Η αυτοψία του ΠΑΣΟΚ στα Δυτικά την περασμένη Τετάρτη έδειξε τη νέα τακτική που θα επιχειρήσουν να εφαρμόσουν τα τοπικά στελέχη τους επόμενους μήνες.
Τόσο στο γραφείο Ανδρουλάκη, όσο και στη Νομαρχιακή θέλουν να εκμεταλλευτούν την χρονική συγκυρία με την παρουσία των νέων βουλευτών. Ο επικεφαλής του γραφείου Ανδρουλάκη στην Θεσσαλονίκη – του μέχρι πρότινος μοναδικού βουλευτή Θεσσαλονίκης – Δημήτρης Σαρηγιάννης και οι συνεργάτες του μπορούν πλέον να υπολογίζουν σε δύο ακόμη φωνές εντός του ελληνικού κοινοβουλίου. Ο λόγος για την βουλεύτρια Α Θεσσαλονίκης Ράνια Θρασκιά αλλά και τον βουλευτή Κιλκίς Πέτρο Παππά ο οποίος στρέφει το ενδιαφέρον του στη Θεσσαλονίκη, καθώς επιθυμία του είναι να πολιτευτεί εδώ στις επόμενες εθνικές εκλογές, όπως ανέφερε σε συνέντευξή του στην «Κ».
Οι τρεις πλέον πυλώνες θα κληθούν σε συνεργασία με τα μέλη της νομαρχιακής και με την συμμετοχή όσων τοπικών στελεχών επιθυμούν να έχουν ενεργό ρόλο να σχηματίσουν μια ατζέντα Θεσσαλονίκης με ορόσημο τα τέλη Μαΐου και την περιφερειακή συνδιάσκεψη Κεντρικής Μακεδονίας. Προσθέστε και τους νέους τομεάρχες του κόμματος που προέρχονται από την πόλη.
Στόχος οι αυτοψίες σε όλες και περισσότερες περιοχές για την ανάδειξη θεμάτων υπερτοπικής σημασίας, ζητημάτων δηλαδή που μπορεί να βρίσκονται σε έναν δήμο αλλά ουσιαστικά επηρεάζουν είτε ολόκληρη την πόλη είτε ένα μεγάλο κομμάτι αυτής. Ακολούθως οι βουλευτές θα μεταφέρουν τα θέματα και την πίεση στην κυβέρνηση μέσα από το κοινοβούλιο και στο τέλος το ΠΑΣΟΚ θα καταθέσει την δική του πρόταση για την πόλη. “Καταγράφουμε, αναδεικνύουμε με σκοπό να προτείνουμε λύσεις” ήταν το στίγμα που έδωσε ο κοινοβουλευτικός τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών Τάσος Νικολαΐδης.
Η χάραξη του προαστιακού
Στην αξιωματική αντιπολίτευση θέλουν να αναδείξουν το σημαντικό ζήτημα ανισότητας που υπάρχει ανάμεσα στην Αττική και την περιφέρεια καθώς η πόλη στερείται κέντρων αποφάσεων και υπηρεσιών (χωρίς Ρυθμιστικό και Εγνατία Οδό προς ιδιωτικοποίηση) και η πλειοψηφία των χρηματοδοτήσεων για αναπλάσεις να προωθούνται προς τις γειτονιές της Αθήνας.
Στο ΠΑΣΟΚ εκτιμούν ότι υπάρχει εξαπάτηση με την χάραξη του προαστιακού σιδηρόδρομου που θα συνδέσει ουσιαστικά το μετρό με ένα κομμάτι της Δυτικής Θεσσαλονίκης. Όπως υποστήριξαν ένα έργο των 10 εκ ευρώ με πρόσφατες μελέτες θα έπρεπε να είχε ήδη δημοπρατηθεί. Τουναντίον όμως, η κυβέρνηση σύμφωνα με τα στελέχη του ΠΑΣΟΚ, προσθέτει μαζί του και την σιδηροδρομική σύνδεση του 6ου προβλήτα, ένα έργο δύσκολο με γέφυρες και υπογειοποιήσεις που εκτοξεύει το κόστος στα 57 εκατομμύρια ευρώ αφήνοντας υπόνοιες για παιχνίδια με δημόσια έργα.
Η ανάγκη για πάρκα και το κολυμβητήριο-κουφάρι
Στον Σταθμό Αεριών Ρύπων στο Κορδελιό το κλιμάκιο του ΠΑΣΟΚ ανέδειξε το μεγάλο πρόβλημα της δυσοσμίας και της ρύπανσης της περιοχής που ουσιαστικά είναι πρόβλημα όλης της Θεσσαλονίκης μιας και ο αέρας δεν εγκλωβίζεται στα όρια του συγκεκριμένου δήμου. Υποστήριξαν την άμεση ανάγκη δημιουργίας μεγάλων πάρκων πέραν της ολοκλήρωσης του Μητροπολιτικού Πάρκου Παύλου Μελά αλλά και της ανάπλασης της ΔΕΘ.
Μια από τις προτεινόμενες αναπλάσεις είναι το πρώην στρατόπεδο Ζιάκα με τους κατοίκους να μην θέλουν τσιμεντοποίηση με νέες κατοικίες, logistics, ούτε ενδεχόμενη παραχώρηση σε ιδιώτη.
Παράλληλα ανέδειξαν το κολυμβητήριο-κουφάρι στον Εύοσμο. Όπως τόνισαν, ξεκίνησε να κατασκευάζεται με τα χρήματα των Ολυμπιακών Αγώνων αλλά δεν ολοκληρώθηκε ποτέ. Έχει παραμείνει ένα «απολίθωμα», ένα γιαπί στην κυριολεξία από τη θεμελίωσή του το 2008 και 17 χρόνια μετά δεν έχει βρεθεί λύση.
Οι συγκοινωνίες
Στην συνάντηση με τους εργαζόμενους στον ΟΑΣΘ τέθηκαν τα ζητήματα της έλλειψης λεωφορείων, προσλήψεων οδηγών και τεχνιτών με το σωματείο να υποστηρίζει ότι η εκκαθάριση του οργανισμού που δεν έχει ολοκληρωθεί είναι το μεγάλο πρόβλημα.
Αντίστοιχα στην διοίκηση του ΟΣΕΘ το κλιμάκιο του ΠΑΣΟΚ έθεσε το ερώτημα αν ελέγχονται οι ιδιώτες για τις αβελτηρίες και αν υπάρχουν κυρώσεις για κάθε χαλασμένο συρμό, κυλιόμενων σκαλών ή ανελκυστήρα στο Μετρό ή καιόμενου ή χαλασμένου λεωφορείο των ΚΤΕΛ.
Τέλος έθεσαν το θέμα του ενιαίου εισιτηρίου που για το ΠΑΣΟΚ είναι άδικο για τους κατοίκους των δυτικών συνοικιών να πληρώνουν 1,20 ενώ δεν εξυπηρετούνται από Μετρό. Αντέτειναν ως λύση το λεγόμενο «έξυπνο εισιτήριο». Όσον αφορά την ενδεχόμενη κατασκευή τραμ τα στελέχη της αξιωματικής αντιπολίτευσης είναι θετικά αλλά δεν βρήκαν αντίστοιχη ανταπόκριση από τον ΟΣΕΘ.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ KARFITSA
			
					


