10:12, Τετάρτη
17 Αυγούστου 2022

Δοκιμάζουμε το Honda CR-V e:HEV AWD με 184 ίππους!

Η Honda άλλαξε ριζικά το CR-Vκαι καταργώντας τους κινητήρες diesel και ενισχύοντας την υβριδική του έκδοση κατάφερε να πετύχει χαμηλότερη κατανάλωση και εκπομπές ρύπων!

Μάλιστα, η νέα γενιά του CR-V χαρακτηρίζεται ως η καλύτερη γενιά όλων των εποχών, καθώς διαθέτει άνεση, πολυτέλεια, δύναμη και αξιοπιστία, ενώ παράλληλα η υβριδική έκδοση που δοκιμάσαμε προσδίδει εξαιρετικά χαμηλό κόστος χρήσης. Επίσης, η ύπαρξη τετρακίνησης αποτελεί σημαντικό πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστικών μοντέλων.

Βέβαια, γιανα αποκτήσει κανείς την κορυφαία υβριδική έκδοση του HondaCR-V θα πρέπει να καταβάλει 44.990 ευρώ, ωστόσο το χαμηλό κόστος χρήσης και η υψηλή μεταπωλητική αξία «χρυσώνουν» το χάπι του κόστους απόκτησης του κορυφαίου ιαπωνικού μοντέλου. Τέλος, να επισημάνουμε ότι τα ετήσια Τέλη Κυκλοφορίας ανέρχονται σε μόλις 116,2 ευρώ, με το πρότυπο WLTP ωστόσο η ύπαρξη δίλιτρου κινητήρα επιφέρει και Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης που θα συνοδεύει το αυτοκίνητο για τα επόμενα δέκα έτη, αν δεν αλλάξει το φορολογικό καθεστώς στην Ελλάδα.

Hybrid… διαφοροποιήσεις

Η σχεδίαση του υβριδικού CR-V δεν διαφοροποιείται καθόλου συγκριτικά με τις υπάρχουσες εκδόσεις και μόνο η επιγραφή «e:HEV» στο πίσω μέρος μαρτυρά πως πρόκειται για μια διαφορετική έκδοση. Έτσι και η υβριδική έκδοση διατηρεί τους μυώδεις θόλους των τροχών και τις έντονες νευρώσεις, τονίζοντας έτσι τον δυναμισμό του ιαπωνικού SUV.

Βέβαια, στηνέκδοσηSportLine της δοκιμήςμας το HondaCR-Ve:HEV διέθετε αρκετές μαύρες λεπτομέρειες στους εξωτερικούς καθρέπτες, στους προφυλακτήρες και στη μάσκα, ενώ επίσης μαύρες ήταν και οι ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών. Οι λογότυποι έχουν μπλε περίγραμμα ώστε να τονίσουν την ένδειξη εξηλεκτρισμού.

Hitech εσωτερικό

Στο εσωτερικό επίσης δεν υπάρχουν μεγάλες διαφορές στο ποιοτικό ταμπλό με τα καλοφινιρισμένα πλαστικά αλλά και επενδύσεις ξύλου, πέραν από την ένδειξη «HYBRID» στον ψηφιακό πίνακα οργάνων, στον οποίο μάλιστα απεικονίζεται η λειτουργία του υβριδικού συστήματος. Η σημαντικότερη αλλαγή εντοπίζεται στην κεντρική κονσόλα, όπου ο επιλογέας ταχυτήτων έχει αντικατασταθεί από τα μπουτόνDrive, Park, Neutral και Reverse, όπως και τα κουμπιά επιλογής οδηγικού προφίλ Sport για πιο άμεση απόκριση στο γκάζι, Econ και EV.

Μπροστά από το τιμόνι βρίσκεται ένας νέος πίνακας οργάνων που περιλαμβάνει μια μεγάλη και έγχρωμη κεντρική οθόνη 7ιντσών TFT-LCDDriverInformationInterface (DII). Η νέα DII περιλαμβάνει μεγάλο ψηφιακό ταχύμετρο και γραμμική ένδειξη στροφόμετρου. Ενσωματωμένη στο κάτω τμήμα της DII είναι μία «ζώνη περιεχομένου» στην οποία ο οδηγός μπορεί να σκρολάρει και να επιλέξει από ποικίλο περιεχόμενο ενημέρωσης/ψυχαγωγίας, όπως οδηγίες πλοήγησης, προβολή SMS και κειμένου email (μεταξύ των οποίων απαντήσεις με φωνητικό έλεγχο), πληροφορίες μουσικού κομματιού, επαφές smartphone, κατάσταση συστήματος AWD και έξυπνες πληροφορίες σέρβις.

184 ίπποι

Κάτω από το καπό του HondaCR-VHybrid της δοκιμής μας είχαν τοποθετηθεί ένας δίλιτρος βενζινοκινητήρας και δύο ηλεκτροκινητήρες, με τη συνδυαστική απόδοσή τους να αγγίζει τους 184 ίππους και 315 Nm ροπής! Το κινητήριο σύνολο θα ανταποκριθεί πρόθυμα κινώντας με πολλή άνεση το αμάξωμα έχοντας πολύ καλές επιδόσεις, ωστόσο το κυριότερο αφορά την κατανάλωσή που περιορίζεται στα 6 λτ./100 χλμ., τιμή απίθανη για ένα αυτοκίνητο βάρους 1.672 κιλών.

Δυναμική συμπεριφορά και εξαιρετική άνεση

Στο εθνικό οδικό δίκτυο το HondaCR-VHybrid αποδείχτηκε ότι μπορεί να κινηθεί με απόλυτη ασφάλεια ακόμη και όταν το ψηφιακό ταχύμετρο δείχνει ότι έχει ξεπεράσει τα 170 χλμ./ώρα, ενώ αν ο οδηγός κινηθεί στα όρια του ΚΟΚ, τότε η κατανάλωση μειώνεται στο ελάχιστο, με τη μέση τιμή της να κυμαίνεται σε 6 λίτρα για κάθε 100 χλμ. Στο επαρχιακό οδικό δίκτυο με συνεχείς στροφές το HondaCR-VHybrid έχει προβλέψιμες αντιδράσεις υπό έντονη πίεση, ενώ όταν ξεφεύγουν τα πράγματα, η τετρακίνηση επεμβαίνει επαναφέροντας το όχημα στον σωστό δρόμο…

Μέσα στην πόλη το ιαπωνικό μοντέλο κρύβει τον όγκο του και αποδείχτηκε ότι είναι ευκολοοδήγητο, διατηρώντας την υψηλή ποιότητα κύλισης και με την ανάρτηση να απορροφά όλες τις κακοτεχνίες του οδοστρώματος. Επίσης, η ύπαρξη κάμερας οπισθοπορίας κάνει τη διαδικασία παρκαρίσματος παιχνιδάκι. Η τετρακίνηση, τέλος, μαζί με τα 200 χλστ. απόστασης από το έδαφος εξασφαλίζει την άνετη και απροβλημάτιστη κίνηση και εκτός δρόμου, όχι μόνο σε πατημένο χώμα αλλά και σε πιο δύσβατα εδάφη.

Προσοχή! Έρχονται έλεγχοι στα ΙΧ μεκατατεθειμένες πινακίδες

Μπαράζ ελέγχων για τους ιδιοκτήτες που έχουν καταθέσει ηλεκτρονικά τις πινακίδες κυκλοφορίας τους ώστε να γλιτώσουν τα τέλη κυκλοφορίας, τα τεκμήρια αλλά και τα ασφαλιστήρια συμβόλαια και ΚΤΕΟ ετοιμάζουν οι Αρχές!

Σύμφωνα με πληροφορίες της «Political», χιλιάδες ιδιοκτήτες αυτοκινήτων, εκ των οποίων οι περισσότεροι έχουν καταθέσει online τις πινακίδες κυκλοφορίας τους, παραβαίνουν τη νομοθεσία και κινούν τα οχήματά τους χωρίς να πληρώνουν ούτε ένα ευρώ!

Η χρήση ενός οχήματος που βρίσκεται σε φορολογική ακινησία πέραν του προστίμου των 10.000 ευρώ και της καταβολής ποσού διπλάσιου των ετήσιων τελών κυκλοφορίας και επιπρόσθετων προστίμων για ανασφάλιστο και χωρίς ΚΤΕΟ όχημα, εγκυμονεί επιπλέον τεράστιους κινδύνους, που είναι ικανοί να οδηγήσουν μέχρι και στη φυλακή τον παραβάτη οδηγό. Σε περίπτωση υποτροπής το πρόστιμο τριπλασιάζεται στις 30.000 ευρώ και αφαιρείται για τρία χρόνια το δίπλωμα οδήγησης του κατόχου…

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ POLITICAL