Με απόλυτη επιτυχία φτάνει προς το τέλος της η 12η διοργάνωση του Μύλου των Ξωτικών, αφού το τελευταίο 40ημερο πλήθος επισκεπτών έδωσαν το παρών στο μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο χωριό της Ελλάδος, ενώ η κίνηση αναμένεται αυξημένη μέχρι και τις 7 Ιανουαρίου.
Ρεπορτάζ: Ελίνα Τουκουσμπαλίδου
Ο πρόεδρος της e-Trikala ΑΕ, Γιάννης Κωτούλας κάνει λόγο μέσω της Karfitsa για εκατομμύρια χαμόγελα, τόνους σοκολάτας και χιλιάδες κιλά ζαχαρωτών φέτος τα Χριστούγεννα στη διοργάνωση. «Γέμισαν τα ξενοδοχεία της ευρύτερης περιοχής της δυτικής Θεσσαλίας όλο το 40ημερο. Ο ορεινός μας όγκος αν και δεν χιόνισε ήταν γεμάτος. Διπλασιάστηκαν οι επισκέψεις από το εξωτερικό. Τα αποτελέσματα είναι καλύτερα από το 2019», σημειώνει χαρακτηριστικά.


Επισκέπτες από την Κίνα στο Μύλο των Ξωτικών
Μιλώντας για τους ξένους επισκέπτες πρόσθεσε επίσης ότι πολλοί προέρχονταν από τα Βαλκάνια, δηλαδή Σερβία, Βουλγαρία και Βόρεια Μακεδονία. Ήρθαν στον Μύλο των Ξωτικών είτε με οργανωμένες εκδρομές είτε για οικογενειακές διακοπές με το αυτοκίνητο. «Πολλοί προέρχονταν όμως και από τις επισκέψεις των Μετεώρων. Φέτος για παράδειγμα είχαμε πολλούς Κινέζους στο Μύλο. Δεν ξεκίνησαν από την Κίνα για να έρθουν στο Μύλο των Ξωτικών, απλά οι εκδρομείς που πήγαιναν τόσα χρόνια στα Μετέωρα -που αποτελούν εκδρομή των γκρουπ των Κινέζων- δεν ερχόταν στα Τρίκαλα. Φέτος ήρθαν», επεσήμανε. Μάλιστα οι πληρότητες των ξενοδοχείων της περιοχής κυμαίνονται σε ικανοποιητικά επίπεδα μέχρι και το τελευταίο Σαββατοκύριακο της διοργάνωσης.


Βοήθεια προς τους πλημμυροπαθείς της Θεσσαλίας
Σύμφωνα με τον κ. Κωτούλα, μέρος των εσόδων της φετινής διοργάνωσης θα διατεθεί προς τους πλημμυροπαθείς της Θεσσαλίας. Οι επισκέπτες φαίνεται πως επέλεξαν φέτος τα Τρίκαλα όχι μόνο για να απολαύσουν τον Μύλο των Ξωτικών αλλά και για να ενισχύσουν τη Θεσσαλία που επλήγη από την καταστροφική θεομηνία των προηγούμενων μηνών.
«Η Θεσσαλία αξιοποίησε τη φήμη του Μύλου και ο κόσμος ήρθε να βοηθήσει την περιοχή με αυτόν τον τρόπο. Ήρθε για διακοπές στη Θεσσαλία ώστε να μείνουν τα χρήματα στην ευρύτερη περιοχή. Το καλό είναι ότι οι κύριες υποδομές έχουν αποκατασταθεί. Το πρόβλημα υπάρχει πλέον σε αρκετά σπίτια του κόσμου που έκανε Χριστούγεννα σε κοντέινερ και σε ενοικιαζόμενα», αναφέρει.
Αξίζει να σημειωθεί ότι φέτος οι τιμές στο Μύλο των Ξωτικών βρισκόταν στα ίδια επίπεδα με πέρυσι ωστόσο η αγοραστική δυνατότητα των επισκεπτών παρουσίασε μείωση. Η περιοχή όμως από το 2009 που ξεκίνησε η διοργάνωση έχει μπει στον χάρτη των χειμερινών προορισμών, με πολλά οφέλη για τον επιχειρηματικό κόσμο των Τρικάλων.


Όπως επισημαίνει στην Karfitsa ο πρόεδρος της e-Trikala ΑΕ: «Από το 2009 που ξεκινήσαμε δημιουργήσαμε μια σεζόν σε μια περιοχή όπου δεν υπήρχε αυτό προηγουμένως. Δεν ήμασταν χειμωνιάτικος προορισμός. Ήταν η Αράχωβα και η Δράμα. Πλέον έχουμε δημιουργήσει ένα τόσο καλό όνομα που έρχονται όχι μόνο για το Μύλο αλλά και για κοντινούς προορισμούς, όπως η Ελάτη, το Περτούλι και η λίμνη Πλαστήρα αυτή την εποχή».



