, Πέμπτη
22 Φεβρουαρίου 2024

Θεσσαλονίκη: Τον Νοέμβριο του 2024 θα κόψουμε το πρώτο εισιτήριο στο Μετρό

Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΙΝΤΡΑΚΑΤ, Αλέξανδρος Εξάρχου, τόνισε πως η κοινή πεποίθηση όλων είναι τον Νοέμβριο του 2024 «να κόβουμε εισιτήριο στο Μετρό Θεσσαλονίκης»

Ο κ. Εξάρχου, σε χθεσινή δημοσιογραφική συνάντηση, σημείωσε πως από την ημέρα που η ΑΚΤΩΡ πέρασε πλέον στην ΙΝΤΡΑΚΑΤ το έργο τρέχει προς ολοκλήρωση. Ανέφερε πως το έργο έχει ολοκληρωθεί κατασκευαστικά και πλέον είναι στο στάδιο εγκατάστασης των ηλεκτρομηχανολογικών. “Κάναμε τις παραγγελίες των Η/Μ, πληρώσαμε και τώρα περνάμε στο στάδιο της εγκατάστασης” είπε χαρακτηριστικά.

Όπως είπε ο ισχυρός άνδρας του Ομίλου ΙΝΤΡΑΚΑΤ, μόλις ολοκληρωθεί ο κύκλος των Η/Μ θα ξεκινήσουν τα δοκιμαστικά δρομολόγια με όλα τα συστήματα σε λειτουργία. Αυτό θα σημάνει και την αντίστροφη μέτρηση για την εμπορική λειτουργία και σύμφωνα με τον κ.Εξάρχου αυτό τοποθετείται τον ερχόμενο Νοέμβριο όπου η βασική γραμμή του Μετρό Θεσσαλονίκης θα ξεκινήσει να εξυπηρετεί επιβάτες.

Ουσιαστικά ο κ.Εξάρχου έδωσε ένα περίγραμμα για την αντίστροφη μέτρηση των έργων που με τη είσοδο του 2024 θα μετρούν πλέον 18 χρόνια από την ημέρα υπογραφής, τον Ιούνιο του 2006.

Αναφορικά με την λειτουργία του Ομίλου ΙΝΤΡΑΚΑΤ υπογράμμισε ότι η προσοχή εστιάζεται αποκλειστικά σε Ελλάδα και Ρουμανία. Στόχος πλεόν της ΙΝΤΡΑΚΑΤ είναι πέρα από το υψηλό ανεκτέλεστο στην Ελλάδα, να χτιστεί ένα αντίστοιχο στη Ρουμανία στο επίπεδο των 2,5 δισ. ευρώ από 1,2 δισ. ευρώ που είναι σήμερα.

Ο επικεφαλής του δεύτερου μεγαλύτερου κατασκευαστικού Ομίλου της χώρας, σημείωσε πως με την αγορά της ΑΚΤΩΡ πληρώθηκαν περίπου 85 εκατ. ευρώ σε υποχρεώσεις της εταιρείας για να μπορεί να λειτουργήσει χωρίς βαρίδια. Παράλληλα προανήγγειλε νέα επενδυτική κίνηση (όχι όμως εξαγορά) μέσα στις επόμενες εβδομάδες.

Παράλληλα απέκλεισε το ενδεχόμενο αύξησης μετοχικού κεφαλαίου καθώς δεν το έχει ανάγκη αυτή τη στιγμή ο Όμιλος. Για το θέμα του προσωπικού ο κ.Εξάρχου σημείωσε πως δεν πιστεύει στην λύση των διακρατικών συμφωνιών καθώς δεν εξασφαλίζει το προσωπικό που πραγματικά χρειάζεται ο κατασκευαστικός τομέας.

Σύμφωνα με τον ίδιο, η λύση έγκειται στην εξεύρεση ικανού εγχώριου προσωπικού, όπως έπραξε η ΙΝΤΡΑΚΑΤ με την απόκτηση της ΑΚΤΩΡ αλλά και στην παρουσία χρημάτων για την έγκαιρη αποπληρωμή των συνεργείων ούτως ώστε να έχει το προβάδισμα έναντι άλλων εταιρειών.

Ο κ.Εξάρχου επίσης σημείωσε πως αναμένεται από το υπουργείο η αποσφράγιση των οικονομικών προσφορών για τον ΒΟΑΚ αλλά και η προσφυγή για την επέκταση της Λεωφόρου Κύμης για να μπορέσουν να ξεκινήσουν τα έργα αυτά. Για το έργο του ΒΟΑΚ Νεάπολη-Άγιος Νικόλαος σημείωσε πως τα έργα έχουν ξεκινήσει αλλά παράλληλα τρέχουν και μελέτες.

ypodomes.com