Τρεις αναπάντεχες αιτίες που «σαμποτάρουν» τον ύπνο σας - Karfitsa.gr
Κοσμικά

Τρεις αναπάντεχες αιτίες που «σαμποτάρουν» τον ύπνο σας

Ποιες είναι

f956881f28c6fe9b2d546a3c00cdd9a6_L

Τις βασικές αιτίες που μπορεί να σας προκαλέσουν αϋπνία ή δυσκολία να αποκοιμηθείτε και κακή ποιότητα ύπνου γενικότερα, πιθανώς να τις γνωρίζετε ήδη.

Δεν κάνει καλό να βλέπετε τηλεόραση, ή να ασχολείστε με τον υπολογιστή λίγο πριν κοιμηθείτε. Δεν πρέπει να πίνετε καφέ ή ροφήματα με καφεΐνη μετά το μεσημέρι. Δεν πρέπει να γυμνάζεστε ή να εργάζεστε μέχρι αργά το βράδυ.

Αλλά εκτός από αυτές, υπάρχουν και μερικές ακόμα, απρόσμενες, αιτίες που μπορεί να σας προκαλούν προβλήματα στον ύπνο.

Δεν τρώτε το βραδινό σας γεύμα με συνέπεια στην ώρα

Αν έχετε διαμορφώσει τη διατροφή σας με υγιεινό και ισορροπημένο τρόπο μεν, αλλά δεν είστε συνεπείς με την ώρα που παίρνετε το τελευταίο γεύμα της ημέρας, τότε μάλλον προκαλείτε πρόβλημα στον ύπνο σας και δεν το ξέρετε. Έρευνες έδειξαν ότι η ασυνέπεια στις διατροφικές συνήθειες, κυρίως κατά το βραδινό γεύμα, επηρεάζουν αρνητικά τον ύπνο. Αυτό για παράδειγμα μπορεί να συμβεί αν 2-3 φορές την εβδομάδα τρώτε κάποιο σνακ αρκετά μετά το βραδινό σας γεύμα και λίγο πριν πέσετε για ύπνο.

Προσοχή στην… οδοντόκρεμα και το λεμόνι

Έρευνες έχουν δείξει ότι το άρωμα της φρέσκιας μέντας που έχουν πολλές οδοντόκρεμες, διεγείρει τον εγκέφαλο και σας αφυπνίζει. Αντίστοιχη επίδραση έχει και το άρωμα του λεμονιού, το οποίο ίσως να επιλέγετε να προσθέσετε στο τσάι ή σε κάποιο άλλο βραδινό ρόφημα.

Πλένεστε με κρύο νερό

Αν λίγο πριν πέσετε για ύπνο, πλένετε το πρόσωπό σας με κρύο νερό, τότε “σαμποτάρετε” μόνοι σας τον ύπνο σας. Το κρύο νερό “ξυπνάει” τον οργανισμό και τον αναγκάζει να απελευθερώσει ενέργεια για να ζεσταθεί και να μείνει σε εγρήγορση.

 

Σχολιάστε

ΚΛΙΚ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

Κάντε κλικ στο εξώφυλλο και διαβάστε ΔΩΡΕΑΝ την τελευταία έκδοση της Εφημερίδας «Καρφίτσα»

Polls

Sorry, there are no polls available at the moment.

STAY CONNECTED

NEWSLETTER

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ