Tsakiris Family: Δυναμικό άνοιγμα και στην αγορά δημητριακών - Karfitsa.gr
Slider Οικονομία

Tsakiris Family: Δυναμικό άνοιγμα και στην αγορά δημητριακών

Στην περιοχή της Νεοχωρούδας Θεσσαλονίκης, η Οικογένεια Τσακίρη πίσω στο μακρινό 1963, βάζει το πρώτο «λιθαράκι» για τη δημιουργία της ομώνυμης οικογενειακής επιχείρησης που αρχικά είχε ως αντικείμενο την παραγωγή και τροφοδοσία της αγοράς της Θεσσαλονίκης με φρέσκα αβγά.

Το έτος 1988 και αφού η επιχείρηση πέρασε στα χέρια της δεύτερης γενιάς, πετυχαίνει την επέκταση του δικτύου διανομής σε όλη τη  Μακεδονία και κάνει γνωστά στο ευρύ καταναλωτικό κοινό τα «ΑΒΓΑ ΝΕΟΧΩΡΟΥΔΑΣ ΤΣΑΚΙΡΗ».

Η ανάπτυξη είναι ταχύτατη καθώς το έτος 2005, μπαίνει στην εταιρία η τρίτη γενιά της οικογενείας, τα παιδιά του Γιάννη Τσακίρη, Μαρία και Παύλος.

Με πολύ μεράκι για περαιτέρω ανάπτυξη, οι δυο νέοι δίνουν έμφαση στην παραγωγή ποιοτικών και καινοτόμων προϊόντων αλλά και στην επέκταση του δικτύου διανομών, ώστε αυτό σήμερα να είναι σε θέση να εξυπηρετεί, εντός 24 ωρών, παραγγελίες σε κάθε γωνιά της Ελλάδος.

Με μεγάλες επενδύσεις σε αβγά ειδικών εκτροφών (Αβγά Βιολογικής Γεωργίας, Αβγά Ελευθέρας Βοσκής, Αβγά Ω3),η εταιρία λανσάρει νέα προϊόντα, πρωτοποριακά για να ελληνικά δεδομένα,  όπως το EGGYPLAY, το οποίο θέλει να «συμφιλιώσει» το παιδί με το αβγό με την συσκευασία του να αποτελείται από τουβλάκια τύπου Lego.

Χρονιά «σταθμός» για την εταιρία αποτέλεσε το έτος 2014 η εταιρία μετονομάζεται από «ΑΒΓΑ ΤΣΑΚΙΡΗ ΑΕ» σε «TSAKIRIS FAMILY AE» και παράλληλα επεκτείνει την δραστηριότητάς της σε νέα πρωτοποριακά προϊόντα

Συγκεκριμένα, σε νέες εγκαταστάσεις που βρίσκονται επίσης στη Νεοχωρούδα, σχεδιάζεται και δημιουργείται μια νέα μπράντα δημητριακών πρωινού με την ονομασία Le Petit Déjeuner. Στις αρχές του 2015 ακολουθεί η πρώτη τοποθέτησή τους στην ελληνική αγορά.

Δημιουργός των νέων προϊόντων η Μαρία Τσακίρη (σ.σ. γι’ αυτό τον λόγο βραβεύτηκε και ως «Νέα Επιχειρηματίας») η οποία πραγματοποίησε έρευνα αγοράς σε όλη την Ευρώπη μέχρι να καταλήξει στον σχεδιασμό των νέων προϊόντων και να επιλέξει το όνομα και την άκρως φινετσάτη συσκευασία τους.

«Ήταν τεράστιο το ρίσκο για να μπορέσουμε να μπούμε στην αγορά και να πάρουμε το δικό μας μερίδιο ως μοναδική ελληνική επιχείρηση που λανσάρει με δικό της brand μια ευρεία γκάμα δημητριακών τα οποία έχουν ως πρώτη ύλη τον ‘’αφρό’’ της παγκόσμιας αγοράς. Και καταφέραμε να τοποθετήσουμε τα προϊόντα σχεδόν σε όλα τα σούπερ μάρκετ της χώρας και να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη των καταναλωτών», είπε στην Καρφίτσα η Μαρία Τσακίρη (φωτογραφία) οποία έχει αναλάβει το μάρκετινγκ και το τμήμα Εξαγωγών της επιχείρησης. Όπως η ίδια υπογραμμίζει, το «κλειδί» για την επιτυχία της νέας μπράνταςείναι «η πολύυψηλή ποιότητα των δημητριακών σε συνδυασμό με τις όμορφες και εργονομικές συσκευασίες και τη σωστή τιμή».

Επιπρόσθετα, όπως η ίδια σημειώνει, το νέο εγχείρημα «πάτησε» στην εμπιστοσύνη η οποία είχε ήδη «χτιστεί» όλα αυτά τα χρόνια λόγω της υψηλής ποιότητας των αβγών της οικογένειας Τσακίρη, η οποία έχει βραβευθεί μεταξύ των «αιωνόβιων brands» με το SILVER μετάλλιο για το brand «Αυγά ‘’Καλημέρα’’ Τσακίρη» που κυκλοφορεί στην αγορά εδώ και 55 χρόνια.

21 κωδικοί

Σήμερα η σειρά Le Petit Déjeuner παράγει 21 κωδικούς προϊόντων για παιδιά και ενήλικες, όπως Δημητριακά με Βρώμη, με Σοκολάτα, Κανέλα, Goji Berry. Επίσης στην γκάμα της εταιρείας εμπεριέχονται προϊόντα χωρίς γλουτένη, ενώ σύντομα η εταιρία θα θέσει σε λειτουργία και νέα γραμμή παραγωγής –πάντα στη Νεοχωρούδα- μπάρας δημητριακών.

«Πρωταρχικός μας και κύριος στόχος, είναι η συσκευασία και η παραγωγή των Δημητριακών Le Petit Dejeuner να μπορεί να γίνει αποκλειστικά μέσα στα σύνορα της χώρας μας, καθώς δεν υπολειπόμαστε σε τίποτα από τους ανταγωνιστές μας του εξωτερικού. Αυτό θα οδηγήσει σε δημιουργία νέων θέσεων εργασίας, σε μια περίοδο που τόσο πολύ το έχει ανάγκη η Ελληνική οικονομία», όπως εξηγεί η Μαρία Τσακίρη.

Οι επενδύσεις είναι συνεχείς όσο αυξάνεται η ζήτηση για τα Le Petit Déjeuner –τα οποία έχουν περάσει τα ελληνικά σύνορα- με στόχο την αύξηση της δυναμικότητας και την πλήρη καθετοποίηση της παραγωγής. Σήμερα τα δημητριακά της οικογένειας Τσακίρη βρίσκονται στα ράφια πολυκαταστημάτων της Ρωσίας, Ρουμανίας, Ισπανίας, Ταιβάν, Νότια Κορέας και της Κίνας, ενώ είναι σε εξέλιξη η υλοποίηση συμφωνίας για είσοδο των Le Petit Déjeuner στην αγορά των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων.

Οι εξαγωγές των Le Petit Déjeuner έχουν διπλασιαστεί μόνο στην διάρκεια του τελευταίου έτους, με τις προβλέψεις της εταιρείας να είναι πολύ αισιόδοξες για το εγγύς μέλλον.

 

 

Σχολιάστε

Polls

Sorry, there are no polls available at the moment.



 

ΚΛΙΚ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

Κάντε κλικ στο εξώφυλλο και διαβάστε την τελευταία έκδοση της Εφημερίδας «Καρφίτσα» σε μορφή PDF

NEWSLETTER

Focus-On

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ