Θεσσαλονίκη Μαζί: Ο Δήμαρχος που πρωτοστάτησε να σταματήσει ο διαγωνισμός για νέα λεωφορεία τάζει “καθρεφτάκια”
Η πρωτοβουλία του δημάρχου Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνου Ζέρβα να κινήσει τη διαδικασία για την προμήθεια 50 μεταχειρισμένων λεωφορείων από τη Λειψία προκάλεσε την αντίδραση της παράταξης «Θεσσαλονίκη Μαζί».
«Ο Δήμαρχος που πρωτοστάτησε να σταματήσει ο διαγωνισμός για τα νέα λεωφορεία και να σταματήσει το Μετρό δίνοντας στον εργολάβο το δικαίωμα να διεκδικεί τώρα αποζημίωση 50 εκατομμυρίων ευρώ, αντί να αναλάβει πρωτοβουλίες συνεννόησης και συνεργασίας με όλες τις αυτοδιοικητικές δυνάμεις της πόλης αναλαμβάνει να ρίξει στάχτη στα μάτια των πολιτών τάζοντας «καθρεφτάκια στους Θεσσαλονικείς», αναφέρει μεταξύ άλλων η ανακοίνωση.
Αναλυτικά:
Τον Απρίλιο του 2019 η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ είχε έτοιμη την διαγωνιστική διαδικασία προμήθειας 750 νέων σύγχρονων λεωφορείων αντιρρυπαντικής τεχνολογίας για την Αθήνα και την Θεσσαλονίκη. Tα 350 προορίζονταν για την Θεσσαλονίκη, με στόχο την ενίσχυση του στόλου και την ανανέωση του με νέα σύγχρονα οχήματα φιλικά προς το περιβάλλον. Με την ανάληψη της εξουσίας από την ΝΔ, η νέα κυβέρνηση επέλεξε να μη συνεχίσει τον διαγωνισμό αλλά να προκηρύξει νέο , χάνοντας έτσι πολύτιμο χρόνο και καθιστώντας πλέον αδύνατη την εκτέλεση του συγκοινωνιακού έργου.
Ως «Θεσσαλονίκη Μαζί» φέραμε πολλές φορές το ζήτημα των αστικών συγκοινωνιών της πόλης στο Δημοτικό Συμβούλιο. Υπενθυμίζουμε την ειδική συνεδρίαση παρωδία που έστησε η διοίκηση του Δήμου Θεσσαλονίκης ως άλλος εκπρόσωπος της κυβέρνησης Μητσοτάκη και κατά την οποία κάποιοι προσπάθησαν να «ξανά γεννηθούν». Τη στιγμή λοιπόν που η κυβέρνηση της ΝΔ με την πολιτική που άσκησε τόσα χρόνια στον ΟΑΣΘ έχει στερήσει από τους πολίτες της Θεσσαλονίκης, δημόσιες, αξιοπρεπείς αστικές μεταφορές, ο λαϊκιστής υποψήφιος της προεκλογικής περιόδου που μετατράπηκε σε λαγό της κυβέρνησης συνεχίζοντας την παράδοση της Δεξιάς στην πόλη ,έρχεται να αναλάβει μόνος του την εξεύρεση λύσης για την τραγική κατάσταση του στόλου του ΟΑΣΘ, με την προμήθεια από τον Δήμο 50 μεταχειρισμένων λεωφορείων κατηγορίας Euro 4 δεκαπενταετίας, παλαιάς τεχνολογίας, από την Λειψία, με κόστος 1.000.000 ευρώ που θα πληρώσουν οι δημότες μέσω των ανταποδοτικών τελών καθαριότητας! Η πρωτοβουλία, για την προμήθεια αυτών των λεωφορείων παλαιάς τεχνολογίας είναι σε συνεννόηση με την παλιά διοίκηση του ΟΑΣΘ που άλλαξε εν μέσω πανδημίας, ή με τη νέα διοίκηση του ΟΑΣΘ; Ο ΟΑΣΘ διαθέτει ανταλλακτικά και μπορεί να συντηρήσει τα συγκεκριμένα λεωφορεία;
Και με τι κόστος για τον Δημότη;
Ο Δήμαρχος που πρωτοστάτησε να σταματήσει ο διαγωνισμός για τα νέα λεωφορεία και να σταματήσει το Μετρό δίνοντας στον εργολάβο το δικαίωμα να διεκδικεί τώρα αποζημίωση 50 εκατομμυρίων ευρώ, αντί να αναλάβει πρωτοβουλίες συνεννόησης και συνεργασίας με όλες τις αυτοδιοικητικές δυνάμεις της πόλης αναλαμβάνει να ρίξει στάχτη στα μάτια των πολιτών τάζοντας «καθρεφτάκια στους Θεσσαλονικείς». Γιατί ένα τόσο σημαντικό για την πόλη θέμα δεν ήλθε στο Δημοτικό συμβούλιο;
Δυστυχώς όπως φαίνεται ο Δήμαρχος αντί να προχωρήσει στην εφαρμογή ενός ολοκληρωμένου προγράμματος μέτρων και δράσεων για την ολόπλευρη στήριξη των δημοτών- όπως το πρόγραμμα Βοήθεια στο Σπίτι- και των επιχειρήσεων που πλήττονται από τον κορονοϊό όπως η παράταξή μας έχει επισημάνει με την κατάθεση συγκεκριμένου πλαισίου 33+1 σημείων, για το σύνολο των συμπολιτών μας, προτιμά να σπαταλήσει χρήματα των δημοτών πληρώνοντας για μια οικονομική υποχρέωση της Κυβέρνησης. Τα συμπεράσματα δικά σας.