Πώς να μην πάρετε κιλά στις διακοπές - Karfitsa.gr
Υγεία

Πώς να μην πάρετε κιλά στις διακοπές

Όσα πρέπει να αποφύγετε

prwino-diakopesΟι διακοπές είναι συνώνυμες με τους… διατροφικούς πειρασμούς, όπως τα λαχταριστά μεζεδάκια στην ταβέρνα, τα παγωτά αλλά και τα δροσερά κοκτέιλ.

Παρακάτω θα δείτε μερικές στρατηγικές που θα σας βοηθήσουν να κάνετε υγιεινές επιλογές ακόμη και την περίοδο των διακοπών.

  1. Ξεχάστε τη δίαιτα και απλώς προσπαθήστε να διατηρήσετε το βάρος σας. Ο σκοπός είναι άλλωστε να απολαύσετε τις διακοπές σας, οπότε μην βάλετε στον εαυτό σας πολύ αυστηρούς περιορισμούς.
  2. Πάρτε μαζί σας στην παραλία υγιεινά σνακ, όπως κομμένα φρούτα ή λαχανικά.
  3. Οι σαλάτες και τα φρούτα, το ψητό κρέας και το ψάρι είναι μερικές καλές επιλογές για να πάρετε ενέργεια και θρεπτικά συστατικά χωρίς πολλές θερμίδες.
  4. Προσοχή με το αλκοόλ, καθώς όταν συνδυάζεται με χυμούς και αναψυκτικά παρέχει μεγάλη ποσότητα «άδειων» θερμίδων. Προτιμήστε το κρασί ή αναμείξτε το ποτό σας με αναψυκτικό διαίτης.
  5. Φροντίστε μόνο ένα από τα γεύματα να είναι λίγο πιο ελεύθερο από άποψηθερμίδωνκαι συστατικών και επιλέξτε ελαφριά πιάτα και σνακ την υπόλοιπη μέρα.
  6. Προτιμήστε τις γρανίτες και τα σορμπέ από το κανονικό παγωτό για να αποφύγετε τις περιττές θερμίδες.
  7. Η παραλία προσφέρετε για λίγη γυμναστική. Κολυμπήστε ή κάντε ένα περίπατο στην ακρογιαλιά, παίξτε ρακέτες ή βόλεϊ στην άμμο.

ΠΗΓΗ

Σχολιάστε

ΚΛΙΚ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

Κάντε κλικ στο εξώφυλλο και διαβάστε ΔΩΡΕΑΝ την τελευταία έκδοση της Εφημερίδας «Καρφίτσα»

Polls

Sorry, there are no polls available at the moment.

STAY CONNECTED

NEWSLETTER

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ