, Πέμπτη
28 Μαρτίου 2024

search icon search icon

Πώς μια επαγγελματική ιστοσελίδα γίνεται επιτυχημένη;

istoselidesΌταν μία επιχείρηση σκέφτεται να δημιουργήσει την ιστοσελίδα της όχι μόνο για να προσελκύσει περισσότερους πελάτες αλλά και για να κάνει γνωστές όλες τις υπηρεσίες και προϊόντα που προσφέρει θα πρέπει να δώσει μεγάλη βάση στα 6 σημεία που ακολουθούν πριν την δημιουργία της.
Όλο και περισσότερες επιχειρήσεις τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα κλείνουν το μάτι στο διαδίκτυο βλέποντας την τεράστια δυναμική και δυνατότητες προώθησης που έχει.
Αρχική σελίδα
Εδώ ισχύει ότι η πρώτη γνώμη είναι και η πιο σημαντική και αν αυτή δεν είναι καλή δύσκολα θα την αλλάξεις αργότερα. Στην αρχική σελίδα ο επισκέπτης πρέπει να καταλαβαίνει αμέσως περί τίνος πρόκειται. Η πληροφορία που υπάρχει στην αρχική σελίδα θα πρέπει να καθοδηγεί σωστά τον χρήστη στα επόμενα βήματα του.
Επικοινωνία
Όταν δεν πρόκειται για ηλεκτρονικό κατάστημα αλλά για επαγγελματική ιστοσελίδα η φόρμα επικοινωνίας και τα στοιχεία επικοινωνίας πρέπει να είναι σωστά και να δουλεύει απροβλημάτιστα. Μήν αμελείτε να ελέγχετε συχνά την σωστή λειτουργία της συγκεκριμένης φόρμας . Τέλος θα πρέπει να απαντάτε γρήγορα και σε όλους τους πιθανούς πελάτες σας όσο πιο ευγενικά γίνεται.
Απλότητα
Ο στόχος εδώ είναι σε συνεργασία με τον προγραμματιστή ο οποίος θα δημιουργήσει την ιστοσελίδα σας είναι να επιτύχετε την απλότητα στην λειτουργία του site σας.Θα πρέπει όλες οι λειτουργίες να είναι εύκολες και κατανοητές χωρίς να απαιτούνται περιττές ενέργειες από τους χρήστες. Καλό εδώ είναι να να ζητήσετε την γνώμη φίλων και γνωστών διαφόρων ηλικιακών ομάδων ώστε να εντοπίσετε σημεία που χρειάζονται βελτίωση.
Social Media
Είναι της μόδας, όλο και περισσότεροι άνθρωποι καθημερινά περνούν περισσότερη ώρα συνδεδεμένοι στα προφίλ που διαθέτουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Έτσι είναι εύκολα κατανοητό ότι πρόκειται για ένα κανάλι επικοινωνίας που θα πρέπει να δώσετε μεγάλη βάση. Δημιουργήστε επαγγελματικά προφίλ στα μεγαλύτερα κοινωνικά δίκτυα δημιουργήστε εταιρικά βίντεο και αλληλεπιδράστε με τους πιθανούς πελάτες σας αρκετές φορές κατά την διάρκεια της ημέρας.
Mobile friendly
Κλείνοντας αυτόν τον μίνι οδηγό συμβουλών δεν πρέπει να παραλείψουμε την αναγκαιότητα το επαγγελματικό σας website να είναι mobile friendly δηλαδή να προβάλλεται σωστά σε φορητές συσκευές όπως κινητά τηλέφωνα και tablets ανάλογα με την ανάλυση των συσκευών.

Ακολουθήστε τη Karfitsa στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από τη Θεσσαλονίκη, την Ελλάδα και τον κόσμο.