Την απαγόρευση των πολιτικών διαφημίσεων στην Ευρώπη, συζητούν στελέχη της Meta, λόγω των ανησυχιών ότι το Facebook και το Instagram δεν θα μπορέσουν να συμμορφωθούν με τους νέους κανονισμούς της ΕΕ για τις διαδικτυακές καμπάνιες ανέφεραν οι Financial Times
Η Meta ανησυχεί ότι ο ορισμός των πολιτικών διαφημίσεων θα είναι τόσο ευρύς που θα είναι ευκολότερο να αρνηθεί όλες τις πληρωμένες πολιτικές καμπάνιες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της εταιρείας, σύμφωνα με πληροφορίες των Financial Times. Η τελική απόφαση θα ληφθεί μόλις η ΕΕ καταλήξει σε έναν ορισμό του τι αποτελεί πολιτική διαφήμιση υπό τους νέους κανονισμούς της.



