ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

«Η Vivartia είναι ένα διαμάντι της ελληνικής οικονομίας. Δεν έχουμε κανένα πλάνο πώλησης». Με αυτά τα λόγια ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Vivartia και πρόεδρος της MIG, Παναγιώτης Θρουβάλας, έβαλε σήμερα, Τρίτη, τέλος στα σενάρια πώλησης της Vivartia. «Το πλάνο μας είναι η ανάπτυξη και τίποτα άλλο. Δεν πουλιέται η Vivartia», δήλωσε ο κ. Θρουβάλας στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου για την παρουσίαση των νέων προϊόντων της ΔΕΛΤΑ, ενώ στο ίδιο μήκος κύματος και ο διευθύνων σύμβουλος της MIG, Θανάσης Πανανικολάου υπογράμμισε ότι στόχος είναι η ανάπτυξη του Ομίλου. «Δεν τίθεται θέμα πώλησης. Ό,τι ακούγεται δεν ισχύει και δεν μας ενδιαφέρουν» ανέφερε ο ίδιος προσθέτοντας ότι o κύκλος εργασιών της Vivartia αντιστοιχεί στο 50% του τζίρου της MIG (στην οποία ανήκουν Vivartia και ΔΕΛΤΑ) και από αυτό, το 50%, προέρχεται από τη ΔΕΛΤΑ. Ο κ. Παπανικολάου τόνισε ακόμη ότι από την επιτυχή αναδιάρθρωση του δανεισμού του ομίλου, όλο το βάρος πέφτει στην ανάπτυξη επισημαίνοντας πως το όφελος από την αναδιάρθρωση του δανεισμού, ανέρχεται στα 10 εκατ. ευρώ ετησίως.

Νέα προϊόντα

Στα νέα προϊόντα αναφέρθηκε στη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου  η marketing director της ΔΕΛΤΑ, Άννα Κυδωνάκη, κάνοντας ιδιαίτερη αναφορά στην παραγωγή του νέου διπλοστραγγιστού γιαουρτιού που έχει ήδη τοποθετηθεί στα «ράφια» από τα μέσα Μαΐου και υπογραμμίζοντας παράλληλα ότι στον τομέα του τυποποιημένου γιαουρτιού η εταιρεία επιδιώκει να βρεθεί «στη θέση που της αξίζει». Σύμφωνα με την κυρία Κυδωνάκη, η ΔΕΛΤΑ κατέχει την πρώτη θέση στο λευκό και φρέσκο γάλα, την πρώτη θέση στο σοκολατούχο και τη δεύτερη θέση στο γιαούρτι σε αξία, με μερίδιο 17% και την τρίτη θέση σε όγκο με μερίδιο 15%.

Ένα άλλο ενδιαφέρον στοιχείο που έδωσε στη δημοσιότητα ο διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΛΤΑ Βασίλης Γληνός, είναι ότι η εταιρεία κατέχει ηγετική θέση στη κατηγορία των φρέσκων γαλακτοκομικών προϊόντων, με μερίδιο αγοράς σε αξία 23,7% (στοιχεία 2017). Επίσης απασχολεί 1.200 εργαζόμενους και συνεργάζεται με 1.100 Έλληνες παραγωγούς γάλακτος, ενώ διαθέτει τα προϊόντα της μέσα από 30.000 σημεία σε όλη τη χώρα. Περίπου το 50% του στραγγιστού γιαουρτιού που παράγει η ΔΕΛΤΑ εξάγεται, ενώ έχει παρουσία μέσω των εξαγωγών της (γιαούρτι, τυριά και γάλα εβαπορέ) σε 13 χώρες και 4 ηπείρους.

Σε ό,τι αφορά νέο «ΔΕΛΤΑ διπλοστραγγιστό γιαούρτι» που παρουσιάστηκε σήμερα, πρόκειται, όπως τονίζεται και στη σχετική ανακοίνωση, για «γιαούρτι στραγγισμένο, όχι μία, αλλά τουλάχιστον δύο φορές, με τη μοναδική τεχνική στράγγισης που μόνο η ΔΕΛΤΑ κατέχει και το οποίο παράγεται από 100% ελληνικό επιλεγμένο φρέσκο γάλα ΔΕΛΤΑ. Η μοναδική αυτή συνταγή του εγγυάται την πλούσια υφή και την υπέροχη γεύση του και μας υπόσχεται μία γευστική εμπειρία με διπλή απόλαυση!

Με χρήση έντονων συμβολισμών και  με πρωταγωνιστή το Χρυσό Ολυμπιονίκη Λευτέρη Πετρούνια, η τηλεοπτική επικοινωνία του νέου γιαουρτιού δίνει έμφαση στη διπλή προσπάθεια, το διπλό πάθος και το διπλό κόπο, επιχειρώντας να μεταφέρει το θεατή στον κόσμο του Διπλοστραγγιστού και να τον κάνει να αισθανθεί τη διπλή προσπάθεια της ΔΕΛΤΑ να του προσφέρει ένα προϊόν διπλά απολαυστικό.

Το νέο ΔΕΛΤΑ Διπλοστραγγιστό διατίθεται σε συσκευασίες 3x200grμε 10% και 2% λιπαρά και σε συσκευασία 1 κιλού με 2% λιπαρά».

Σχολιάστε