, Παρασκευή
29 Μαρτίου 2024

search icon search icon

Στον πρόεδρο του ΟΛΘ, Στ. Αγγελούδη η Μελίνα Καραπαναγιωτίδου

aggeloudis
Ενημέρωση εφ΄ όλης της ύλης είχε από τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΛΘ, Στέλιο Αγγελούδη για τα θέματα της αρμοδιότητας του η υποψήφια περιφερειακή σύμβουλος, Μελίνα Καραπαναγιωτίδου, η οποία έχει καθημερινή επαφή με φορείς της πόλης.
Ο κ. Αγγελούδης την ενημέρωσε για τους υψηλούς αριθμούς κερδοφορίας, που, όπως αναφέρει και η ίδια, θα ήταν ακόμη υψηλότεροι “αν το ΠΑΣΟΚ* είχε προχωρήσει στην παραχώρηση μετοχών σε ιδιώτη πριν από λίγα χρόνια!”. “Οι γνωρίζοντες μιλούν για ανάπτυξη παρόμοια μ αυτή της Cosco – αν είχε γίνει τότε η μερική ιδιωτικοποίηση- στο λιμάνι του Πειραιά, αφού ο ιδιώτης θα έφερνε και την “πελατεία” του! Αντ΄ αυτού “χάθηκαν” φορτία, πλοία χάραξαν ρότα σε γειτονικά ξένα λιμάνια, χάσαμε χρόνο, δυνάμεις, αξιοπιστία κτλ κτλ”, σχολίασε μεταξύ  άλλων η γνωστή δημοσιογράφος.
Η Μελίνα Καραπαναγιωτίδου ρώτησε τον κ. Αγγελούδη, μήπως η πώληση του δεύτερου μεγαλύτερου λιμανιού της χώρας είναι στα προαπαιτούμενα. “Μήπως είναι επιβολή της Τρόικας; Μήπως μας υποτιμούν και νομίζουν ότι δεν βλέπουμε το προφανές;”, τόνισε.
Από την πλευρά του, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΘ της εξέθεσε την κατάσταση στο θέμα της κρουαζιέρας όπου σύμφωνα με την Μελίνα Καραπαναγιωτίδου, κατά γενική ομολογία έχει κάνει – και φαίνεται – εξαιρετική δουλειά. “Το θέμα είναι, όπως εντόπισα για μία ακόμη φορά, η Θεσσαλονίκη δεν είναι… διάσημη. Ούτε καν γνωστή. Η δουλειά που πρέπει να γίνει – εκτός των αλλαγών στα ωράρια των μουσείων – αφορά στον πελάτη που θα αποφασίσει να περάσει από τη Θεσσαλονίκη και στον πελάτη που θα φύγει ευχαριστημένος από τη Θεσσαλονίκη”, τόνισε η υποψήφια περιφερειακή σύμβουλος και συμπλήρωσε: “Ο κ. Αγγελούδης, μιλώντας πρόσφατα σε τουριστικούς πράκτορες έθεσε τα ζητήματα, δίνοντας έμφαση στο τελευταίο. Πρότεινε – και συμφωνώ μαζί του – τη δημιουργία μιας υπηρεσίας, πχ στην Περιφέρεια Κ. Μακεδονίας, η οποία θα κάνει όλη αυτή τη δουλειά, τη λάντζα όπως λέω χαρακτηριστικά. Εργαζόμενοι, με εξειδίκευση, να τρέχουν όλη τη γραμμή “παραγωγής”, χωρίς πολιτικά ή κομματικά “αλληλοκαπελώματα””. Όπως είπε “ο συντονισμός αυτών των υπηρεσιακών δυνάμεων δεν έχει άμεσα κέρδη, για υποψήφιους, παράγοντες, δημάρχους, συνδικαλιστές κ.ά. όμως έχει σοβαρά και μόνιμα ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ για την κοινωνία και την αγορά εργασίας”.
“Κατά την άποψη μου, ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ. Όλα τα άλλα, όπως π.χ. ταξίδια αναψυχής και πολιτική τουρισμού με περίπτερα και εκθέσεις, είναι πολυτέλειες σε μια εποχή που θα μπορούσαμε να αλλάξουμε πολλά μέσα στο “σπίτι” μας, χωρίς έξοδα, φρου φρου και αρώματα…”, σχολίασε στο προσωπικό της blog η γνωστή δημοσιογράφος και κατέληξε: “Για το θέμα των νερών που δεν υπάρχουν, μέσα στον επιβατικό σταθμό, ήδη τρέχει διαγωνισμός (για το κυλικείο). Μέχρι να ολοκληρωθούν οι νόμιμες διαδικασίες, ο ΟΛΘ θα προμηθευτεί με άλλο πρόχειρο διαγωνισμό μηχανήματα – αυτόματων πωλητών εμφιαλωμένων ώστε οι τουρίστες των 25 κρουαζιερόπλοιων που καταπλέουν στο λιμάνι μας, να ψάχνουν και να βρίσκουν – καλοκαιριάτικα – νερό για να ξεδιψάσουν!”.

Ακολουθήστε τη Karfitsa στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από τη Θεσσαλονίκη, την Ελλάδα και τον κόσμο.