Σιμόπουλος: "Έδινα μάχη καθημερινά..." - Karfitsa.gr
Karfitsomata Πολιτική

Σιμόπουλος: “Έδινα μάχη καθημερινά…”

Ο υποψήφιος της ΝΔ για την Α' Θεσσαλονίκης δηλώνει αισιόδοξος για το Μετρό

simopoulos copy

του Βαγγέλη Στολάκη

Ιταλικό εσπρεσάκι με κέικ, μπουγάτσα και… πολιτική κουβέντα για το Στράτο Σιμόπουλο και τους εκπροσώπους των ΜΜΕ με τους οποίους συναντήθηκε. Ο πρώην Γενικός Γραμματέας Δημοσίων Έργων τοποθετήθηκε για όλα τα ζητήματα της τρέχουσας πολιτικής επικαιρότητας αλλά και τα θέματα της Θεσσαλονίκης.

Ερωτώμενος για την μεταγραφή της Άντζελας Γκερέκου από το ΠΑΣΟΚ στη Νέα Δημοκρατία ο υποψήφιος βουλευτής της ΝΔ στην Α’ Θεσσαλονίκης είπε πως η Λ. Συγγρού είναι ένα πολυσυλλεκτικό κόμμα και είναι λογικό να συστοιχίζονται μ’ αυτή άνθρωποι από διαφορετικούς χώρους. «Ο κόσμος γνωρίζει ότι τα κομματικά στεγανά έσπασαν» είπε χαρακτηριστικά ο κ. Σιμόπουλος και χαρακτήρισε αυτές τις υποψηφιότητες χρήσιμες.

Αναφερόμενος στις μεταρρυθμίσεις χαρακτήρισε την κατάργηση του πανεπιστημιακού ασύλου ως «αναπτυξιακό μέτρο» γιατί όπως είπε «πολλοί επιχειρηματίες ήθελαν τη σύνδεση της αγοράς με τα ιδρύματα και την επιστήμη». Ο κ. Σιμόπουλος υπογράμμισε μεταξύ άλλων ότι το κύριο πρόβλημα της χώρας είναι το 1,5 εκ. ανέργων του ιδιωτικού τομέα και διερωτήθηκε πως «θα μειώσουμε την ανεργία χωρίς επενδύσεις. Την επένδυση για την επέκταση στο αεροδρόμιο Μακεδονία για να δέχεται υπερατλαντικές πτήσεις δεν θα την κάνει το κράτος αλλά ο ιδιώτης που του παραχωρήθηκε.Πρέπει να στηρίξουμε τον ιδιωτικό τομέα για να γίνουν οι μεταρρυθμίσεις» ανέφερε χαρακτηριστικά και εστίασε στους τρόπους με τους οποίος θα υποστηριχτούν οι μικροί και μεσαίοι επιχειρηματίες. Ο πρώην Γενικός Γραμματέας Δημοσίων Έργων εμφανίστηκε αισιόδοξος για την πρωτιά της ΝΔ στις επικείμενες εκλογές. «Πρέπει όμως να πείσουμε το δύσπιστο κομμάτι του ελληνικού λαού» τόνισε. Εκτίμησε ότι το πρώτο κόμμα στην Α’ Θεσσαλονίκης θα εκλέξει 6-7 βουλευτές και το δεύτερο, επειδή υπάρχει μεγάλη πόλωση και συσπείρωση, 4-5.

Ο κ. Σιμόπουλος ρωτήθηκε και για το Μετρό Θεσσαλονίκης. «Έδινα μάχη καθημερινά. Το πρόβλημα εστιάζεται στη δυνατότητα του εργολάβου να φύγει και στην αποζημίωση των 550 εκ. ευρώ που ζητά. Όσοι διαχειριστούν τις τύχες του έργου οφείλουν να το χειριστούν όπως έγινε με τους αυτοκινητόδρομους» είπε και σχολίασε: «ορισμένα τοπικά πολιτικά στελέχη βλέπουν τα έργα ως πασαρέλα».

Σχολιάστε

ΚΛΙΚ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

Κάντε κλικ στο εξώφυλλο και διαβάστε ΔΩΡΕΑΝ την τελευταία έκδοση της Εφημερίδας «Καρφίτσα»

Polls

Sorry, there are no polls available at the moment.

 

STAY CONNECTED

NEWSLETTER

Focus-On

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ