Ραντεβού για την Πέμπτη δίνει η Διοικούσα της ΝΔ Θεσσαλονίκης για το Β’ Κύκλο του Επιμορφωτικούς Σεμιναρίου για τα social Media και τον ψηφιακή επικοινωνία με τα στελέχη της ΔΕΕΠ Α’ και Β’ Θεσσαλονίκης, το Συντονιστικό της ONNΕΔ, τους Πρόεδρους των ΔΗΜΤΟ, Επικεφαλής Γραμματειών και Ειδικών Κομματικών Οργανώσεων, καθώς και με στελέχη πρώτης γραμμής της παράταξης.
Στην ημερίδα συμμετέχουν διακεκριμένοι ομιλητές από τον χώρο της πολιτικής ανάλυσης, της ακαδημαϊκής κοινότητας και της δημοσιογραφίας





