Στηρίξτε το flyover χωρίς «αλλά» και ενδοιασμούς , είπε πριν από μερικές μέρες η ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών στους τοπικούς βουλευτές της ΝΔ στη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στο πρωθυπουργικό γραφείο στη Θεσσαλονίκη.
Ρεπορτάζ: Φένια Κλιάτση
Πρόκειται για μία προτροπή την οποία κάποιοι την υποστήριξαν ένθερμα είτε βγαίνοντας στον Τύπο είτε στέλνοντας mail, κάνοντας λόγο για ένα έργο με πολλαπλά οφέλη, ενώ κάποιοι άλλοι την έκαναν «γαργάρα» ζητώντας παράλληλα διευκρινίσεις για όλα τα μέτρα που πρόκειται να εφαρμοστούν κατά τη διάρκεια των εργασιών. Εκείνος που κέρδισε σε κάθε περίπτωση τις εντυπώσεις ήταν ο Στράτος Σιμόπουλος. Μέσα από ένα βιντεάκι λίγων δευτερολέπτων που δημοσίευσε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ο βουλευτής της Α΄Θεσσαλονίκης της ΝΔ αναφέρθηκε σε μία επίσκεψή του πριν 25 χρόνια στο Μιλάνο, όταν ήταν σε εξέλιξη τα έργα επέκτασης του μετρό στην ιταλική πόλη. «Οι Ιταλοί, οι οποίοι έχουν και πλάκα, έγραψαν στα ιταλικά στις περιφράξεις του μετρό “συγγνώμη που σας τα σπάμε, αλλά θα μας ευγνωμονείτε”». Με αυτή τη φράση ο βουλευτής απάντησε σε πολίτη που του λέει στο ίδιο βίντεο «κύριε Σιμόπουλε, θα περάσουμε δύσκολα. Τι λέτε;». Το δικό του μήνυμα έστειλε και ο Δημήτρης Κούβελας:, «Τις αμέσως επόμενες ημέρες αρχίζουν οι εργασίες για το fly over, ένα απαραίτητο συγκοινωνιακό έργο για τη Θεσσαλονίκη μας. Ο σημερινός Περιφερειακός δρόμος έχει φτάσει στα όρια των αντοχών του. Όσο διαρκεί η κατασκευή του έργου, όλοι θα χρειαστεί να επιδείξουμε υπομονή και να προσαρμοστούμε στις νέες συνθήκες της καθημερινότητας μας. Σίγουρα θα υπάρξουν δυσκολίες. Είμαι βέβαιος ότι στο τέλος η πόλη θα πάρει μεγάλη ανάσα και θα έχει πολλαπλά οφέλη. Μόνο μαζί ενωμένοι μπορούμε να πάμε τη Θεσσαλονίκη μπροστά, με γρήγορες ταχύτητες, χωρίς καθυστερήσεις» έγραψε ο βουλευτής, «η κατασκευή του flyover αποτελεί όρο κυκλοφοριακής επιβίωσης για τη Θεσσαλονίκη» ήταν η τοποθέτηση του Θεόδωρου Καράογλου.
Για την ιστορία ….
Ήταν Δεκέμβριος του 2022 όταν ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης είχε δώσει το παρών στην εκδήλωση για την υπογραφή της σύμβασης για την κατασκευή του περίφημου flyover, τότε ουδείς «γαλάζιος» βουλευτής , πολιτευτής ή δήμαρχος είχε πει το παραμικρό, αντιθέτως όλοι έτρεχαν χαμογελαστοί για να φωτογραφηθούν καθώς πλησίαζαν οι εκλογές.
Ερχόμενοι στο 2023 και όταν πλέον άρχισε να κοντοζυγώνει ο χρόνος έναρξης των εργασιών του έργου ξεκίνησαν να διατυπώνονται οι πρώτες ενστάσεις οι οποίες έγιναν εντονότερες λίγο πριν τη ΔΕΘ όταν και ανακοινώθηκε η νέα ημερομηνία έναρξης λειτουργίας του Μετρό (β εξάμηνο 2024).
Όπως και να έχει τις αμέσως επόμενες μέρες ξεκινάει το πρώτο στάδιο των εργασιών που θα έχει να κάνει με την κατάληψη και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας της δεξιάς λωρίδας τoυ περιφερειακού. Έτσι για τους επόμενους περίπου τρεις μήνες θα γίνονται εργασίες εγκατάστασης οδοφωτισμού στα πλάγια του άξονα. Πάντως έχει αξία να δούμε μετά από τέσσερα χρόνια, τι θα έχει γραφτεί και πόσο μελάνι θα έχει χυθεί για αυτό το φιλόδοξο έργο και πάνω απ΄ όλα… αν θα έχε
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ KARFITSA




