fbpx

, Τετάρτη
12 Φεβρουαρίου 2025

search icon search icon

Τα νέα μοντέλα του 2014

aftokinito-koritsia
Περιπολικό… Mc Laren στο Ντουμπάι
Αλλο ένα υπεραυτοκίνητο προστίθεται στο στόλο των οχημάτων της Αστυνομίας του Dubai, η οποία έχει… βαλθεί να μας τρελάνει με τον αριθμό των suparcars που διαθέτει.
Μια McLaren MP4-12C απέκτησε η Αστυνομία του Dubai, από την οποία φαίνεται ότι δε θα «γλιτώσει» κανένας. Θυμίζουμε ότι το εν λόγω supercar έχει ισχύ 625 ίππων, με επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 3,3 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα που αγγίζει τα 330 χλμ./ώρα. Τέλος, τονίζουμε ότι η Αστυνομία του Dubai διαθέτει και άλλα αυτοκίνητα με «αστρονομικές» επιδόσεις όπως Mercedes SLS, Lamborghini Aventador, Bugatti Veyron, Ferrari FF, Nissan GT-R κά.
 Το 500αράκι αντικαθιστά το Punto;
Νέα δημοσιεύματα αναφέρουν ότι η Fiat πρόκειται να αντικαταστήσει το Punto με μια 5θυρη version του 500. Το μοντέλο θα πατήσει στην πλατφόρμα του 500L και θα μεγαλώσει σε διαστάσεις.
Σύμφωνα με τον επικεφαλής σχεδιασμού του ιταλικού ομίλου, Lorenzo Ramaciotti, υπάρχουν πολλά σχέδια της εταιρείας για την ανάπτυξη της γκάμας του Fiat 500. Ήδη είναι γνωστό ότι το νέο SUV, 500Χ θα ντεμπουτάρει το 2014, ενώ αναμένεται και η 5θυρη εκδοχή του «κλασικού» μοντέλου. Σύμφωνα μάλιστα με τα όσα άφησε να εννοηθούν, το 5θυρο 500αράκι αναμένεται να είναι ο αντικαταστάτης του Punto. Παράλληλα, η ιταλική φίρμα θα δημιουργήσει και άλλες εκδόσεις για το «μοδάτο» μοντέλο, αφού βλέπει ότι από το 2007 που κυκλοφορεί, μόνο αυξητική πορεία έχουν οι πωλήσεις του.
Όσον αφορά τώρα την 5θυρη έκδοση, οι φήμες θέλουν να πατά στη μεγαλύτερη πλατφόρμα του 500L για να αποκτήσει περισσότερο χώρο και για τους πίσω επιβάτες. Επίσης, λόγω της αύξησης των διαστάσεων, το 5θυρο μοντέλο θα ενταχθεί στην κατηγορία των μικρών, ενώ το 3θυρο θα συνεχίσει την πορεία του στα μίνι.
Από πλευράς σχεδιασμού, το νέο ιταλικό μικρό θα διαθέτει τις γνώριμες στρογγυλεμένες γραμμές με μια μεγαλύτερη γρίλια μπροστά, ενώ θα φέρει και τα ίδια, διπλά εμπρόσθια φωτιστικά σώματα, με το 3θυρο μοντέλο.
Τέλος, οι πληροφορίες επισημαίνουν ότι το νέο 5πορτο Fiat 500 θα λανσαριστεί στις αγορές το 2015.
Τα νέα μοντέλα που περιμένουμε το 2014
Το 2014 μόλις έφτασε με την αυτοκίνηση να μας επιφυλάσσει αρκετές εκπλήξεις Κάθε χρόνο πάνω από 100 νέα μοντέλα παρουσιάζονται στο χώρο της αυτοκίνησης, ενώ περίπου τα μισά είναι και τα μοντέλα που ανανεώνονται. Τα νέα μοντέλα σύμφωνα με το περιοδικό Auto Τρίτη φέρουν μοντέρνα σχεδίαση, ιδιαίτερο στιλ και νέες τεχνολογίες.
Συγκεκριμένα, στις αρχές του νέου έτους αναμένουμε να δούμε το νέο Nissan Qashqai, το οποίο αποτελεί ένα από τα δημοφιλέστερα crossover μοντέλα, ενώ θα φέρει νέο υπερτροφοδοτούμενο μηχανικό σύνολο μόλις 1,2 λτ. Επίσης, η νέα γενιά της Mercedes C-Class εντυπωσιάζει με την πολύ πιο δυναμική της εμφάνιση και θα εφοδιάζεται με νέους οικονομικότερους κινητήρες. Η BMW έκανε φέτος το «ά-νοιγμα» προς τη… μικρή ζυγή σειρά, παρουσιάζοντας τη νέα Σειρά 4, ενώ με τη νέα χρονιά περιμένουμε να δούμε τη νέα Σειρά 2, καθώς και τη νέα X4, που αποτελούν την coupe έκδοση της Σειρά 1 και το γεφύρωμα των Χ3 και Χ5 αντίστοιχα. Ακόμα, θα δούμε το νέο SUV από τη Honda, το οποίο θα ονομάζεται Vezel και πιθανόν να λανσαριστεί μέχρι το τέλος του 2014. Τέλος, στις σημαντικότερες προσθήκες για το 2014 συγκαταλέγονται και το νέο Subaru WRX (διάδοχος του θρυλικού Impreza) και -προς στα μέσα του έτους- η Suzuki θα παρουσιάσει το ολοκαίνουργιο Jimny.
Λίγες μέρες πριν η αυλαία του 2013 κλείσει, μπορείτε να βρείτε παρακάτω αναλυτικά τα σημαντικότερα μοντέλα που θα απασχολήσουν το χώρο της αυτοκίνησης για το 2014.
 Ποιες είναι οι πιο σημαντικές ελλείψεις σε ένα αυτοκίνητο;
Πολλοί ενοχλούνται με σημαντικές ελλείψεις, άλλοι πάλι ενοχλούνται από λεπτομέρειες. Σημαντική έλλειψη για παράδειγμα σήμερα μπορεί να θεωρεί κάποιος την απουσία του cruise control, ενώ άλλος την απουσία συστήματος Start/Stop που σβήνει τον κινητήρα στο φανάρι. Και για το πρώτο, μάλλον έχουν δίκιο, το δεύτερο όμως είναι ακόμη μάλλον εξεζητημένο.
Η απουσία των πίσω ηλεκτρικών παραθύρων; Έλεγαν κατασκευαστές περιφερειακών, πως είναι πλέον ακριβότερος ο χειροκίνητος μηχανισμός από τον ηλεκτρικό. Γιατί τότε βλέπουμε ακόμη αυτοκίνητα με ηλεκτρικά παράθυρα μόνο εμπρός;
Μιας και είμαστε στα παράθυρα, πολλοί θεωρούν εξοργιστικό να είναι αυτόματα (να ανεβοκατεβαίνουν με ένα πάτημα του κουμπιού) μόνο τα εμπρός, ή ακόμη χειρότερα μόνο του οδηγού. Σίγουρα το κόστος για να είναι και τα τέσσερα αυτόματα πρέπει να είναι ελάχιστο. Και όμως «κόβεται».
Τα τάσια; Σήμερα πολλά μοντέλα έρχονται με αλουμινένιες ζάντες από τη βασική, κάνοντας τη σιδερένια ζάντα με το τάσι να ενοχλεί πολύ κόσμο.
Άλλοι πάλι τις προτιμούν, και ενοχλούνται περισσότερο από την ύπαρξη ρεζέρβας ή μη. Αν και εδώ οι γνώμες για τον λόγο αφαίρεσης από τη λίστα βασικού εξοπλισμού διίστανται, ανάμεσα σε αυτούς που μιλούν απλά για το κόστος, και σε αυτούς που μιλούν για το βάρος και τον χώρο. Στη δεύτερη κατηγορία συνήγορος είναι τα πολλά premium μοντέλα που δεν έχουν ρεζέρβα αλλά δεν φαίνεται να τσιγκουνεύονται.

Ακολουθήστε τη Karfitsa στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από τη Θεσσαλονίκη, την Ελλάδα και τον κόσμο.