Στις Βρυξέλλες η ...Χαλκιδική -Σκοπός η προώθηση των ελληνικών προϊόντων - Karfitsa.gr
Κοινωνία

Στις Βρυξέλλες η …Χαλκιδική -Σκοπός η προώθηση των ελληνικών προϊόντων

Η πρωτοβουλία ανήκει στο Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης...

Μια μικρή έκθεση με προϊόντα εξαιρετικής ποιότητας που παράγει η γη της Χαλκιδικής στήθηκε το μεσημέρι της Πέμπτης στον Πολύγυρο, για τις ανάγκες των γυρισμάτων ενός βίντεο, το οποίο θα προβληθεί στις Βρυξέλλες τον Νοέμβριο και σκοπό έχει την προώθηση των ελληνικών προϊόντων υψηλής ποιότητας στο εξωτερικό.

Η πρωτοβουλία ανήκει στο Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης, το οποίο – σε συνεργασία με της Αναπτυξιακές Εταιρείες της χώρας – ξεκινά την καμπάνια προώθησης των ελληνικών προϊόντων.
Έτσι στο Αγιονέρι, στον Πολύγυρο στήθηκαν καλαίσθητες γωνιές μεαγουρέλαιο, ελιές, κρασί, τσίπουρο, αλλά και σαπούνι, προϊόντα που παρασκευάζονται στη Χαλκιδική, από παραγωγούς που ακολουθούν τονπαραδοσιακό τρόπο παρασκευής τους.
Μιλώντας στο halkidikifocus ο Πρόεδρος της ΑΝΕΤΧΑ Γιώργος Πασαλήςυπογράμμισε ότι η εξωστρέφεια των τοπικών επιχειρήσεων είναι ιδιαίτερα σημαντική και ακριβώς γι’ αυτό το λόγο η Αναπτυξιακή Χαλκιδικής ανταποκρίθηκε αμέσως στο κάλεσμα του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης, μαζί με παραγωγούς – μεταποιητές του νομού, από τους οποίους κάποιοι συνεργάζονται ήδη με την ΑΝΕΤΧΑ, ενώ δήλωσε: «Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους παραγωγούς που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα της ΑΝΕΤΧΑ, αποδεικνύοντας ότι επιδιώκουν την προώθηση των προϊόντων τους στο εξωτερικό. Θα ήθελα να ευχαριστήσω επίσης και το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης για την πρωτοβουλία, γιατί δεν διοργανώνει συχνά τέτοιες δράσεις. Το συγκεκριμένο βίντεο είναι ένας τρόπος να δείξουμε στην Ευρώπη ότι έχουμε τα καλύτερα προϊόντα».
Στο halkidikifocus μίλησε και η Σοφία Χλιάπα, η οποία μαζί με την αδελφή της παράγει τσίπουρο και κρασί με τον παραδοσιακό τρόπο. Όπως είπε η κ. Χλιάπα η επιχείρησή της – όπως και πολλών παραγωγών στη Χαλκιδική – είναι μικρή, ωστόσο επιμένει στον παραδοσιακό τρόπο παραγωγής. Για παράδειγμα χρησιμοποιείται η καύση ξύλων κατά την απόσταξη του τσίπουρου.

Παράλληλα στοχεύει στην υψηλή ποιότητα του προϊόντος και σε παραγωγή συγκεκριμένου αριθμού μπουκαλιών, κάτι που συνεπάγεται ότι δεν απευθύνεται στο ευρύ κοινό του εξωτερικού, αλλά σε αυτούς που αναζητούν μικρή συσκευασία με εξαιρετικό προϊόν, για το οποίο είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν περισσότερο. Ωστόσο, όπως τόνισε η κ. Χλιάπα, αυτή η αλλαγή προσανατολισμού των μικρών επιχειρήσεων (οι οποίες για να έχουν την πολύ υψηλή ποιότητα δεν μπορούν να έχουν μεγάλη παραγωγή) χρειάζεται στήριξη στην προβολή και προώθηση προς το εξωτερικό, τονίζοντας ότι αυτή η δράση του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και της ΑΝΕΤΧΑ είναι μία θετική κίνηση.

 

anetxa proionta vr3

anetxa proionta vr4

anetxa proionta vr5

halkidikifocus.gr

Σχολιάστε

ΚΛΙΚ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

Κάντε κλικ στο εξώφυλλο και διαβάστε ΔΩΡΕΑΝ την τελευταία έκδοση της Εφημερίδας «Καρφίτσα»

Polls

Sorry, there are no polls available at the moment.

STAY CONNECTED

NEWSLETTER

 

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ