Από ραντεβού σε ραντεβού είναι τις τελευταίες μέρες ο Απόστολος Τζιτζικώστας.
Μετά τη συνάντηση στο Διοικητήριο με τον υφυπουργό Μακεδονίας-Θράκης, ο Επίτροπος της Ελλάδας στην ΕΕ εθεάθη να πίνει καφέ με τον Υφυπουργό Παιδείας Νίκο Παπαϊωάννου στην Πλατεία Αριστοτελους. Οι δύο τους οπως μάθαμε συζητήσανε για την διεθνοποίηση των πανεπιστημίων αλλα και όλα όσα συμβαίνουν στην πολιτική ζωή της χώρας αλλά και της Θεσσαλονίκης.





