνουν μόνο χειρότερα!

* Ο Σωκράτης Δημητριάδης είναι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος Θεσσαλονίκης με τον συνδυασμό «Θεσσαλονίκη Υπεύθυνα» του Ν. Ταχιάου

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ακολουθήστε τη Karfitsa στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από τη Θεσσαλονίκη, την Ελλάδα και τον κόσμο.