, Παρασκευή
29 Μαρτίου 2024

search icon search icon

Σύμβουλος του Γ. Μπουτάρη διαφωνεί με… ιδέα του!

ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ
“Θα ήταν πιο φρόνιμο, να διανοιχτεί η σύνδεση του αεροδρομίου με την Ε.Ο. Θεσσαλονίκης – Ν. Μουδανιών μέχρι την Εγνατία Οδό, στο ύψος του Προφήτη. Που είναι και μελετημένη από την Εγνατία Οδό AE…”
—-
Διαφωνεί -και το δηλώνει δημόσια- με τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης ο εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος του Γιώργος Δημαρέλος. Αιτία η νέα… έμπνευση που είχε ο Γ. Μπουτάρης να… μεταφερθεί το αεροδρόμιο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ από την ανατολική πλευρά της πόλης (και δίπλα στο νομό Χαλκιδικής) προς τα… Κουφάλια της δυτικής εισόδου.
Με ανάρτησή του στο facebook ο εντεταλμένος του δήμου Θεσσαλονίκης για θέματα κυκλοφορίας εξηγεί τους λόγους της διαφωνίας του. Αναλυτικά η ανάρτηση του κ. Δημαρέλου: “Διάβασα ότι στην συνάντηση του ΤΑΙΠΕΔ με τους φορείς της πόλης, ο Μπουτάρης αναβίωσε την ιδέα για μεταφορά του αεροδρομίου στη δυτική Θεσσαλονίκη. Διαφωνώ για ένα σωρό λόγους.
1) Είναι η λιγότερο σημαντική επένδυση που ζητάει η πόλη για το ρόλο της ως μεταφορικού κόμβου, ειδικά όταν αναφέρεται σε υποδομή που σήμερα έχει η πόλη. Δε νομίζω ότι η Fraport θα διαφωνήσει.
2) Τινάζει στον άερα την εξαρχής αχρείαστη επένδυση της επέκτασης του αεροδιαδρόμου, για την εξυπηρέτηση των υπερατλαντικών πτήσεων. Η Θεσσαλονίκη δεν μπορεί να σταθεί στον ανταγωνισμό της αγοράς στις υπερατλαντικές πτήσεις. Η επέκταση του αεροδιαδρόμου, ήταν άλλη μία κίνηση που προέρχεται από το κόμπλεξ του συνδρόμου της συμπρωτεύουσας.
3) Είμαστε κοντά στο να καταστήσουμε σαφές σε Κυβέρνηση και Ευρώπη ότι το επόμενο αναγκαίο έργο που συνδέεται με τις επεκτάσεις του Μετρό, είναι η σύνδεση της γραμμής της Καλαμαριάς με το αεροδρόμιο της Μίκρας. Η μόχλευση ενός τέτοιου ζητήματος τώρα οδηγεί στο να μη γίνει τίποτα. Αν και στην Ελλάδα που ζούμε, το πιο πιθανό είναι να επεκτείνουμε, εν τέλει, το Μετρό μέχρι το αεροδρόμιο της Μίκρας και μετά να μεταφέρουμε το αεροδρόμιο.
4) Για πολλά ακόμα χρόνια, δυστυχώς ή ευτυχώς, το τουριστικό προϊόν που συνδέεται με τη Θεσσαλονίκη είναι η Χαλκιδική, που εξυπηρετείται ιδανικά από το αεροδρόμιο. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να διαταραχθεί αυτή η σχέση. Θα ήταν πιο φρόνιμο, να διανοιχθεί η σύνδεση του αεροδρόμιου με την Ε.Ο. Θεσσαλονίκης – Ν. Μουδανιών μέχρι την Εγνατία Οδό, στο ύψος του Προφήτη. Που είναι και μελετημένη από την Εγνατία Οδό AE.
φωτο Σάββας Αυγητίδης –  περισσότερες φωτοειδήσεις εδώ: www.e-photopress.blogspot.com
 

Ακολουθήστε τη Karfitsa στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από τη Θεσσαλονίκη, την Ελλάδα και τον κόσμο.