ΚΑΡΦΙΤΣΑ
No Result
View All Result
  • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    • ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΔΗΜΑΡΧE ΑΚΟΥΣ;
  • ΑΡΘΡΑ & ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • LIFESTYLE
    • AGENDA
    • TOP PLACES
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ & ΥΓΕΙΑ
    • ΖΩΔΙΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΣΠΟΡ
  • Πρωτοσέλιδα
ΚΑΡΦΙΤΣΑ
  • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    • ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΔΗΜΑΡΧE ΑΚΟΥΣ;
  • ΑΡΘΡΑ & ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • LIFESTYLE
    • AGENDA
    • TOP PLACES
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ & ΥΓΕΙΑ
    • ΖΩΔΙΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΣΠΟΡ
  • Πρωτοσέλιδα
No Result
View All Result
ΚΑΡΦΙΤΣΑ

Αυτοκίνητο: Δοκιμάζουμε το νέο Opel Astra 1.2T 130ps

ΚΑΡΦΙΤΣΑ NEWS Αναρτήθηκε από ΚΑΡΦΙΤΣΑ NEWS
18/11/2022
Auto – Moto
Χρόνος Ανάγνωσης: 1 λεπτό
0
Αυτοκίνητο: Δοκιμάζουμε το νέο Opel Astra 1.2T 130ps

Η 6η γενιά του Opel Astra ανατρέπει τα μέχρι τώρα δεδομένα που γνωρίζαμε για το μοντέλο. Βρίσκεται σε μια κατηγορία όπου ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος και οι αντίπαλοι του έχουν κρυμμένα πολλά χαρτιά στο μανίκι τους.

Το νέο Astra ουσιαστικά εδραιώνει την εταιρεία στην κατηγορία, προσφέροντας νέα σχεδιαστική φιλοσοφία, μεγάλους αποθηκευτικούς χώρους και επιδόσεις που το κάνουν να ξεχωρίζει από κάθε άποψη. Στο εμπρός μέρος συναντάμε για πρώτη φορά σε αυτοκίνητο της κατηγορίας (δεν είναι SUV) το Opel Vizor που αποτελεί το νέο πρόσωπο της γερμανικής εταιρείας το οποίο έχει διακριτικά ανοίγματα σαν γρίλιες εκατέρωθεν του σήματος της εταιρίας, καθώς και χαρακτηριστικά φώτα ημέρας. Ο προφυλακτήρας έγινε περισσότερο σπορ, ενώ τα φώτα ομίλης μπήκαν μέσα στο χώρο των αεραγωγών προσφέροντας περισσότερο πλάτος.

Στο πλάι το καπό έγινε μεγαλύτερο και όλη καμπίνα μετατοπίστηκε προς τα πίσω δίνοντας την αίσθηση του μεγαλύτερου σε διαστάσεις μοντέλου, χωρίς αυτές να έχουν διαφοροποιηθεί. Το μικρομεσαίο χάτσμπακ της Opel αγγίζει σε μήκος τα 4,37 μέτρα, το πλάτος φθάνει τα 1,86 μέτρα, το ύψος βρίσκεται στα 1,47 μέτρα, με το μεταξόνιο να είναι 2,67 μέτρα. Διαστάσεις που στην πράξη δίνουν μεγάλους χώρους στην καμπίνα των επιβατών προς όφελος αυτών που την χρησιμοποιούν. Τα 422 λίτρα του χώρου των αποσκευών ικανοποιούν σε μεγάλο βαθμό τις ανάγκες μιας οικογένειας.

Οι έντονες ακμές στο κάτω μέρος του προσδίδουν δυναμισμό, ενώ έχουν φουσκώσει τα φτερά. Στο πίσω μέρος το νέο Astra έχει ανανεωθεί. Ξεχωρίζουν τα φωτιστικά φώτα σε σχήμα φτερού, ακολουθώντας την ίδια φιλοσοφία με τα εμπρός φωτιστικά σώματα, ενώ υπάρχει μικρό κάθετο τρίτο στοπ στο επάνω μέρος της πόρτας του χώρου των αποσκευών.

Σημαντική αλλαγή υπήρξε και στο εσωτερικό. Υπάρχει η εξελιγμένη εκδοχή του ταμπλό Pure Panel της Opel που αποτελεί και αυτή νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της γερμανικής εταιρείας, με τις οθόνες να ξεχωρίζουν οπτικά και να βρίσκονται στραμμένες προς τον οδηγό. Οι δύο υψηλής ευκρίνειας ψηφιακές οθόνες, πίσω από ενιαίο κρύσταλλο προσδίδουν χαρακτηριστικά που αναζητούνται κυρίως από νεαρά άτομα. Τα πλαστικά είναι μαλακά, με καλή συναρμογή και προσφέρουν μία σημαντικά αναβαθμισμένη αίσθηση από την καμπίνα. Η επένδυση των καθισμάτων είναι κορυφαία και αναβαθμίζει το γενικό σύνολο του αυτοκινήτου. Στο ταμπλό θα συναντήσουμε δύο αεραγωγούς με τις ρυθμίσεις να γίνονται από δύο μοχλούς. Η αισθητική του flat bottom τιμονιού προδιαθέτει τον οδηγό για σπορ οδήγηση.

Related Post

ΕΛΣΤΑΤ: Αυξήθηκαν κατά 11,7% τα καινούργια αυτοκίνητα που κυκλοφόρησαν τον Ιούλιο

Κίνα: Η αυτοκινητοβιομηχανία BMW μετασχηματίζεται ψηφιακά

Toyota: Στην κορυφή των πωλήσεων αυτοκινήτων παγκοσμίως

Kia: Έλαβε πέντε διακρίσεις στα βραβεία Red Dot Design Concept 2025

Η ψυχή του μοντέλου είναι ο βενζινοκινητήρας 1.200 κ. εκ. που αποδίδει 130 ίππους και διαθέτει 230 Nm ροπής. Συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων και η συνεργασία με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης είναι υποδειγματική. Τα 9,7 δευτερόλεπτα για το 0-100 χλμ./ώρα και τα 210 χλμ./ώρα δείχνουν τις σπορ διαθέσεις του μοντέλου. Η μέση κατανάλωση στα 600 περίπου χιλιόμετρα που το οδηγήσαμε κυμάνθηκε κοντά στα 6,5 λίτρα/100χλμ. Κατά τη διάρκεια της οδήγησης είχαμε στη διάθεσή μας τρία προγράμματα οδήγησης. Eco, Normal και Κανονική, όπου το καθένα προσφέρει τις επιδόσεις για τις οποίες προγραμματίστηκε.

Μας άρεσε η οδηγικοκεντρική οδήγηση. Εντύπωση προκαλεί το καλοφτιαγμένο τιμόνι που κόβει όπου θέλει ο οδηγός. Οι αναρτήσεις είναι προσανατολισμένες για να προσφέρουν πολυτέλεια. Εμπρός το Astra διαθέτει γόνατα MacPherson και πίσω ημιάκαμπτο άξονα. Αυτές προσφέρουν στις στροφές απόλυτη ασφάλεια, ενώ το αμάξωμα δεν παίρνει μεγάλες κλίσεις. Παρέχει κατά 14% περισσότερο στρεπτική ακαμψία σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο. Πολύ καλά είναι και τα επίπεδα ηχομόνωσης, ακόμη και στις υψηλές ταχύτητες.

Από την άλλη δεν αντιμετωπίσαμε κανένα πρόβλημα όταν κληθήκαμε να οδηγήσουμε εντός πόλης. Σβέλτο και με καλή αίσθηση των διαστάσεων, διαπιστώσαμε ότι προσφέρει χαρούμενη οδήγηση, ακόμη και σε συνθήκες έντονης κίνησης. Ο κινητήρας είναι ικανοποιητικός, ελαστικός και συνεργάζεται πολύ καλά με το οκτάρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

Είναι ένα αυτοκίνητο που κοιτάει κατάματα τον ανταγωνισμό. Διαθέτει τη δική του σχεδιαστική ταυτότητα. Η τιμή κτήσης αποτελεί για αρκετούς ένα βασικό μειονέκτημα, καθώς η βασική έκδοση ξεκινάει από τα 29.300 ευρώ για την έκδοση με τον 1.2 Turbo και τους 130 ίππους.

Share214Tweet134Send

Σχετικά Άρθρα

Αυτά είναι τα αυτοκίνητα που δεν χαλάνε ποτέ -Τα πιο αξιόπιστα που μπορείς να αγοράσεις
Auto – Moto

ΕΛΣΤΑΤ: Αυξήθηκαν κατά 11,7% τα καινούργια αυτοκίνητα που κυκλοφόρησαν τον Ιούλιο

Αύξηση 6,3% σημείωσαν οι πωλήσεις των αυτοκινήτων στη χώρα τον Ιούλιο εφέτος, καθώς, σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ, τον συγκεκριμένο μήνα...

Αναρτήθηκε από Άννα Παπαδοπούλου
09/08/2025
Κίνα: Η αυτοκινητοβιομηχανία BMW μετασχηματίζεται ψηφιακά
Auto – Moto

Κίνα: Η αυτοκινητοβιομηχανία BMW μετασχηματίζεται ψηφιακά

Για τον Φρανζ Ντέκερ, υψηλόβαθμο στέλεχος διοίκησης του γερμανικού επιχειρηματικού ομίλου BMW Group, η ταχύτατη εξέλιξη της Κίνας στον τομέα...

Αναρτήθηκε από Άννα Παπαδοπούλου
08/08/2025
Next Post
Ο Τζέι Λένο παραμένει στο νοσοκομείο μετά το ατύχημα με το αυτοκίνητό του

Ο Τζέι Λένο παραμένει στο νοσοκομείο μετά το ατύχημα με το αυτοκίνητό του

Η εταιρεία με την επωνυμία “MEDIA PUBLISHING GK IKE ” και κατ’ επέκταση η ιστοσελίδα που κατέχει αυτή “www.karfitsa.gr” συμμορφώνονται με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 της Επιτροπής της 1ης Μαρτίου 2018 σχετικά με τα μέτρα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του παράνομου περιεχομένου στο διαδίκτυο (L 63).

ΤΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΣΗΜΕΡΑ

Τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ ΠΡΩΤΟΣ

ΖΩΔΙΑ

Αυτό εiναι το πıο χειρıστıκό ζώδıο από όλα

Αυτό εiναι το πıο χειρıστıκό ζώδıο από όλα

Αναρτήθηκε από Ελεάνα Ζαμπάρα
14/11/2025
0

  • Ταυτότητα
  • Επικοινωνία & Διαφήμιση
  • Όροι Χρήσης – Πολιτική Απορρήτου

© 2025 Karfitsa

Facebook-f Twitter Youtube Instagram

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    • ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΔΗΜΑΡΧE ΑΚΟΥΣ;
  • ΑΡΘΡΑ & ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • LIFESTYLE
    • AGENDA
    • TOP PLACES
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ & ΥΓΕΙΑ
    • ΖΩΔΙΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΣΠΟΡ
  • Πρωτοσέλιδα

© 2025 Karfitsa