fbpx

, Κυριακή
08 Δεκεμβρίου 2024

search icon search icon

Αυτό είναι το νέο VW Tiguan

Αυτό είναι το νέο VW Tiguan

H νέα γενιά του VW Tiguan παρουσιάστηκε και επίσημα, με αρκετές και σημαντικές αλλαγές σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο.

Η ανάπτυξη του νέου Tiguan έγινε παράλληλα με το τελευταίο Passat, με το οποίο μοιράζεται την αναβαθμισμένη πλατφόρμα MEB-Evo της VW, καθώς και μεγάλο μέρος των αναβαθμισμένων ψηφιακών και συνδεσιμότητας λειτουργιών του, συμπεριλαμβανομένης της τελευταίας έκδοσης της πλατφόρμας ενημέρωσης και ψυχαγωγίας MIB της VW και της νέας δυνατότητας ενημέρωσης λογισμικού over-the-air.

Η τρίτη γενιά του επιτυχημένου SUV της γερμανικής εταιρίας αποκτά ένα αμάξωμα με περισσότερες καμπύλες και πιο δυναμικές γραμμές, προσπαθώντας να πλησιάσει και την ηλεκτρική γκάμα της εταιρίας.

Υπάρχει μια νέα φωτεινή μπάρα που εκτείνεται σε όλο το πίσω μέρος του αυτοκινήτου και μια άλλη στο μπροστινό μέρος, ενώ αρκετές λεπτομέρειες σε όλο το αμάξωμα προσθέτουν μία πιο μοντέρνα αισθητική στο νέο Tiguan. Παράλληλα είναι και πιο αεροδυναμικό με Cd 028.

Με μήκος 4.539 χιλιοστά, ύψος 1.639 χιλιοστά (χωρίς ράγες οροφής) και πλάτος 1.842 χιλιοστά, το νέο Tiguan είναι 30 χιλιοστά μακρύτερο, 4 χιλιοστά ψηλότερο και το ίδιο πλάτος με τον δημοφιλή προκάτοχό του. Το μεταξόνιο του παραμένει επίσης το ίδιο με πριν, στα 2.680 χιλιοστά.

To εσωτερικό έχει επίσης μεγάλες αλλαγές. Υπάρχει μία νέα κεντρική οθόνη OLED  που μπορεί να φτάσει έως και τις 15 ίντσες, η οποία έχει εμφανιστεί ήδη στο νέο Passat και το ID.7.

Πλέον υπάρχουν φυσικά κουμπιά στο τιμόνι, ο επιλογέας ταχυτήτων έχει μετακομίσει στο τιμόνι για να απελευθερώσει χώρο στην κονσόλα, ενώ διατίθεται και ανανεωμένο Digital Cockpit. Στην βάση της κεντρικής κονσόλας υπάρχει ένας νέος διακόπτης με μικρή οθόνη και πολλαπλές λειτουργίες.

Αν η μεγάλη είδηση στο εσωτερικό είναι η νέα οθόνη αφής, τα μεγάλα νέα στα μηχανικά μέρη είναι το νέο plug-in υβριδικό σύστημα. Η μπαταρία μεγάλωσε φθάνοντας στις 19,7 KWh προσδίδοντας αυτονομία των 100 χιλιομέτρων. Μεγαλύτερος είναι και ο on-board φορτιστής στα 11 kW.

Παρέχεται επίσης η δυνατότητα για πρώτη φορά για φόρτιση σε DC έως 50 kW, με την μπαταρία να γεμίζει σε 25 λεπτά από το 10-80%.

Οι plug-in εκδόσεις είναι δύο, με βάση τον βενζινοκινητήρα των 1,5 λίτρων και των 115 ίππων. Η πρώτη έχει συνδυαστική ισχύ των 204 ίππων, ενώ η δεύτερη με πιο ισχυρό ηλεκτροκινητήρα φθάνει τους 272 ίππους.

Υπάρχουν επίσης οι γνωστές εκδόσεις με τους υπάρχοντες κινητήρες, ένας diesel των 2 λίτρων και δύο εκδόσεις με mild hybrid υποβοήθηση του 1,5 λίτρων, με 130 και 150 ίππους. Στην γκάμα παραμένει και ο δίλιτρος κινητήρας ενώ αναβαθμισμένο είναι και το σύστημα 4Motion για τις τετρακίνητες εκδόσεις.

Τα βενζινοκίνητα και πετρελαιοκίνητα Tiguan χρησιμοποιούν ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DSG) επτά ταχυτήτων, ενώ τα plug-in υβριδικά χρησιμοποιούν ένα DSG έξι ταχυτήτων.

Η VW έχει επίσης ανασχεδιάσει τις αναρτήσεις ενώ υπάρχει και η επιλογή για αμορτισέρ δύο βαλβίδων του αναθεωρημένου συστήματος Dynamic Chassis Control Pro, με δυνατότητα μεταβολής των χαρακτηριστικών της ανάρτησης σε 15 διαφορετικές ρυθμίσεις.

Το νέο Tiguan θα ξεκινήσει να πωλείται στις αρχές του επόμενου έτους στην Ευρώπη.

newsauto.gr

Ακολουθήστε τη Karfitsa στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από τη Θεσσαλονίκη, την Ελλάδα και τον κόσμο.