fbpx

, Πέμπτη
10 Οκτωβρίου 2024

search icon search icon

Χρήστος Αναστασάκης: Πρέπει να συστρατευτούμε όλοι υπέρ της Θεσσαλονίκης 

«Πρέπει να συστρατευτούμε όλοι υπέρ της Θεσσαλονίκης», τονίζει σε συνέντευξη του στην Karfitsa ο δημοτικός σύμβουλος του Δήμου Θεσσαλονίκης, Χρήστος Αναστασάκης. O ίδιος επισημαίνει ότι η κυβέρνηση πρέπει να βοηθήσει την πόλη να αναπτυχθεί και να ολοκληρωθούν βασικά έργα όπως το Μετρό. 

Ποια είναι τα μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι κάτοικοι του Δήμου Θεσσαλονίκης;

Το μεγαλύτερο είναι το κυκλοφοριακό και κατ’ επέκταση η έλλειψη πάρκινγκ που εντοπίζεται σε όλες τις περιοχές του δήμου. Όταν ολοκληρωθεί το Μετρό θα  λυθούν πολλά προβλήματα και μεταξύ αυτών και τα προαναφερθέντα, ενώ παράλληλα θα είναι μια μεγάλη ανάσα για το επιβατικό κοινό της πόλης.

Τι θα αλλάζατε στη Θεσσαλονίκη;

Το κυκλοφοριακό πρόβλημα ανέδειξε και την έλλειψη τροχονόμων στη Θεσσαλονίκη και η πρόταση που είχαμε πει και προεκλογικά με την παράταξη που εκπροσωπώ στο δημοτικό συμβούλιο, είναι πιο επίκαιρη από ποτέ. Πιο συγκεκριμένα, είναι η Δημοτική Αστυνομία να μπορεί να βοηθάει και να συνεργάζεται με την Ελληνική Αστυνομία. Αυτό θα ωφελούσε για παράδειγμα στο κυκλοφοριακό πρόβλημα, αλλά και στην μείωση της εγκληματικότητας. Η Δημοτική Αστυνομία δεν θα έπρεπε να είναι μόνο για να κόβει κλήσεις και για να παίρνει τις πινακίδες από παράνομα σταθμευμένα οχήματα. 

Επίσης, υπάρχει έλλειψη πρασίνου στην πόλη. Ο κόσμος χρειάζεται τρόπος διεξόδου και να είναι κοντά στη φύση. Για αυτό θα έπρεπε ήδη να έχει γίνει ένα μητροπολιτικό πάρκο στο Σέιχ Σου, ώστε ο κόσμος να φεύγει από την πόλη και να πηγαίνει οποιαδήποτε στιγμή και να χαλαρώνει. 

Αυτές οι κινήσεις είναι εύκολες για να πραγματοποιηθούν με ελάχιστο κόστος. 

Ποια παράπονα σας εκφράζουν οι δημότες;

Το μεγαλύτερο πρόβλημα των Θεσσαλονικέων είναι το ίδιο με όλων των υπόλοιπων κατοίκων όλης της Ελλάδας και δεν είναι άλλο από την ακρίβεια. Σαφώς σε αυτό δεν ευθύνεται καμία τοπική αυτοδιοίκηση, διότι είναι ένα παγκόσμιο φαινόμενο, όμως επηρεάζει την ζωή μας. Ειδικά στην Ελλάδα μετά την οικονομική κρίση, ήρθε η πανδημία του κορονοϊού και τώρα η ακρίβεια. Από την άλλη σε τοπικό επίπεδο ο κόσμος θέλει μια ποιότητα στην καθημερινή του ζωή και αυτό έρχεται από την καθαριότητα, τις σωστές υποδομές σε πεζοδρόμια και δρόμους. Η διοίκηση Ζέρβα έχει ρίξει βάρος σε αυτό το κομμάτι και πρέπει να της το αναγνωρίσουμε. 

Το παραλιακό μέτωπο της Θεσσαλονίκης που θα φτιαχτεί από το Καλοχώρι μέχρι το Αγγελοχώρι, η ανάπλαση της ΔΕΘ, το Fly Over είναι μεγάλα έργα που θα βοηθήσουν τους κατοίκους. 

Πρέπει να δοθεί χρόνος στη Θεσσαλονίκη με σταθερά βήματα να προχωρήσει βασικά έργα, καθώς δεν μπορούμε να περιμένουν να γίνουν πράγματα που δεν έχουν γίνει εδώ και 25 χρόνια. Θέλει υπομονή και επίσης να δοθούν χρήματα και κονδύλια στη Θεσσαλονίκη από το κεντρικό κράτος.

Με ποιες κινήσεις της διοίκησης του Δήμου συμφωνείτε και ποιες σας βρίσκουν αντίθετο;

Συμφωνώ σχεδόν με όλες τις κινήσεις της διοίκησης. Απλώς πιστεύω θέλει περισσότερη προσπάθεια και ενεργοποίηση. Υπάρχει όμως καλή διάθεση, όμως χρειάζεται στήριξη από το κράτος. 

Παρότι ήσασταν υποψήφιος με άλλη παράταξη στηρίζετε τον δήμαρχο. 

Εγώ διαθέτω μια δική μου έννοια όσον αφορά τα πολιτικά πράγματα και πώς θέλω να είναι και όχι όπως έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα. Το έχω τονίσει και σε μια συνάντηση που είχα με τον κ. Ζέρβα. Δεν πουλάω τις απόψεις μου για κανένα αντάλλαγμα. Του είχα πει ότι εάν δω ότι βοηθάει την πόλη θα τον στηρίξω. Αυτό κάνω, διότι η πόλη μας έχει μείνει πίσω σε μεγάλα έργα, συγκριτικά με την Αθήνα, και πρέπει όλοι μας να συστρατευτούμε υπέρ της Θεσσαλονίκης. Αν κοιτάξουμε τις μικροκομματικές σκοπιμότητες και τα μικροκομματικά οφέλη θα πάμε άλλα 30 χρόνια πίσω. Για αυτό θα είμαι ξανά υποψήφιος στις επόμενες αυτοδιοικητικές εκλογές, γιατί θέλω να βοηθήσω την πόλη μου, τη Θεσσαλονίκη.

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ KARFITSA

Ακολουθήστε τη Karfitsa στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από τη Θεσσαλονίκη, την Ελλάδα και τον κόσμο.