, Δευτέρα
05 Δεκεμβρίου 2022

Δοκιμάζουμε το Jeep Renegade e-Hybrid με 130 ίππους!

To Jeep Renegade διατίθεται πλέον και σε 48V υβριδική έκδοση, που υπό συγκεκριμένες συνθήκες τού επιτρέπει την αμιγώς ηλεκτρική κίνηση με μεγάλο θετικό αντίκτυπο στην κατανάλωση καυσίμου.

Η Jeep μετά τις Plug-in αλλά ακριβές εκδόσεις ρίχνει στην αγορά την ήπια υβριδική έκδοση του Renegade, η οποία χρησιμοποιεί τον υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1,5 λίτρου 130 ίππων με αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων διπλού συμπλέκτη, το οποίο ενσωματώνει και έναν ηλεκτροκινητήρα 48V απόδοσης 20 ίππων, που μπορεί κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες να κινήσει ηλεκτρικά το μοντέλο της Jeep.

Επίσης, η τιμή απόκτησης του JeepRenegadee-Hybrid ξεκινά από τις 26.800 ευρώ για την έκδοση Longitude και η εισαγωγική εταιρεία παρέχει επίσης εγγύηση 4 ετών ή 160.000 χλμ. και 4 χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια.Όσον αφορά τα ετήσια Τέλη Κυκλοφορίας, αυτά κυμαίνονται σε 83,2 ευρώ.

Γνώριμη σχεδίαση

ToJeepRenegade είναι ένα από τα πιο εμβληματικά μοντέλα και ξεχωρίζει για τον τετραγωνισμένο αισθητικό χαρακτήρα του, ενώ κύρια χαρακτηριστικά της εμφάνισής του αποτελούν η κλασική εμπρός μάσκα με τις 7 κάθετες γρίλιες και τα στρογγυλά φωτιστικά σώματα που διαθέτει,διαμορφώνοντας ένα μοτίβο που συναντάμε και σε διάφορα μέρη στο εσωτερικό του.Η έκδοση Upland που δοκιμάσαμε (32.500 ευρώ) εκφράζει ένα πιο offroad αλλά πολυτελές αισθητικό προφίλ με ζάντες 17 ιντσών με γυαλιστερό μαύρο φινίρισμα, μαύρες πλευρικές μπάρες οροφής αλλά και οροφή μαύρου χρώματος.

Στην πίσω πόρτα έχουν τοποθετηθεί το διακριτικό πράσινο «e» και το αυτοκόλλητο με τη φράση «Thereisonlyoneearth», ώστε κάποιος να μπορεί να αντιληφθεί αμέσως την υβριδική φύση του μοντέλου.

Εντυπωσιακό εσωτερικό

Στο ευρύχωρο και καλοφτιαγμένο εσωτερικό υπάρχουν ουσιαστικές διαφορές, ειδικότερα στην έκδοση Upland της δοκιμής μας, η οποία χαρακτηρίζεται από την εκτενή χρήση υλικών από ανακυκλωμένα υλικά πολύ υψηλής ποιότητας,όπως η επένδυση SEAQUAL των καθισμάτων, ενός καινοτόμου υλικού που κατασκευάζεται και από ανακυκλωμένα πλαστικά που έχουν συλλεγεί από τους Ωκεανούς.

Ο πίνακας οργάνων με την έγχρωμη οθόνη TFT 7” στο κέντρο του διακρίνεται για τα καλαίσθητα γραφικά και την πληρότητα των ενδείξεων.

Στο ταμπλό συναντάμε την οθόνη αφής 8,4” του συστήματος πολυμέσων που φροντίζει για την ενημέρωση, τη συνδεσιμότητα (με AppleCarPlay και AndroidAuto), την πλοήγηση και την ψυχαγωγία των επιβατών του Renegade. Ακόμη ένα σημείο που οι περισσότεροι θα εκτιμήσουν στο εσωτερικό της καμπίνας του e-Hybrid είναι η ευρυχωρία.

130 ίπποι

Κάτω από το καπό του Renegadee-Hybrid της δοκιμής μας βρίσκεται ο τετρακύλινδρος κινητήρας βενζίνης 1.500 κ.εκ. τούρμπο, που αποδίδει 130 ίππους και 240 Nm ροπής. Το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων ενσωματώνει έναν ηλεκτροκινητήρα 48V, απόδοσης 15 kW (20 ίππων), ο οποίος κινεί τους εμπρός τροχούς.

Το e-Hybrid εκκινεί αθόρυβα, καθώς το ξεκίνημα γίνεται με τη χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας. Όταν τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν εκεί, έρχεται να αναλάβει δράση ο βενζινοκινητήρας.Σε ό,τι αφορά την κατανάλωση, το JeepRenegadee-Hybrid κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας δεν ξεπέρασε σε μεικτή χρήση τα 6,4 λίτρα για κάθε 100 χλμ.

Άνεση και οικονομία

Το JeepRenegadee-Hybrid εξακολουθεί να αποτελεί ένα SUV με μοναδική εμφάνιση και μεγάλη απόσταση από το έδαφος για άνετη αντιμετώπιση των κακοτεχνιών εντός και εκτός δρόμου. Οι ηλεκτρικές δυνατότητες στην κίνησή του έχουν μειώσει τον θόρυβο στις χαμηλές ταχύτητες, ενώ οι 17άρες ζάντες με υψηλού προφίλ ελαστικά απορροφούν τις όποιες κακοτεχνίες.

Στον αυτοκινητόδρομο το Renegadee-Hybrid κινείται με άνεση και οικονομία, με τους αεροδυναμικούς θορύβους να είναι περιορισμένοι, ενώ οι επιβάτες δεν θα κουραστούν ακόμη και έπειτα από ένα πολύωρο ταξίδι.Στο επαρχιακό οδικό δίκτυο με συνεχείς στροφές οι κλίσεις του αμαξώματος είναι φυσιολογικές και δεν θα τρομάξουν τον οδηγό, ενώ το τιμόνι δίνει σωστή πληροφόρηση αλλά υστερεί σε αίσθηση.

Μέσα στην πόλη το Renegadee-Hybrid κινείται με απίστευτη ευκολία και οικονομία, καθώς η χρήση του υβριδικού συστήματος βοηθά στο να διατηρείται σε χαμηλά επίπεδα η κατανάλωση καυσίμου.Η διαδικασία παρκαρίσματος αποτελεί παιχνιδάκι ακόμη και για έναν άπειρο οδηγό, καθώς υπάρχει κάμερα οπισθοπορίας, ενώ παράλληλα γίνεται και αθόρυβα με τη χρήση του ηλεκτροκινητήρα.

Leasing: Οι αυξήσεις τιμών στα ΙΧ «καταργούν» τις φοροαπαλλαγές!

Οι συνεχείς αυξήσεις στις τιμές των αυτοκινήτων, εκτός των αρρυθμιών που έχουν προκαλέσει σε καταναλωτές και εισαγωγικές εταιρείες, έχουν προκαλέσει σημαντικά προβλήματα και στις εταιρικές πωλήσεις οχημάτων ή, αλλιώς,leasing.

Μάλιστα, η άνοδος των λιανικών τιμών προ φόρων έχει κάνει πολλά μοντέλα ασύμφορα για να τα αποκτήσει κανείς μέσω μακροχρόνιας μίσθωσης,καθώς οι χρήστες τους χάνουν φοροελαφρύνσεις ή φοροαπαλλαγές και αποκτούν υπέρογκα φορολογικά βάρη.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα βέβαια εντοπίζεται στα plug-in υβριδικά αυτοκίνητα με εκπομπές CO2 κάτω των 50 γρ./CO2, καθώς σε αυτά για να ισχύσει η πλήρης φοροαπαλλαγή υπάρχει και το όριο των 40.000 ευρώ στη λιανική τιμή προ φόρων. Με τη συντριπτική πλειονότητα των λιανικών τιμών προ φόρων στα συγκεκριμένα μοντέλα να κινείται πάνω από τις 40.000 ευρώ, είναι εύκολο να αντιληφθεί κανείς ότι οι φοροαπαλλαγές έχουν «καταργηθεί» και όσοι τα επιλέξουν θα καλεστούν να πληρώσουν επιπλέον φόρο για τη χρήση του εταιρικού plug-in υβριδικού αυτοκινήτου τους…

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ POLITICAL