, Παρασκευή
29 Μαρτίου 2024

search icon search icon

SM Progress: Το digital agency που απογειώνει επιχειρήσεις

 
Η αυθεντία του digital marketing, ιδρυτής του SM Progress, Στράτος Γρομπανόπουλος μιλάει στην Karfitsa για όλα όσα πρέπει να ξέρει μια επιχείρηση γύρω από το «εργαλείο» που μπορεί να την απογειώσει
 
 
Συνέντευξη στη Φιλίππα Βλαστού
 
Το digital marketing είναι πλέον η ναυαρχίδα του σύγχρονου τρόπου που θα πρέπει να στραφεί  κάθε επιχείρηση που θέλει να ξεχωρίσει, να προωθήσει και να επικοινωνήσει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της με το κοινό.
Οι περίοδοι των lockdown που βιώσαμε μας έφεραν πιο κοντά στα τεχνολογικά μέσα, τα οποία αναδείχθηκαν σωτήρια τόσο για τους πολίτες όσο και για τις επιχειρήσεις. Μέσα από αυτά όχι απλά μπορούσαμε να επικοινωνήσουμε μεταξύ μας, αλλά και να συνεχίσουμε τις ζωές σε ένα λειτουργικό επίπεδο.
Αυτό έκανε όμως παράλληλα και τις εταιρείες, κυρίως εκείνες που δεν είχαν πιστέψει ιδιαίτερα στην δύναμη των ηλεκτρονικών εργαλείων, να δουν στην πράξη τα πολλαπλά οφέλη που μπορούν να έχουν εντάσσοντας στον σχεδιασμό τους και το digital marketing.
Όπως εξηγεί σε συνέντευξη του στην Karfitsa ο Στράτος Γρομπανόπουλος, ιδρυτής της SM Progress «το Digital Marketing είναι πλέον μονόδρομος γι’ αυτές καθώς είναι δυνατό να κερδίσουν αναγνωρισιμότητα και να αυξήσουν τις πωλήσεις τους με μικρό διαφημιστικό budget».
 
Πόσο σημαντικό είναι το Digital Marketing για μια επιχείρηση; Ειδικά για τις μικρές;
Το Digital Marketing έχει κάνει την εμφάνισή του εδώ και πολλά χρόνια. Τόσο στο εξωτερικό όσο και στην Ελλάδα. Στην χώρα μας το γνωρίσατε πιο πρόσφατα και μάλιστα οι περισσότεροι ένιωσαν τη δυναμική που κρύβει για τις επιχειρήσεις και την αναγνωρισιμότητα τους. Όσοι άρπαξαν την ευκαιρία να προβάλουν τις επιχειρήσεις τους, είδαν άμεση επιτυχία. Επένδυσαν χρήματα στη διαφήμιση και είδαν τις πωλήσεις τους να εκτοξεύονται. Είδαν όμως και τη μετάβαση του Digital Marketing σε μια νέα εποχή. Στην εποχή αυτή η δημιουργία διαφημίσεων, από κάποιον που δεν έχει γνώσεις πάνω στο αντικείμενο, έγινε εξαιρετικά δύσκολη.
“Τα social media είναι αλληλένδετα με το digital marketing”. Αναμφίβολα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παίζουν καθοριστικό ρόλο στην οικονομική εξέλιξη μιας επιχείρησης, ειδικά αν ο αρμόδιος ξέρει να τα διαχειριστεί έτσι ώστε να υπάρξει το προσδοκώμενο αποτέλεσμα. Φυσικά με τον όρο Digital Marketing δε μιλάμε απλά για τη δημιουργία Posts και την προώθησή τους για να εξασφαλίσουμε περισσότερα likes. Υπάρχουν πλέον αμέτρητες πλατφόρμες που χρησιμοποιούμε ανάλογα με το είδος της επιχείρησης, το κοινό της και το αντικείμενο (πχ υπηρεσίες, e-shop κλπ.) Σε ό,τι αφορά τις μικρές και μικρομεσαίες Επιχειρήσεις. θα έλεγα πως το Digital Marketing είναι πλέον μονόδρομος γι’ αυτές καθώς είναι δυνατό να κερδίσουν αναγνωρισιμότητα και να αυξήσουν τις πωλήσεις τους με μικρό διαφημιστικό budget.
 
Ποιες μεθόδους ακολουθεί το δικό σας Agency;
Πολλές επιχειρήσεις στην Ελλάδα χρειάστηκε να περάσει το πρώτο lock down της εποχής Covid-19, για να καταλάβουν τη δυναμική που έκρυβε το αποτελεσματικό Digital Marketing. Στην SM Progress, χρόνια τώρα μετράμε επιτυχίες στην προβολή και προώθηση των Επιχειρήσεων, έχοντας εξατομικευμένη Στρατηγική για κάθε μία από αυτές. Έχοντας πλέον χρόνια εμπειρίας και πολλές επιτυχίες έχουμε καταλήξει σε ένα μοντέλο μεθοδολογίας,  το SW2 που κατά 65% περιέχει εξατομικευμένες υπηρεσίες και Στρατηγική για κάθε συνεργαζόμενη επιχείρηση. Ξεκινάμε από την πρώτη μας συνάντηση με τον υπεύθυνο της Επιχείρησης, συμπληρώνοντας 2 ερωτηματολόγια σχετικά με τη στόχευση και το είδος της διαφήμισης που θα ακολουθήσουμε, ενώ ταυτόχρονα γίνεται επισήμανση των ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων της Επιχείρησης. Από κει και πέρα, αναλύουμε τον ανταγωνισμό που υπάρχει και προτείνουμε λύσεις που θα φέρουν άμεσα αποτελέσματα. Οι λύσεις, είναι αξιόπιστες και μετρήσιμες από την ίδια την Επιχείρηση και όπως προανέφερα εμπεριέχουν κατά 65% εξατομικευμένες υπηρεσίες και Στρατηγική.
 
Πόσο έχει αλλάξει τα τελευταία χρόνια το Digital Marketing και πως αναμένεται να διαμορφωθεί τα επόμενα έτη;
Το Digital Marketing αλλάζει διαρκώς. Μέρα με την ημέρα. Είναι πολύ δύσκολο να προβλέψει κανείς τις αλλαγές που θα έρθουν. Όλοι όσοι βρισκόμαστε στο χώρο του Digital Marketing ελπίζουμε πως οι αλλαγές θα γίνουν με οικονομικότερους και όρους για τις εμπλεκόμενες επιχειρήσεις και θα φέρουν πιο άμεσα και μεγαλύτερα αποτελέσματα γι’ αυτές. Αν μου επιτρέπετε να κάνω μια πρόβλεψη, μελετώντας την πλέον γνωστή πλατφόρμα του Facebook και τις συνεχείς αλλαγές στον αλγόριθμό της, μη σας φανεί καθόλου περίεργο τη θέση των Pages, να πάρουν νέα micro-sites ώστε να ολοκληρώνεται η εμπειρία των χρηστών-καταναλωτών μέσα στην πλατφόρμα του Facebook χωρίς να χρειάζεται να την εγκαταλείψουν.
 
Πως καταφέρατε να εδραιωθείτε στον χώρο σε μόλις τρία χρόνια;
Η πιο συνηθισμένη απάντηση σε αυτού του τύπου ερωτήσεις είναι η σκληρή δουλειά. Και στην περίπτωση της SM Progress δεν θα είναι διαφορετική η απάντηση. Σκληρή και μεθοδική δουλειά, μελέτη των εξελίξεων και των νέων τεχνολογικών μέσων και εμπιστοσύνη από τους συνεργάτες μας. Ωστόσο, δεν μπορώ να μην αναφέρω τα μεγάλα κενά που εντόπισα στον ανταγωνισμό του κλάδου μας και καταφέραμε γρήγορα να αποκτήσουμε ένα ενεργό πελατολόγιο που μετράει μόνο επιτυχίες. Δύο από αυτά ήταν:
•             πως πολλά Agencies, απέφευγαν τις μικρές επιχειρήσεις, λόγω χαμηλού budget. Δεν πίστευαν πως μια μικρή Επιχείρηση με χαμηλό budget μπορεί να έχει αποτελέσματα.
•             πως ελάχιστα Agencies επενδύουν στην εξατομικευμένη Στρατηγική μιας επιχείρησης. Ο λόγος είναι πως απαιτείται πολύς χρόνος από ένα Agency. Για την SM Progress, γνωρίζουμε πως από την πρώτη στιγμή αποτελεί το κλειδί για ένα επιτυχημένο Digital Marketing.
 
Με πόσες εταιρείες συνεργάζεστε; Είναι μόνο από Θεσσαλονίκη;
Στην ουσία, οι συνεργαζόμενες επιχειρήσεις με την SM Progres είναι σαν να έχουν in house marketing team, με πολύ μικρότερο κόστος, από το να πληρώνουν 3-4 υπαλλήλους. Αναλαμβάνουμε projects και δημιουργούμε μια 3600 εμπειρία τόσο για τους συνεργάτες μας όσο και για τους χρήστες – καταναλωτές τους.
Το ενεργό πελατολόγιο είναι πάνω από 22 εταιρείες αυτή τη στιγμή και δεν είναι μόνο από Θεσ/νίκη. Οι συνεργάτες μας βρίσκονται σε όλη την Ελλάδα. Κυρίως όμως Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Κρήτη.
Ενδεικτικά σας αναφέρω 3 από τις συνεργαζόμενες Επιχειρήσεις.
–        Profarm, εταιρεία 50 ετών που έχει συνδέσει το όνομά της με τη γεωργία και την εξέχουσα ποιότητα προϊόντων (www.profarm.gr).
–        Hellas Professional Cleaning, εταιρεία 23 ετών που σκοπό έχει να εδραιώσει στην ελληνική αγορά την σημασία της καθαριότητας, της υγιεινής και της ασφαλής λειτουργίας των εγκαταστάσεων του εργασιακού περιβάλλοντος (www.professionalcleaning.gr)
–        Vodafone Carephone, το επίσημο Επισκευαστικό Κέντρο Κινητών της Vodafone από το 2004 με πάνω από 72000 επισκευές στο Ενεργητικό της (www.carephone.gr)
 

Ο ιδρυτής του SM Progress, Στράτος Γρομπανόπουλος

Τι είναι αυτό που ζητούν οι περισσότεροι πελάτες;
Αρχικά να έχουν άμεσα κέρδη! 🙂 Όποιος το υποσχεθεί, θα κριθεί σύντομα.. Αυτό μεταφράζεται σε Social media διαχείριση και διαφήμιση στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης. Για τις Επιχειρήσεις του λεκανοπεδίου της Αττικής που έχουν ανακαλύψει τη “μαγεία”  των Google Ads, αποτελεί σχεδόν μόνιμη απαίτηση ως υπηρεσία. Ωστόσο, ζητούν έντονα διαφήμιση στα υπόλοιπα κοινωνικά δίκτυα πέρα από τα κλασικά όπως Instagram και Facebook. Οι Επιχειρήσεις όταν ερχόμαστε σε επαφή ζητούν ψηφιακή προβολή σε όλα τα μέσα. Στην SM Progress, αφού γίνει η κατάλληλη έρευνα γίνεται μια παρουσίαση για τα μέσα και το διαφημιστικό budget που πρέπει να χρησιμοποιήσει η Επιχείρηση. Τον τελευταίο λόγο τον έχει ο/η επιχειρηματίας.
 
Γιατί μια εταιρεία να επιλέξει το δικό σας Agency;
Η SM Progress δε βλέπει τους συνεργάτες της ως πελάτες και αυτό αποτελεί μια από αρχές μας. Είμαστε συνεργάτες. Δημιουργούμε για κάθε Συνεργάτη μια διαφορετική εξατομικευμένη Στρατηγική. Αυτό μπορεί να είναι χρονοβόρο και κουραστικό αλλά είναι και αυτό που τελικά φέρνει το αποτέλεσμα στους συνεργάτες μας. Αναλύουμε την buyer persona της κάθε Επιχείρησης με σχολαστικότητα και προτείνουμε διαφορετικό τρόπο προσέγγισης και προβολής κάθε φορά. Ένα ακόμη  βασικό πλεονέκτημα της SM Progress σε συνδυασμό με την εξατομικευμένη στρατηγική που προσφέρουμε είναι η καθημερινή μας ενασχόληση με τις διαφημίσεις που έχουμε δημιουργήσει για τους Συνεργάτες μας. Καμία διαφήμιση δεν τρέχει στον αυτόματο πιλότο. Ελέγχεται καθημερινά τόσο η διαφήμιση που έχει δημιουργηθεί όσο και των ανταγωνιστών με σκοπό να πετύχουμε γρηγορότερα αποτελέσματα και να φτάσουμε στον επιθυμητό στόχο.

Ακολουθήστε τη Karfitsa στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από τη Θεσσαλονίκη, την Ελλάδα και τον κόσμο.