fbpx

, Παρασκευή
06 Δεκεμβρίου 2024

search icon search icon

Perla Negra, ένας «παράδεισος» γυναικείας μόδας στη Θεσσαλονίκη

Τα καταστήματα Perla Negra είναι ένας «παράδεισος» γυναικείας μόδας στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.

Η μόδα για την Ευδοκία και τον Έκτορα Ηλιόπουλο, ιδιοκτήτες των καταστημάτων, δεν είναι απλά ένα επάγγελμα, αλλά ένα πάθος μοιρασμένο μεταξύ κομψότητας και δημιουργικότητας. Μπαίνοντας στα Perla Negra  στην Ίωνος Δραγούμη 27 και στην Ερμού  25, θα ανακαλύψετε μια εκλεκτή συλλογή γυναικείων ρούχων που αγκαλιάζουν το πνεύμα της  γυναίκας σήμερα.

«Δραστηριοποιούμαστε στο κέντρο, οπότε η βεντάλια μας ανοίγει, για να μπορέσουμε να καλύψουμε τις ανάγκες μιας σύγχρονης γυναίκας, όσο απαιτητικό πρόγραμμα και αν έχει. Δεν έχουμε στοχευμένο κοινό. Θέλουμε να έχουμε ρούχα για όλες τις γυναίκες», αναφέρει στην Karfitsa η Ευδοκία Ηλιοπούλου. Smart casual επιλογές, αλλά και ενδυματολογικές δημιουργίες για επίσημες εμφανίσεις είναι δυο τμήματα που τα Perla Negra έχουν εξαιρετικές επιλογές.

Τα ρούχα στα Perla Negra επιδιώκουν να αναδείξουν την εσωτερική ομορφιά και την αυτοπεποίθηση της κάθε γυναίκας, η οποία θα μπορέσει να ανακαλύψει το δικό της μοναδικό στυλ. «Διαθέτουμε το κάθε ρούχο σε αρκετά μεγέθη. Πριν μερικά χρόνια μια γυναίκα με μεγαλύτερο σωματότυπο δεν έβρισκε εύκολα ρούχα και όταν τύχαινε να βρει ήταν συνήθως πιο κλασικής γραμμής. Εμείς θέλουμε να καλύψουμε αυτό το κενό, γιατί πιστεύουμε ότι η κάθε γυναίκα έχει δικαίωμα στη μόδα. Έτσι έχουμε μεγάλη γκάμα από μεγέθη σε μοντέρνα γραμμή. Η μόδα άλλωστε είναι για όλες τις γυναίκες», αναφέρει ο Έκτορας Ηλιόπουλος.

Το καλό γούστο των Θεσσαλονικιών στο styling παρασύρει και τα καταστήματα με ρούχα να ανεβάζουν τον πήχη, σημειώνει η Ευδοκία Ηλιόπουλου. Συγκεκριμένα τονίζει ότι «οι Θεσσαλονικιές φημίζονται για το γούστο τους εδώ και πολλά χρόνια. Η Θεσσαλονίκη είναι μια πόλη που αγαπάει την μόδα και την παρακολουθεί. Οι γυναίκες της πόλης ενδιαφέρονται και ανανεώνουν την γκαρνταρόμπα τους. Για αυτό τον λόγο η αγορά αναγκάζεται να πηγαίνει με τους ρυθμούς των καταναλωτών. Πρέπει να ανανεωνόμαστε συνεχώς. Να παρακολουθούμε τις τάσεις. Ακολουθούμε ως εταιρεία πολύ στενά τις εξελίξεις στη μόδα, γιατί έχουμε υψηλά στάνταρ». Μάλιστα, όπως σημειώνει η ίδια, ένας λόγος που συνεργάζονται και με αρκετές ελληνικές εταιρείες, τις οποίες υποστηρίζουν θερμά, είναι γιατί η ποιότητα  και η ενημέρωση τους είναι σε εξαιρετικά επίπεδα.

Η Κατερίνα Χαρκιολάκη (διευθύντρια του εμπορικού τμήματος της Karfitsa) με τον Έκτορα και την Ευδοκία Ηλιόπουλου

Παρότι αρκετά καταστήματα, ειδικά με ρούχα, έχουν μπει στον online χώρο με διαδικτυακά καταστήματα τα Perla Negra δεν διαθέτουν online shop, καθώς οι ιδιοκτήτες τους πιστεύουν ότι «μια γυναίκα πάει σε ένα κατάστημα με ρούχα όχι μόνο για να δοκιμάσει μερικά κομμάτια, αλλά για να ευχαριστηθεί την διαδικασία». Δίνουν μεγάλο βάρος σε αυτόν τον τομέα.  «Μας αρέσει να επικοινωνούμε με την πελάτισσα, να κατανοούμε αυτό που χρειάζεται και να την βοηθάμε να βρει το ιδανικό ρούχο για κάθε περίσταση που θα δέσει όχι μόνο με το στυλ της αλλά και με την προσωπικότητα της. Δεν θέλουμε να είμαστε ένα απρόσωπο κατάστημα».

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ KARFITSA

Ακολουθήστε τη Karfitsa στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από τη Θεσσαλονίκη, την Ελλάδα και τον κόσμο.