Στέφανος Παραστατίδης: Εναλλακτική πρόταση διακυβέρνησης
«Με την δυναμική που μας δίνει το πρόσφατο εκλογικό αποτέλεσμα ξεκινάμε από εδώ, τη Θεσσαλονίκη, τη νέα πολιτική σεζόν με όραμα , σχέδιο, πρωτοβουλίες και δράσεις όχι μόνο για μια δυναμική, αξιόπιστη και υπεύθυνη αντιπολίτευση αλλά δίνει περιεχόμενο σε μια εναλλακτική πρόταση διακυβέρνηση» τονίζει στην «Κ» ο βουλευτής Κιλκίς του ΠΑΣΟΚ, Στέφανος Παραστατίδης.
Συνέντευξη στον Δημήτρη Συρμάτση
87Η ΔΕΘ σε ένα μετεκλογικό τοπίο και παράλληλα η δεύτερη αντίστοιχη παρουσία του Νίκου Ανδρουλάκη. Τι σηματοδοτεί για το ΠΑΣΟΚ και που θα στοχεύσει;
Η ΔΕΘ αποτελεί διαχρονικά εκτός από μια κορυφαία έκθεση με διεθνή ακτινοβολία και ένα σημαντικό πολιτικό forum. Για το ΠΑΣΟΚ αποτελεί μια ευκαιρία συνάντησης με τις προοδευτικές κοινωνικές και παραγωγικές δυνάμεις της Θεσσαλονίκης και της Κεντρικής Μακεδονίας και βήμα για την διατύπωση ενός σύγχρονου προοδευτικού πολιτικού και προγραμματικού πλαισίου. Με την δυναμική που μας δίνει το πρόσφατο εκλογικό αποτέλεσμα ξεκινάμε από εδώ, τη Θεσσαλονίκη, τη νέα πολιτική σεζόν με όραμα , σχέδιο, πρωτοβουλίες και δράσεις όχι μόνο για μια δυναμική, αξιόπιστη και υπεύθυνη αντιπολίτευση αλλά δίνει περιεχόμενο σε μια εναλλακτική πρόταση διακυβέρνησης. Ως κάλεσμα και κινητοποίηση ενός ισχυρού ρεύματος προοδευτικών κοινωνικών δυνάμεων που στις ευρωεκλογές θα καταγραφεί ως πολιτική δύναμη ανατροπής της συντηρητικής κυριαρχίας των τελευταίων ετών.
Φέτος όμως η ΔΕΘ συμπίπτει με την έναρξη της προεκλογικής περιόδου των αυτοδιοικητικών εκλογών. Το ΠΑΣΟΚ στους δήμους επέλεξε αυτή τη φορά μια πιο διακριτική στάση όμως στις Περιφέρειες κατέρχεται με αυτόνομα πολιτικά πρόσωπα και παρατάξεις. Ποιος είναι ο στόχος ιδιαίτερα σε δύσκολες εκλογικά περιοχές όπως η Κεντρική Μακεδονία;
Για το ΠΑΣΟΚ στην παρούσα συγκυρία οι αυτοδιοικητικές εκλογές δεν πρέπει να είναι άλλη μια ευκαιρία για να μετρήσουν τα κόμματα τα κουκιά τους. Στις Περιφέρειες όμως συναρθρώνεται μέγεθος πληθυσμιακό, παραγωγικό, αναπτυξιακό που ασκούμενη πολιτική οφείλει να έχει πολιτικό πρόσημο. Σε αυτή την ευθύνη ανταποκριθήκαμε και σε όλες τις Περιφέρειες έχουμε πρόταση προγραμμάτων και παρατάξεων που μπορούν να τα υλοποιήσουν. Ο Χ. Παπαστεργίου και η παράταξη του μπορούν να δώσουν μια άλλη προοπτική στην Κ. Μακεδονία και όχι του τοποτηρητή της κυβέρνησης και της πολιτικής της που ενσαρκώνει η σημερινή Περιφερειακή Αρχή. Συνδυάζει τη γνώση και την εμπειρία αλλά και την οραματική ματιά για το μέλλον όπως αποδεικνύει η μέχρι σήμερα προσφορά και διαδρομή του.
Ένα από τα ανοιχτά θέματα παραμένει η ανάπλαση της ΔΕΘ. Ποια η θέση του ΠΑΣΟΚ γιατί στο παρελθόν υπήρξε κόντρα τοπικών στελεχών στο δίλημμα ανάπλαση ή μετεγκατάσταση;
Η δυνατότητα που δίνουν σήμερα οι πρόσθετοι ευρωπαϊκοί πόροι είναι μια ευκαιρία για την μετεγκατάσταση του εκθεσιακού χώρου Δυτικά της πόλης σε ένα μεγάλο υπερσύγχρονο εκθεσιακό κέντρο που θα προσδώσει νέα δυναμική και προοπτική στην ΔΕΘ και μεγάλη αναπτυξιακή ώθηση και νέες θέσεις εργασίας την υποβαθμισμένη σήμερα ευρύτερη περιοχή. Διατηρώντας στις σημερινές εγκαταστάσεις μόνο το οικονομικό – πολιτικό forum θα απελευθερωθούν και θα αποδοθούν στους πολίτες χώροι πρασίνου, αθλητικών και πολιτιστικών δραστηριοτήτων, στο κέντρο της πόλης, δίπλα μάλιστα στην Πανεπιστημιούπολη.
Η λειτουργία του Μετρό μεταφέρεται για το δεύτερο εξάμηνο του 2024, ενώ ο FlyOver αναμένεται να ξεκινήσει άμεσα με τους φορείς να ζητούν σχέδιο για την αντιμετώπιση των μεγάλων κυκλοφοριακών προβλημάτων που θα προκύψουν. Ποια η στάση του ΠΑΣΟΚ;
Το επιτελικό κράτος και οι τοπικές και περιφερειακές αρχές που λειτουργούν δυστυχώς ως άβουλοι βραχίονες του, μετέτρεψαν την κατασκευή ενός αναγκαίου και χρήσιμου έργου σε απειλή κυκλοφοριακού εμφράγματος της πόλης. Κανένας σχεδιασμό και καμιά προετοιμασία για τις αναγκαίες νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις και την αναβάθμιση των αστικών συγκοινωνιών που τις θυμήθηκαν μόλις τον φετινό Αύγουστο για να μεταθέσουν την έναρξη του έργου και το απειλούμενο κυκλοφοριακό κομφούζιο για μετά τις αυτοδιοικητικές εκλογές.
Και βέβαια «ξέχασαν» ότι η αρτηρία flyover είναι έργο άμεσα συνδεδεμένο και συμπληρωματικό με τον εξωτερικό δακτύλιο, που συνδέει την Εγνατία με το αεροδρόμιο. Έργο ώριμο να δημοπρατηθεί και να ξεκινήσει, εδώ και τουλάχιστον 5 χρόνια που θα μπορούσε να έχει βοηθήσει στην κυκλοφοριακή αποσυμφόρηση, αν είχε τώρα ολοκληρωθεί.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ KARFITSA