Ο νεοεισερχόμενος -πλην φιλόδοξος, άπειρος και νεαρός- υφυπουργός από την πρώτη πρωτεύουσα της Ελλάδας μπήκε με φόρα στο κυβερνητικό σχήμα. Και δεν μπήκε για να περάσει απαρατήρητος.
Από τις πρώτες του κινήσεις ήταν να εντάξει στην «ομάδα κρούσης» του μια συνεργάτιδα, η οποία -στον ελεύθερο χρόνο της, υποθέτουμε- στέλνει και προτάσεις προς το υπουργείο Παιδείας για το νομοσχέδιο που ετοιμάζει η υπουργός.
Συγκεκριμένα, προτείνει «να γίνουν αλλαγές στα όρια που θέτει το νομοσχέδιο για να υπάρχει οργανική θέση ΠΕ04 σε Τμήμα Ένταξης – το όριο των 250 μαθητών είναι πολύ μεγάλο. Πολύ λίγα σχολεία έχουν 250 μαθητές.
Πρέπει να μειωθεί σε 150-200 μαθητές γιατί αφενός οι ώρες Φυσικών Επιστημών είναι πολλές (οπότε ένας εκπαιδευτικός ΠΕ04 άνετα μπορεί να συμπληρώσει ωράριο σε σχολεία 150-200 μαθητών μόνο με Φυσικές Επιστήμες) και αφετέρου υπάρχει και μείωση αριθμού μαθητών πανελλαδικά. Το όριο των 15 αξιολογικών εκθέσεων (γνωματεύσεων) είναι μεγάλο – πρέπει να μειωθεί σε 10 γνωματεύσεις».
Πολυεργαλείο η συνεργάτιδα, πολυδιάστατος και ο υφυπουργός. Φρέσκος αέρας ή φρέσκο μπέρδεμα; Υφυπουργέ, άλλαξέ τα όλα. Ή τουλάχιστον… ξεκίνα από κάπου, από τις αρμοδιότητες της θέσης σου.