, Παρασκευή
29 Μαρτίου 2024

search icon search icon

Βγες έξω στη Θεσσαλονίκη, κερνά το… κινητό σου!

Έξω για πρωινό καφέ, μεσημεριανή κρέπα ή βραδινή μπυρίτσα; Για όλα έχει προσφορές η εφαρμογή DealOut που τρέχει στη Θεσσαλονίκη και τη Ρόδο και σκορπά απλόχερα διασκέδαση.
Μια νέα εφαρμογή που διαθέτει προσφορές και κεράσματα σε πολλά καταστήματα της Θεσσαλονίκης και της Ρόδου, κυκλοφορεί και ήδη βρίσκεται στα κινητά χιλιάδων νέων που κατοικούν και διασκεδάζουν στις δύο αυτές πόλεις. Κάθε μέρα, η εφαρμογή DealOut ενημερώνεται με δεκάδες νέες προσφορές, τις οποίες οι χρήστες μπορούν να κατοχυρώσουν και να εξαργυρώσουν στο εκάστοτε κατάστημα.
Οι προσφορές μπορεί να περιλαμβάνουν κερασμένο καφέ ή ποτό (εντελώς δωρεάν) στα πιο hot μαγαζιά της πόλης. Ακόμη, οι χρήστες του DealOut μπορούν να βρουν προσφορές τύπου 1+1 σε διάφορα μαγαζιά, να απολαύσουν πεντανόστιμες κρέπες και χορταστικά hamburgers, donut, μπύρες, κρασιά, ακόμη και ναργιλέ! Προσφορές υπάρχουν και για τους gamers, αφού στην εφαρμογή μπορεί κανείς να κατοχυρώσει δωρεάν ώρες, σε γνωστά ίντερνετ καφέ.
«Ήρθαμε στη Θεσσαλονίκη με στόχο να μην μένει κανείς σπίτι, επειδή δεν διαθέτει χρήματα για την έξοδό του. Θέλουμε να βοηθήσουμε τους νέους και τους φοιτητές να περνούν καλά απολαμβάνοντας τις προσφορές μας, ενώ παράλληλα προσπαθούμε να δώσουμε μια ώθηση στην ταλαιπωρημένη από την κρίση αγορά της πόλης», δήλωσε ο εμπνευστής της εφαρμογής, Λεωνίδας Ορφανίδης. Μάλιστα, όπως λέει ο ίδιος, «Η Θεσσαλονίκη είναι μια κοινωνία δεκτική και ανοικτή σε πρωτοπορίες, γι’ αυτό πιστεύουμε ότι το εγχείρημα θα πάει καλά και θα στηριχθεί από την τοπική αγορά».
Η διαδικασία είναι απλή. Αφού ο χρήστης κατεβάσει την εφαρμογή στο κινητό του, δημιουργεί ένα νέο λογαριασμό ή συνδέεται μέσω Facebook. Στη συνέχεια, βλέπει τις προσφορές που είναι διαθέσιμες στα καταστήματα της περιοχής του, επιλέγει αυτή που θέλει και «ξύνει» ώστε να αποκαλυφθεί ένας κωδικός. Με αυτόν τον κωδικό, πηγαίνει στο κατάστημα και εξαργυρώνει την προσφορά. Τόσο απλά, χωρίς κανένα κόστος!
Κερδισμένα, όμως, βγαίνουν και τα καταστήματα, αφού διαφημίζονται μέσω της πλατφόρμας 24 ώρες το 24ωρο. Η διαφήμιση φτάνει στον καταναλωτή με δική του επιλογή. Δεν προσπαθεί η επιχείρηση να προσεγγίσει την πελατεία της, άρα δεν γίνεται ενοχλητική ή ανεπιθύμητη. Ακόμη, οι επιχειρήσεις μπορούν να ελέγχουν το ωράριο στο οποίο θα παρέχουν τις προσφορές, άρα να ανεβάζουν την κίνηση τις πιο αδύναμες ώρες. Και φυσικά, ο πελάτης που θα εξαργυρώσει π.χ., έναν δωρεάν καφέ, θα έρθει με παρέα. Έτσι, οι επιχειρήσεις αυξάνουν τον τζίρο τους και συστήνονται σε νέο κοινό -που πολύ πιθανό είναι να γίνει σταθερό- ενώ οι καταναλωτές από την πλευρά τους βγαίνουν κερδισμένοι, απολαμβάνοντας προσφορές που… τους φτιάχνουν τη μέρα!

Ακολουθήστε τη Karfitsa στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από τη Θεσσαλονίκη, την Ελλάδα και τον κόσμο.