, Πέμπτη
18 Απριλίου 2024

search icon search icon

Δοκιμάζουμε το Nissan Juke 1,6 Hybrid με 145 ίππους!

Το Nissan Juke το γνωρίζουν όλοι πάρα πολύ καλά, ειδικά τις παλαιότερες γενιές με τους κορυφαίους βενζινοκινητήρες και πετρελαιοκινητήρες που έχουν καταγράψει σημαντικό αριθμό πωλήσεων, κάνοντας bestseller το ιαπωνικό μοντέλο.

Τώρα το Nissan Juke επιστρέφει στην αγορά ως υβριδικό και ρίχνει το γάντι στα ανταγωνιστικά μοντέλα, καθώς διαθέτει περισσότερη δύναμη, εξαιρετικά χαμηλό κόστος χρήσης και νέο εντυπωσιακό εξοπλισμό που δύσκολα συναντά κανείς στη συγκεκριμένη κατηγορία οχημάτων.

Στο ιαπωνικό υβριδικό μοντέλο με τους 145 ίππους πλέον εξαιτίας όλου του παραπάνω επιπλέον εξοπλισμού και της τεχνολογίας που διαθέτει η αύξηση της τιμής αποτέλεσε μονόδρομο και πλέον κοστίζει 31.900 ευρώ.Βέβαια, υπάρχει και η βασική έκδοση με τον χιλιάρη βενζινοκινητήρα των 114 ίππων στις 22.400 ευρώ…

Σπορ σχεδίαση

Το δεύτερης γενιάς Juke αμέσως ξεχώρισε για τον σπορ σχεδιασμό του. Το JukeHybrid υιοθετεί μια σειρά από νέες μικρές αλλά εμφανείς αλλαγές ώστε να βελτιστοποιηθεί η αεροδυναμική του απόδοση και να ξεχωρίσει από τα συμβατικά μοντέλα. Στο εμπρόσθιο μέρος η μάσκα είναι διαφορετική, όπως επίσης και ο νέος λογότυπος. Τροποποιήσεις έγιναν στο κάτω μέρος του εμπρόσθιου προφυλακτήρα. Επίσης, στο πλάι όπως και στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου έχουν τοποθετηθεί ο λογότυποιHybrid, ενώ τις αλλαγές συμπληρώνουν η πίσω αεροτομή αλλά και οι νέες δίχρωμες ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών.

Ευχάριστη καμπίνα

Στο εσωτερικό του Nissan JukeHybrid ξεχωρίζουν ο νέος πίνακας οργάνων αλλά και τα αναβαθμισμένα υλικά κατασκευής των επιμέρους πλαστικών τμημάτων. Στη θέση του κλασικού στροφόμετρου ο οδηγός αντικρίζει πλέον μια ένδειξη, η οποία τον ενημερώνει για το επίπεδο ενέργειας που χρησιμοποιείται ή ανακτάται.

Στο κάτω μέρος υπάρχει μια αναλογική ένδειξη για την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας και στο κέντρο φιλοξενείται μια ψηφιακή οθόνη 7 ιντσών. Νέες προσθήκες αφορούν το κουμπί για το e-Pedal, που βρίσκεται πίσω από τον διακόπτη του ηλεκτρικού χειρόφρενου, ενώ το μπουτόν EV είναι τοποθετημένο μεταξύ των δύο κεντρικών αεραγωγών.

Στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει μια ευανάγνωστη οθόνη αφής 8 ιντσών με εύκολο χειρισμό του infotainment και με τα απαραίτητα παραδοσιακά χειριστήρια για βασικές λειτουργίες.

Εκεί που έχει υπάρξει μια μικρή μείωση κατά 68 λίτρα σε σχέση με τη βενζινοκίνητη έκδοση είναι στον χώρο αποσκευών των 354 λίτρων. Ο λόγος δεν είναι άλλος από την αποθήκευση της μπαταρίας 1,2 kWh κάτω από το δάπεδο του πορτμπαγκάζ.

145 ίπποι

Κάτω από το καπό του Nissan JukeHybrid της δοκιμής μας υπήρχαν ένας νέας γενιάς κινητήρας βενζίνης της Nissan 1.6 λίτρου και απόδοσης 94 ίππων και 148 Nm ροπής και ένα ηλεκτρικό μοτέρ 49 ίππων και 205 Nm ροπής. Η συνδυαστική μέγιστη ισχύς ορίζεται στους 145 ίππους και στην πράξη το JukeHybrid κινείται αρκετά σαν ηλεκτρικό αυτοκίνητο όταν κινείται έως και 55 χλμ./ώρα.

Η κίνηση ως EV αυτομάτως έχει θετικό αντίκτυπο στη μέση κατανάλωση, η οποία κυμάνθηκε σε περίπου 5,5 λίτρα για κάθε 100 χλμ.!Παράλληλα, ο οδηγός έχει διαθέσιμες τρεις λειτουργίες του κινητήρα που περιλαμβάνουν τη Normal, τη Sport και την Eco εκτός από την αμιγώς ηλεκτρική (EV) λειτουργία.

Ασφαλές, γρήγορο και οικονομικό

Αυτό που σε κερδίζει στο υβριδικό Nissan Juke είναι η πολιτισμένη λειτουργία του συστήματος.Στο εθνικό οδικό δίκτυο το Nissan JukeHybrid δείχνει ότι έχει αποκτήσει τη δύναμη που θα λέγαμε ότι λείπει στη βασική έκδοση των 114 ίππων και ο οδηγός αλλά και οι επιβάτες θα απολαύσουν το ταξίδι στον αυτοκινητόδρομο κινούμενοι είτε στα όρια του ΚΟΚ είτε με υψηλότερες ταχύτητες. Μάλιστα, το ιαπωνικό μοντέλο παραμένει ευθύβολο και σταθερό ακόμη και όταν πνέουν ισχυροί πλευρικοί άνεμοι.

Στο επαρχιακό οδικό δίκτυο με συνεχείς στροφές το ιαπωνικό υβριδικό SUV εμφανίζει κάποιες μικρές κλίσεις, οι οποίες δεν εξελίσσονται σε τίποτα ανησυχητικό, ενώ απέδειξε ότι διαθέτει υψηλά περιθώρια πρόσφυσης. Παράλληλα, το τιμόνι είναι ακριβές και άμεσο στις εντολές του οδηγού.

Μέσα στην πόλη το Nissan JukeHybrid είναι ευέλικτο, εύχρηστο και φυσικά άκρως οικονομικό, στοιχεία που σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο το καθιστούν «βασιλικό» μέσο στα μποτιλιαρίσματα της πόλης. Εννοείται πως η διαδικασία παρκαρίσματος είναι παιχνιδάκι ακόμη και για έναν άπειρο οδηγό, καθώς υπάρχουν κάμερες εμπρός και πίσω στο αυτοκίνητο.

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ POLITICAL

Ακολουθήστε τη Karfitsa στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από τη Θεσσαλονίκη, την Ελλάδα και τον κόσμο.