ΚΑΡΦΙΤΣΑ
No Result
View All Result
  • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    • ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΔΗΜΑΡΧE ΑΚΟΥΣ;
  • ΑΡΘΡΑ & ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • LIFESTYLE
    • AGENDA
    • TOP PLACES
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ & ΥΓΕΙΑ
    • ΖΩΔΙΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΣΠΟΡ
  • Πρωτοσέλιδα
ΚΑΡΦΙΤΣΑ
  • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    • ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΔΗΜΑΡΧE ΑΚΟΥΣ;
  • ΑΡΘΡΑ & ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • LIFESTYLE
    • AGENDA
    • TOP PLACES
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ & ΥΓΕΙΑ
    • ΖΩΔΙΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΣΠΟΡ
  • Πρωτοσέλιδα
No Result
View All Result
ΚΑΡΦΙΤΣΑ

Ορέστης Τζιόβας: Λογοκρισία και περιστατικά καταστροφής έργων τέχνης δεν θα έπρεπε να υπάρχουν

Χρίστος Φιλιππούδης Αναρτήθηκε από Χρίστος Φιλιππούδης
17/03/2025
Συνεντεύξεις
Χρόνος Ανάγνωσης: 2 λεπτά
0
Ορέστης Τζιόβας: Λογοκρισία και περιστατικά καταστροφής έργων τέχνης δεν θα έπρεπε να υπάρχουν

Related Post

Η ΝΔ προχωρά μπροστά με ευθύνη, τόλμη και ανοιχτή πόρτα στην κοινωνία

Για εμάς το μόνο που έχει αξία είναι να υλοποιήσουμε τις δεσμεύσεις μας

Στη ΝΔ προσπαθούμε να λύσουμε με τρόπο δίκαιο και αποτελεσματικό, όλα όσα απασχολούν την κοινωνία

Ανοιχτό το ενδεχόμενο ανατιμήσεων στη φέτα άφησε ο πρόεδρος του ΣΕΒΓΑΠ

Ο ηθοποιός Ορέστης Τζιόβας πρωταγωνιστεί στην παράσταση «Αγαπητέ Μ@λάκα» που είναι βασισμένο στο bestseller της αντισυμβατικής Γαλλίδας Βιρζινί Ντεπάντ. Το ανατρεπτικό έργο έρχεται στη Θεσσαλονίκη και το θέατρο Metropolitan μόνο για 4 παραστάσεις, στις 20, 21, 22 και 23 Μαρτίου!

Ο δημοφιλής ηθοποιός μίλησε στην karfitsa.gr για την παράσταση, το κίνημα metoo, τον πρόσφατο βανδαλισμό στην Εθνική Πινακοθήκη, την πατριαρχία και άλλα πολλά.

Αρχικά για την παράσταση «Αγαπητέ Μ@λάκα» ανέφερε ότι στην ουσία είναι μια ωδή στη φιλία και μιλά για δύο ανθρώπους «οι οποίοι από εκεί που βρίζονται και ξεκατινιάζονται στο ίντερνετ αναπτύσσουν μια φιλία».

«Μέσα από αυτό το πρίσμα τα πράγματα που συζητάνε αυτοί οι δύο άνθρωποι μεταξύ τους είναι πράγματα που περνάνε από όλα τα μυαλά απλώς η συγγραφέας Ντε Πανθ καταφέρνει να τα βάλει σε λέξεις με αξιοθαύμαστο τρόπο όλα αυτά που απασχολούν το σήμερα» τόνισε.

Ταυτόχρονα είπε ότι: «το έργο απευθύνεται σε άτομα ηλικίας από 18 ετών γιατί οι νέοι άνθρωποι είναι λίγο πιο προβληματισμένοι, έχουν πιο γρήγορα αντανακλαστικά και πιο καθαρή ματιά καθώς βιώνουν στο πετσί τους την κοινωνία όπως είναι σήμερα χωρίς να έχουν στο μυαλό τους ή στη μνήμη τους πράγματα που εμείς ζήσαμε».

Για το κίνημα metoo τόνισε ότι: «στο δικό μας χώρο έχουν αλλάξει πολύ τα πράγματα είναι πλέον πολύ πιο εύκολο να μιλήσει κάποιος, δεν υπάρχει φόβος, οι συμπεριφορές είναι πολύ πιο προσεγμένες από τους ανθρώπους που μπορεί να έχουν κάποιου είδους εξουσία είτε αυτός λέγεται σκηνοθέτης, είτε παραγωγός ή κάποιος που έχει δύναμη γενικότερα στο χώρο γιατί υπάρχει ένα κίνημα και μια στήριξη από τον περίγυρο και τον χώρο άρα αντίστοιχα και από την κοινωνία». Ωστόσο όπως τονίζει γενικότερα δεν θεωρεί ότι έχουν εξυγιανθεί πλήρως οι χώροι εργασίας.

Όσον αφορά τους λόγους που απωθούν κάποιον να μιλήσει για κακοποιητική συμπεριφορά στον εργασιακό του χώρο επισημαίνει ότι: «κυρίως είναι ο φόβος της ανεργίας, αυτός είναι συνήθως ο λόγος στο καπιταλιστικό πλαίσιο που ζούμε και τη φτώχεια το να χάσεις τη δουλειά σου επειδή χρειάζεται να μιλήσεις για μια παρενόχληση που βιώνεις στο χώρο εργασίας σου αυτό είναι ένα φρένο. Επίσης έχει να κάνει με το πόση δύναμη έχει ο άνθρωπος που καταγγέλλεις ο οποίος έχει λειτουργήσει εις βάρος σου και πάλι ο φόβος πίσω από αυτά είναι η ανεργία, να μην μπορείς να βιοποριστείς».

Ως δεύτερο λόγο αναφέρει: «ένας άνθρωπος που έχει πέσει θύμα σεξουαλικής κακοποίησης έχει την ντροπή που νιώθει ένα θύμα που πολλές φορές θεωρούν ότι ενδεχομένως να έχουν κάνει λάθος και τα ίδια τα άτομα, κάτι που πήγε να ανατραπεί με την περίπτωση της Ζιζέλ στη Γαλλία όπου στο κίνημα που δημιουργήθηκε το σλόγκαν ήταν να αλλάξει η ντροπή στρατόπεδο».

Το θέατρο είναι μια μορφή διαμαρτυρίας και επανάστασης

Για τα όρια στην τέχνη αλλά και τον πρόσφατο βανδαλισμό έργων τέχνης στην Εθνική Πινακοθήκη σημείωσε ότι: «η τέχνη έρχεται για να ανατρέπει και στις δύσκολες στιγμές της ιστορίας που έχουμε ζήσει η τέχνη πάντα ήταν μια ανάσα και μια αίσθηση δικαίωσης απέναντι σε ότι καταπίεζε ένα λαό. Οπότε το θέατρο είναι μια μορφή διαμαρτυρίας και επανάστασης άρα δεν θα έλεγα ότι θα έπρεπε να υπάρχει λογοκρισία στην τέχνη, πόσο μάλλον να υπάρχουν τέτοιου είδους περιστατικά στο να καταστρέφονται έργα τέχνης επειδή κάποιοι δεν συμφωνούν».

Η κοινωνία να μην ασχολείται για το τι θα κάνει ο κάθε άνθρωπος με το σώμα του

Για τη θέση της γυναίκας στην κοινωνία αλλά και για την φράση βουλευτή «Κάνε κανένα παιδί» προς την Ζωή Κωνσταντοπούλου είπε ότι: «η γυναίκα πιέζεται από την κοινωνία, “έχεις μεγαλώσει”, “πρέπει να κάνεις παιδί”, “πότε θα κάνεις παιδί”, “θα κάνεις μόνο ένα” ωστόσο πιστεύω η κοινωνία σιγά σιγά προχωράει και απεμπλέκεται από αυτά και για το ποια είναι η θέση της γυναίκας καθώς έχουμε δει πάρα πολλά τέρατα από ανθρώπους που ήθελαν απλά να κάνουν παιδιά γιατί έτσι επιτάσσει η κοινωνία και τελικά δεν ήταν ούτε καλοί γονείς ούτε τα παιδία κατάφεραν να έχουν μια ευτυχισμένη ζωή.

Καταλήγοντας ο κ. Τζιόβας τόνισε ότι: «για αυτούς τους λόγους η κοινωνία να μην ασχολείται για το τι θα κάνει ο κάθε άνθρωπος με το σώμα του. Η συζήτηση ανοίγει περισσότερο σε σχέση με την Ελευθερία αυτοδιάθεσης και την απαγόρευση των εκτρώσεων. Γιατί πίσω από το σχόλιο «Κάνε κανένα παιδί» κρύβεται ότι η γυναίκα πρέπει να κάνει παιδιά μέχρι κάποια ηλικία».

Tags: Θεσσαλονίκη
Share213Tweet133Send

Σχετικά Άρθρα

ΝΔ: Το στοίχημα των εσωκομματικών εκλογών και η επόμενη επίσκεψη Μητσοτάκη στη Θεσσαλονίκη
Άρθρα και Συντεύξεις

Η ΝΔ προχωρά μπροστά με ευθύνη, τόλμη και ανοιχτή πόρτα στην κοινωνία

Για το μήνυμα της κάλπης των εσωκομματικών εκλογών της ΝΔ αλλά και τις προτεραιότητες του μετά την εκλογή του μιλά...

Αναρτήθηκε από Ελεάνα Ζαμπάρα
30/11/2025
Έλενα Ράπτη: «Ε.Α.Π. & Κ.Ε.Θ.Ι. ενώνουν δυνάμεις για την ισότητα» (ΦΩΤΟ)
Συνεντεύξεις

Για εμάς το μόνο που έχει αξία είναι να υλοποιήσουμε τις δεσμεύσεις μας

ΕΛΕΝΑ ΡΑΠΤΗ

Αναρτήθηκε από Χρήστος Μυτιλινιός
24/11/2025
Next Post
Εθνική οδός Αθηνών – Θεσσαλονίκης: Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην Πιερία από αύριο σε ποιο τμήμα θα διακοπεί η κυκλοφορία

Εθνική οδός Αθηνών - Θεσσαλονίκης: Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην Πιερία από αύριο σε ποιο τμήμα θα διακοπεί η κυκλοφορία

Η εταιρεία με την επωνυμία “MEDIA PUBLISHING GK IKE ” και κατ’ επέκταση η ιστοσελίδα που κατέχει αυτή “www.karfitsa.gr” συμμορφώνονται με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 της Επιτροπής της 1ης Μαρτίου 2018 σχετικά με τα μέτρα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του παράνομου περιεχομένου στο διαδίκτυο (L 63).

ΤΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΣΗΜΕΡΑ

Τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ ΠΡΩΤΟΣ

ΖΩΔΙΑ

Αυτό εiναι το πıο χειρıστıκό ζώδıο από όλα

Αυτό εiναι το πıο χειρıστıκό ζώδıο από όλα

Αναρτήθηκε από Ελεάνα Ζαμπάρα
14/11/2025
0

  • Ταυτότητα
  • Επικοινωνία & Διαφήμιση
  • Όροι Χρήσης – Πολιτική Απορρήτου

© 2025 Karfitsa

Facebook-f Twitter Youtube Instagram

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    • ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΔΗΜΑΡΧE ΑΚΟΥΣ;
  • ΑΡΘΡΑ & ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • LIFESTYLE
    • AGENDA
    • TOP PLACES
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ & ΥΓΕΙΑ
    • ΖΩΔΙΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΣΠΟΡ
  • Πρωτοσέλιδα

© 2025 Karfitsa